מכירת פירטית של דלק לטיסנים

MOTTI ROCHLITZ

New member
כנראה לא קראתה את השירשור.....

במלואו, אז נסכם לך: גם ביירון ואומגה וזה שנמכר בטיסן חיפה יתאים, רק אל תקנה "משרלטנים" בשטח, אתה לא יודע מה "דחפו" לדלק. אחוזי ניטרו? מה שממליץ היצרן. בברכה מוטי.
 

icebox44

New member
הממ....לא בטוח

תעשה חשבון שאם ההפרש הוא 40 שקל לגלון אז כל עשרה גלונים הוא יכול לקנות מנוע 46. חדש !
 

YHS

New member
ואם נניח שליטר זה בערך שעה

וגלון 4 שעות ועשרה גלון 40 שעות, אז מה קיבלנו? כל ארבעים שעות אפשר לקנות מנוע חדש? חסר לנו משהו במשוואה?
 

hifly

New member
תלוי לאיזה מנוע

הכי טוב 5% ניטרו ו18 אחוז שמן. חצי סינטטי,חצי קיק. אם יש לך דרישות מיוחדות מהמנוע אפשר לעלות ל10 אחוז. זה יספיק.
 
השאלה היא מה משתלם יותר

לקנות כל 40 שעות מנוע חדש או את הכסף הזה להשקיע בדלק טוב והמנוע יאריך חיים...
 

MOTTI ROCHLITZ

New member
../images/Emo12.gif מה חסר במשווה?...../images/Emo3.gif

פשוט, כמה סמ"ק החברה מבזבזים בתדלוק (הדלק היוצא מהצינור עד שמפסיקים את פעולת המשאבה). לא??? מוטי.
 
חשבון

מנוע מתוכנן לתת בין 50-150 שעות פעולה לפני שהוא דועך (בטיפול נכון כמובן). מנוע 46 צורך בערך 200 סמ"ק ל- 10 דקות טיסה כלומר 1.2 ליטר לשעה או גלון ל-3 שעות (בערך). חיי מנוע "שווים" לכן בין 16 ל- 50 גלון דלק. לפי החשבון הזה כדאי לקנות דלק זול והרבה מנועים... האם זה עומד במבחן המציאות? לא - דלק לא איכותי יספק חווית הטסה מפוקפקת (ראה את מתחיל השירשור שכמעט קנה בוכנה ושרוול
). ולמי שהמספר 50 שעות נראה מפוקפק - שיחשב כמה הוא מטיס בשבוע וכמה שבועות בשנה...
 

YHS

New member
אכן, מה שהיה חסר במשוואה

הם הביצועים והקאטים, ואז נכנס למשוואה גם מחיר הטיסן...
 
המנוע הקודם של המסוק שלי עשה....

50 גלון בערך. ירדה לו הקומפרסיה כנראה בגלל איזה שבב שנכנס פנימה כי מצאתי סריטות על הבוכנה....עדיין עובד אחלה רק נותן פחות כוח. השאלה שלי היא כזאת האם מנוע של מסוק חי יותר או פחות ממנוע של טיסן? יוני.
 

hifly

New member
המנוע יחיה אותו הדבר אם:

הרצת לפי הוראות היצרן השתמשת בדלק איכותי ואחוזי תערובת לפי המלצת היצרן. טיפלת בו בימי חייו,והטסת לפי הוראות היצרן פחות או יותר.
 

leef

New member
לכל הנודניקים למנהם

ובכן ההודעה הזו לא נרשמה על ידי , בזמן האחרון לא היה לי זמן להסתכל בפורום היום התפנתי לשניה ואני רואה שרשור מטומטם שלא אני יזמתי , אין לי כל כוונה לכתוב תחת שמות בדויים אני עומד מאחרי כל מילה שאני כותב . לגבי הדלק , מי שבדק אהב ורוצה עוד , מי שלא בדק בעיה שלו , תהנו מכל קרש וכמובן מניקוי מנועים וטיסנים ומהכתמים על הבגדים . לכל החכמים שחושבים שהם מבינים משהו , תמשיכו לחיות באשליות שלכם זוהי זכותכם . מה לעשות, בחו"ל מתיחסים אחרת למוצר ישראלי , אולי המחיר יהיה יותר זול ביבוא חזרה לארץ . בואו למסלול ותראו איך אנשים שעובדים עם ביירון עוזבים ועוברים מספיק לראות את מצב הטיסן לאחר תקופה כדי להבין . אין לי בעיה כל אחד ישתמש במה שהוא חושב שמתאים לו , אבל תפסיקו עם בלבולי המוח . ביי
 

bgbg3

New member
../images/Emo163.gifגם לחבר גם על חבר שלי עבדו

גם לחברגם על חבר שלי עבדו
 
למעלה