מכסיקו - והליגה המכסיקנית

מכסיקו - והליגה המכסיקנית

נא לשים לב, בין אם אתם משחקים עם קבוצה עשירה וגם אם אתם קבוצה ענייה, שבליגה המכסיקנית , כמו גם בנבחרת שלהם, יש שחקנים מאוד טובים ומוערכים- וגם מאוד זולים, משהו כמו 250 אלף ליש"ט לשחקן יקר במיוחד. לעשירים שביניכם- אפשר בהחלט לעשות עליהם קופה יפה. שווה גם לשים לב לפרט קטן נוסף : קרלס קאסארטלי , למשל מחזיק באזרחות ספרדית, ולכן הוא לא יחשב כזר אצלכם, וישנם עוד כמה עם אחרזות אירופאית. לי יצא לקנות 4 שחקנים משם (כמיליון ליש"ט בסה"כ ) ובינתים הם לא מאכזבים.
 

ליטן א

New member
אני ממליץ על הליגה האמריקאית

אבל רק לאוהבי אתגרים קשים במיוחד (מי שמחפש לשחק "רגיל", יכול ללכת לליגה השבדית) הבעיות:
שחקנים עייפים, מבוגרים, ואין צעירים טובים.
מותר עד 4 זרים בכל קבוצה, כשזר נחשב כל מי שמחוץ ליבשת אמריקה הצפונית+מקסיקו.
תקציב - אין (ממוצע ליגה, 2-3 מיליון דולר להעברות).
משחקים בזמן שבשאר הליגה יש פגרה, ואז זאת אומרת, שבזמן המונדיאל, אתה יכול להגיע למצב שחסרה לך חצי קבוצה בגלל שהם משתתפים בתחרות.
יש רק 12 קבוצות, בלי ליגה שניה, ואם פוטרת, קלושים הסיכויים שלך למצוא עבודה. יתרונות: אין כמעט תקשורת אין "ליגת האלופות", כך שאם הקבוצה שלך זכתה באליפות ומועמדת טובה בליגת האלופות (אני מדבר על אירופה), אז היא תשחק קבוע 3 משחקים בשבוע. אין דבר כזה. הכי גרוע שיכול להיות, זה שיש משחק גביע (US OPEN CUP, שרונן מרבה לדבר עליו לאחרונה) באמצע השבוע. הרבה פעמים הגעתי למצב ששיחקתי משחק בשבת, ראיתי את החדשות של אחרי המשחק, וכשעשיתי "המשך משחק", הגעתי ישירות ליום שבת שלאחר מכן, כי אין כמעט מאורעות, והליגה הזאת מנותקת משאר העולם.. חוקי משחק חדשים, שמחייבים אותך להיערך בהתאם (30 דקות "שער הזהב", אם מסתיים בתיקו אחרי 90 דקות)
 
אני שיחקתי (יש לי עוד את הסייב...).

עם סן חוזה ארת´ קוויקס (חתיכת שם מפגר...). הליגה ממש קלה, אני מוביל אחרי שבעונה הראשונה הפסדתי בגמר (נראה לי...). ליגה ממש קלה אחרי עונה אחת.
 
למעלה