מכתב שלא יישלח לעולם

מכתב שלא יישלח לעולם

מכתב זה נשלח אלי במסר. הכותבת ביקשה שלא להחשף. מחכה לתגובות.. ----------------------------------------------- תאר לך , למשל, כשאנחנו הולכים לישון, ב - 10 דקות שלפני, מתארגנים, מצחצחים שיניים, אתה כבר לוקח את העיתון ביד, וכשאתה עובר ליידי, בדרך לאנשהוא, אתה נפנה אלי, אוחז בכתפיי, מוריד ממני את הבגדים שעוד נותרו, ומזיין אותי. ככה, בלי הקדמות, בלי לשאול שאלות, בלי "לדבר על זה" לפני כן, פשוט בספונטאניות, באדנות, בעוצמה! לא באלימות, חלילה, אלא כמו אדם שיודע מה זכויותיו והוא בא ותובע אותן. בלי לשאול קודם "בא לך עכשיו?", בלי פרצופי ה"האש פאפי" האלו… פשוט קח אותי. פשוטו כלשונו אבל זה לא יקרה אני יודעת אתה כל כך חושש לפגוע בי, כל כך רוצה להגן עלי, לעשות מה שטוב לי, ונזהר בי כמו על מגדל קלפים הקורס עם כל משב רוח… ואם אגיד לך את זה הרי שהעניין כבר לא יהיה ספונטני, נכון? אני אוהבת אותך, שלא תטעה ואתה יודע לגעת בי, ולרגש, ולהטריף, ולענג, ואני לא מתלוננת רק שלפעמים, עמוק בפנים נורא בא לי, ככה הבנת?
 
זכויות ותביעה? זה שייך לפורום משפט

אבל חוץ מזה זו באמת בעיה כי אם היא לא תגיד הוא בחיים לא ידע. אז פעם אחת בלילה, שהוא מניח את העתון בצד היא יכולה להגיד לו שהיא מפנטזת ש...פעם אחת הוא יבוא בלי לשאול שאלות. ועכשיו הכדור במגרש שלו או שיבוא לו או שלא יבוא.
 
ואולי כדאי להוסיף

מה שכולנו יודעים אבל שוכחים לפעמים כי אם אנו לא אומרים מה אנו רוצים מה אנו אוהבים מה לא כל כך אוהבים השני ינחש ואולי הוא/היא לא טובים כל כך בניחושים? אז באמת כדאי כבר לומר ולא לחכות למשיח כי אף אחד לא הבטיח לנו שהמשיח יבוא בדורנו שבת שלום אנשים
 
כן. תמיד היה קל יותר..

לכתוב. גם לי.. אז למה שלא תשכחי, בלי כוונה, את המכתב המודפס הזה מודבק לחזית העיתון ההוא? אז הןא לא תמיד יודע לקרוא אותך.. אבל אם הוא יודע לקרוא עיתון - הוא ידע גם לקרוא את המכתב. ויבין..
 
עם עותקים:

בשירותים במקלחת במגרה שבה הוא מחזיק את הפליי-בוי על הכסא של המכונית בהצלחה
 

אורמור

New member
אופו אופו..

אופו היא היתה עם המכתב הזה כשעוד חשבתי שניתן לשפץ את החוקי שלי אופו? לפני שנה וחצי עוד היתי מבקשת שתשלח גם לשלי העתק.. אור
 
למעלה