מלון לאונרדו, מרשת פתאל בירושלים

מלון לאונרדו, מרשת פתאל בירושלים

התארחנו לא מזמן שם, כאשר ביצענו את ההזמנה אמרו לנו, שהחניה עולה 20 ש"ח ליום ל- 24 שעות. נשמע לנו קצת מוזר, אמרנו שאנחנו חברי מועדון, ולמה צריך לשלם?, נענינו שזו מדיניות המלון, וכולם משלמים.

טוב, הגענו עם האוטו (בכול אופן לא גרים בירושלים) לקחנו כרטיס לחנייה, ונכנסנו למלון, היה סביר - אוכל בסדר, חדר בסדר לא יותר מידיי, הכול בינוני.
מיכון שיש לנו משפחה בירושלים, הלכנו לבקר אותם.
כול פעם שנכנסנו ויצאנו (בפחות מ - 24 שעות) שילמנו 20 ש"ח, אין עם מי לדבר - יש מכונה בכניסה, אתם רוצים לצאת עם האוטו שלמו, ניסינו לדבר עם השומר, הוא מפנה אותנו לקבלה, הקבלה, מפנה אותנו לקב"ט, הקב"ט מפנה שוב לקבלה, וחוזר חלילה...
בסוף , אחרי 100 ש"ח חנייה, על יומיים בלבד, נשברנו וחיפשנו ללא לאות חנייה בחוץ (שהיא חינם) ובסוף מצאנו.
את בנזוגי זה הטריד, הוא לא התעצל, ניגש לקבלה של המלנות הצמודים ללאונרדו (עץ הזית, וגרנד קורט), ושאל האם הם לוקחים כסף על חנייה, בהתחלה הם לא הבינו את שאלתו, והסבירו לו שאם הוא אורח במלון הוא מקבל חנייה , בתוך המלון ,חינם אין כסף.

אני יודעת שהכול כלכלי, מלונות מחפשים מאיפה אפשר לגרד עוד קצת כסף מאורחי המלון , וזה מובן לי. אבל על חנייה? ועוד מחברי מועדון של פתאל?
מזל שהחברות במועדון בדיוק נגמרת, החלטנו שלא לחדש. בנופש הבא נקח מלון אחר, יש גבול לחוצפה.
 

hotelim

New member
היי אפרת

אכן נשמע שעברתם חוויה לא נעימה ולא שירותית,
אנסה לבדוק אם ניתן להשיג את תגובת פתאל על העניין,
יום מקסים!
שי
 

einatgross1

New member
בעבר החנייה היתה שם בחינם

רק השנה היא בתשלום.
אני מרצה מדי פעם במלון, לארגונים שמזמינים אותי ומתארחים שם.
בשנה שעברה, החנייה במלון הייתה חינמית. השנה היא בתשלום. למרות זאת, הרבה פעמים החנייה שם מלאה ולא ניתן להחנות בה גם בתשלום. כמרצה שצריכה לסחוב ציודים, אני נאלצת להחנות במרחק מספר רחובות, גם בתשלום, ולסחוב את כל הציוד איתי...לפעמים בשיא החום ולפעמים ביום מאוד גשום...בקיצור, בהחלט יש שם בעיית חנייה.
 
למעלה