מכירות באמזון - מתסכל!!!

shaynon

New member
שאלה בקשר למכירה מהארץ לחול

למשל אני שולח מוצר מישראל ורושם בכל זאת שאני שולח אותו מ USA
זה יכול לגרום לי להשעייה או משהו או פידבק שלילי?דא כל המוצרים שלי ישלחו עם מספר מעקב של ישראל
אבל אפשר לעשות איזה קומבינה להגיד לקונה שזה עובר דרך ארהב לישראל ואז אליו לא ככה?
 

shaynon

New member
לא עדיף שתיתן לי את התשובה המלאה

במקום לצפות למשהו לא טוב אז מה יכול לקרות ?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם אתה מתכוון לרמות כגישה עסקית, התחלת ברגל הלא נכונה

שלא לדבר על כך שהאמריקנים לא משחקים במשחקים, ודאי שלא אמזון, וגם טעויות בתום לב עלולות לעלות לך ביוקר. לשקר ביודעין פירושו לחפש צרות בכוח. במקום לחפש קומבינות תלמד לעבוד נכון בכלים חוקיים.
 

shaynon

New member
הבעיה היא

הרבה נרתעים להזמין מוצרים מישראל ובמיוחד ממוכרים ישראלים
מהרבה סיבות אז קצת עזרה לא תזיק ככה אני חושב
בעבר שמכרתי מוצרים מדרופ שיפינג ורשמתי HK היו לי אחוז גבוהה של קונים
כמעט כל יום קונה ולפעמים יותר
ומאז שהתחלתי לעבור למוצרים שלי מהארץ ראיתי שכמות הקונים ירדה בצורה משמעותית
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אז זו בעיה שאתה צריך להתמודד איתה, כי זו המציאות

ולשקר לגביה לא ישנה אותה, רק עלול לסבך אותך.
&nbsp
אתה יכול לשלוח ממדינות אחרות (באמת, הכוונה) או למצוא את הנישה שלך שבה משלוח מישראל לא יהיה חיסרון (אולי משלוח מוצרים מזוהים עם ישראל, או להתמקד בזירות אירופאיות, במדינות קרובות יותר).
&nbsp
לפעמים אגב הבעיה אינה בהכרח ישראל אלא זמן משלוח ארוך; היה כאן מישהו שכתב לאחרונה שהקידום שלו באיביי השתפר ברגע שקיצר את זמן המשלוח. נסה להציע משלוחים מהירים יותר (בלאו הכי עלות המשלוח מרוב המדיניות המערביות לא זולה יותר מישראל) ולראות אם זה עוזר.
&nbsp
בכל מקרה אם יש לך קונים שלא רוצים להזמין מישראל מכל סיבה שהיא, אין לך זכות להסתיר מהם מידע ולגרום להם לקבל החלטה שלא היו מקבלים אלמלא כן. גם אם הם עושים זאת מטעמים פוליטיים, חששות לא מוצדקים או כל דבר אחר, זו עדיין זכותם להחליט שהם לא קונים מישראל. אם מדובר בחרם, סביר שאין לך הרבה מה לעשות; אבל אתה יכול לטפל בחששות או בזמן המשלוח (ולא ע"י שקרים).
 

edenmailog

New member
שילוח מהיר :]

היי, אני עובדת בחברת מיילוג אנחנו מתמחים ביצוא ישיר לארה"ב עם זמני הגעה מהירים מהרגיל וכמובן מעקב מסודר לכל חבילה ! אם בא לך לשמוע עוד פרטים אתה מוזמן להתקשר אלינו ל0723387200 ואשמח לתת לך יותר מידע :] שבוע טוב,
עדן.
 

alex155

New member
אני מבין את כל מה שאתם אומרים

ועם זאת, אני קצת כמו תקליט שחוק חוזר על אותה עמדה שוב ושוב.
הכשלים המבניים באמזון לצד שיטת דירוג מאוד נוקשה יוצרים מצב שלפיו באמזון אסור לטעות כי לחזור מעולם המתים לעולם החיים זה דבר שגובל בבלתי אפשרי.
מאחר ואני עברתי ריסוק חשבון רציני שכלל עשרות (!) פידבקים שליליים בתקופת החגים, כולל פידבקים שבהם הואשמתי בהרס חג המולד, ילדים בוכים, טיטולים ספוגים בשתן ומה לא, הבנתי כמה דברים על השיטה באמזון:

  • למוכר שאינו בארה"ב יש רק פתרון וודאי אחד - רק FBA נותן גשם איטי של פידבקים חיוביים ועוד תוספת לדירוג הכללי.
  • למכירות SELLER FULLFILED אסור בתכלית האיסור להגיע ל-A-Z או צ'ארג'בקים ואם בטעות זה קורה פותרים את הבעיה מיד על ידי שפיכת דלי של כסף על הלקוח.
  • פידבקים שליליים - כמעט לא ראיתי מעודי לקוח שאשכרה שינה את הפידבק, אבל פידבק שלילי על FBA אמזון תמיד מורידים. מה שאומר שב-FBA אין סיכוי להזיק לחשבון - רק להרוויח.
  • אני שולח באמזון הכול בדואר אקו. לעולם לא רשום רגיל. או אקו או EMS ובמקרים קיצוניים שאני רוצה למסך את המדינה ממנה אני שולח אני משתמש בDHL.
  • לקוחות לעולם לא יידעו מאיפה אתם שולחים, אבל כל אימת שהכול דופק, הם לא יתלוננו. אם יהיה פרומיל של תקלה, הם ייעלו את זה מיד כי זה בעיניהם משלוח שהגיע ממדינה בסוף העולם וזה לא מתאים להם. זה פאול מטורף של אמזון אבל אנחנו חייבים להיות צדיקים יותר מהאפיפיור כדי שלא יהיה ללקוחות אפילו שמץ של סיבה להתלונן. אם הפלטפורמה לא הייתה כל כך אטרקטיבית, הייתי אומר שאין סיבה לטרוח, אבל יש חברים, ועוד איך!
  • חשבון שנכנס למלכודת המוות - FBA ולבקש מ-3-4 חברים שיקנו ממכם מוצר ולאחר שבועיים ידרגו אותכם הכי טוב שיש. לא אוהב את זה אבל אין ברירה.
זהו, הקפדה יתירה והחשבון יהיה יציב. מאז סדרת החינוך שאני עברתי שם אני רק נהנה מדירוגים של 99-100%, החשבון רק בירוק, הכול מתקתק ואין פידבקים שלילים כבר למעלה משנה. ואני מוכר מאותה מדינת עולם שלישי כמו שאתם, אז הנה אתם רואים שזה אפשרי!
 
אלקס בשורה תחתונה אחרי שיקלול כל ה - ו + => אמזון או איביי?

מבחינה נגיד הכנסה מפלטפורמה ביחס להשקעה וסיכונים בה....
 

alex155

New member
זאת שאלה מוזרה

כי התשובה המיידית היא גם וגם.
אבל היפוטתית, אם זה איביי או אמזון, אני הייתי הולך על אמזון:
  • אין עמלות העלאה.
  • שוק מדהים אם עולים על הרודיאו הזה כמו שצריך ולא עפים.
  • עמלה אחת על הכול, שהיא סה"כ מה שאיביי ופייפאל לוקחות יחדיו.
 

myselfmei

New member
חביבי, נתת פה קורס אמזון בחינם

ולא בציניות.
אם כבר אתה משתף הדברים כאלה, תרשה לי לשאול אותך כמה שאלות:
1. לגבי הסעיף האחרון, אתה לא מפחד שיעלו עליך? חשבתי לעשות את זה אבל החלטתי לרדת מהאפשרות.
2. FBA - בחשבון שלי כרגע הכל ירוק, הכל מושלם חוץ מנתון אחד - אחוז עסקאות מושלמות רק 84% - 16/19.
מאותו רגע שהכניסו לי הזמנות לא מושלמות, נפסקו בבת אחת כל הרכישות, וההנחה שלי היא שהמוצרים שלי ירדו לדפים האחוריים בחיפוש,
גם אם אני הכי זול, שלא לדבר על buy box שאני לא זכאי לזה.
אם אשלח מוצרים ל-FBA המוצרים יופיעו בחיפוש? אם אני אותו מוכר עם 84% עסקאות מושלמות רק שעכשיו המשלוח הוא FBA,
אני אמכור?
3. איזה סוג של מוצרים מומלץ למכור דרך ה-FBA? אם אני מבין נכון, התשלום הוא עבור המשלוח אליהם (אפשר בדואר רשום פשוט?) ועמלה עבור האחסנה (זה תלוי זמן). זה משאיר בכלל מקום לרווח? יש מינימום כמות פריטים שאפשר להעביר להם?
4. כשבועיים לפני שהתחילה לי הבעיה, שידרגתי מחשבון מוכר רגיל לפרו. עכשיו, כשאין לי מכירות, אני חושב לחזור לחשבון רגיל. זה יכול להוות בעיה לדעתך?

תודה תודה תודה!!!
 
תשובה

3. כל מוצר בעצם כדאי למכור ב-FBA אולי פרט לממש זולים.. לדעתי רק לא גדולים וכבדים מדי כי זה סיפור עם המשלוח והאחסנה. מצד שני ראיתי סרטון לקוח שנותן להם למכור גלשנים (ודיווח על הכפלת מכירות).
אתה יכול לדעתי לשלוח להם בדואר פשוט, אני לא רציתי להסתכן כי שלחתי להם חבילה קטנה במשקל 4 קילו ששווה כמה אלפים ושלחתי ב-EMS, ועדיין שיקשקתי שיאבד כי זה לא DHL או משהו בסגנון, וזה היה הרבה עבודה לארגן ת'חבילה הזו. אבל הגיעה בבטחה ונקלט בסדר. יש לך גם עמלות נוספות על הטיפול, אצלי על מוצרים קטנים העמלה יוצאת בערך 2.5$ למוצר ברגע שהוא נמכר. ואם קודם יכול להיות שהרווחת על משלוח (נגיד גבית 4-5$ על משלוח למרות שעלה לך רק 3$ בפועל) אז פה אין לך כבר הכנסות ממשלוחים. אין מינימום כמות פריטים, אתה יכול גם לשלוח רק אחד.
4. אני אישית לא הייתי חוזר לרגיל, אלא אם כן החשבון שלך באמת מת סופית. הרגיל מוגבל גם מלמכור בקטגוריות מסויימות, ואתה גם לא יכול לקבוע את מחיר המשלוחים.

עוד דבר לקחת בחשבון ברגע שאתה שולח להם את המוצרים אתה כבר לא יכול למכור אותם עצמאית עד שהחבילה מגיעה אליהם והם נקלטו למלאי. לכן לא כדאי דואר רגיל, לפחות לא בתקופת החגים שמצפים לרווחים.
 

alex155

New member
אני חושב שטעות בידך במשפט האחרון

אפשר למכור את הפריט באמצעותך גם במהלך השהות שהמוצר עושה את דרכו למחסני אמזון. זה פשוט מאוד, אתה שולח מוצר ב FBA ואז בדרכו אתה מוסיף שוב את אותו ASIN הפעם עם מחיר אחר ולא במסגרת FBA. רצוי שהמחיר יהיה יקר יותר ממה שאתה מציע ב-FBA מהסיבות הבאות:

1. לקוחות לא יקנו ממך מוצר בערוץ מכירה רגיל, בעוד ויש לך אותו בFBA ואז תתפתה כל פעם לספוג עמלת FBA.
2. במידה והפריט נגמר ב FBA, זה מיד יעבור למודעה הרגילה שלך, וכך תהנה מכל העולמות.
 

alex155

New member
תשובות

1. נדרשתי לעשות זאת רק פעם אחת, שלא היה לי כבר מה להפסיד. ואם שומרים על פאסון והפידבק מתקבל כמה שבועות לאחר הרכישה, אין להם דרך לדעת. שוב, אני מסתייג מזה אבל לפעמים אין ברירה.
2. FBA - המוצרים שבמסגרת זאת יופיעו בחיפוש, כל היתר לא ישתנו עד שדירוג החשבון לא ישתפר.
3. המוצרים שהכי מתאימים לאמזון הם לו דווקא היקרים או הזולים ביותר, הם אלה שנתח הרווח בהם מאפשר לך לשאת עמלת מכירה של 17% בממוצע במקום 14%. אפשר לשלוח בדואר רשום פשוט, או באמצעות חבילות EMS. אני שולח טיפין טיפין בדואר רשום ולא יורד מ-50 חתיכות לפריטים החשובים שלי.עמלת ההחסנה ע"י אמזון הנה סנט לפריט, זה גרושים.
4. אם אתה PRO תישאר PRO. אם אתה רוצה להתבסס באמזון אל תכניס שיקולים מיידיים של חסכון של כמה עשרות דולרים בטווח המיידי. כרגע אל תקפיץ את החשבון ותהיה עקבי במאמץ אחד - לשקם אותו.
 

myselfmei

New member


אלכס,
הרבה תודה על התייחסותך הרצינית והשיתוף בנסיונך!
יש לי מוצר אחד שאשלח ל-FBA לניסיון.
 
למעלה