מלחמת המינים
והפעם שקרים

מלחמת המינים../images/Emo88.gif והפעם שקרים

החלטתי כשירות לציבור )הן אני ידועה בפילנטרופיות שלי,לחשוף את האמת העומדת מאחורי כמה מהשקרים הקטנים אותן נוהגות אחיותיי מהזן הנשי לפזר ללא הינד עפעף עמוס לעייפה במסקרה.יש היכנו זאת "שקרים לבנים" יש היכנו זאת "טוב, לא נעים"..ואני מכנה זאת: "אהה ואני פרימה בלרינה בלהקת הבולשוי". והריי הם לפניכם, מקבץ השקרים והאמת שמאחורה: "אתה הראשון שלי" האמת- שרירי אגן חזקים. "אתה השני שלי" האמת: "השני לערב זה". "זו פעם ראשונה שאני נכנסת למיטה עם מישהו בערב הראשון" האמת:"עם עשרת האחרונים זה דווקא קרה במכונית" "אני לא אוהבת מין אוראלי" האמת: חרדת טעם/ריח קשה. "אני לא מעוניינת בסקס בערב הראשון" האמת: "לא הורדתי שערות ברגליים" "לא תאמין, 60 ש"ח בסוף עונה" האמת: "60 ש"ח כל תשלום מעשרה" "אה, זה...סתם ידיד" האמת:" ידיד ידיד אבל עם 30 ס"מ" "סתם דפוק" האמת:"לא היה מעוניין בי" "סתם דפוקה" האמת: "בת זונה איזה תחת!" "איזו חמוד/ה אמא, הכלב, האחיין שלך" האמת:"תתחתן איתי?" "איזה כיף זה לגמור ביחד" האמת:"שיט, עוד אחד עם שפיכה מוקדמת" "לא נורא, זה קורה לכולם" האמת:" זה ממש נורא, ולא ממש לא! זה לא קורה לכולם" בנות מוזמנות להוסיף עוד אמיתות שמאחורי השקרים. בזאת אני זורקת כפפה מעופשת אל עבר המין הזכרי,אנא חשפו בפנינו את האמת שמאחורי השקרים שלכם. **** אגב, הקטע נלקח מבלוג שניהלתי פעם יחד עם שותף וירטואלי.(בנוסף לסלוג שניהלתי בעצמי),ואם אתה אותו שותף וירטואלי קורא כאן. רואה לא נעלמתי, אני חיה ובעיקר בועטת
 
גדולה מהחיים../images/Emo45.gif../images/Emo6.gif

אני באמצע חישובים מתמטיים מאוד לא סימפטיים, היה שווה לעבור פה ולצחוק. אהבתי במיוחד את השפיכה המוקדמת
 
אה סיטו גם מהם לא חסכתי שיבטי../images/Emo152.gif

ולמען הסר ספק, אומר שאני בהחלט בעד שיוויון כלכלי, פעם את פעם הוא. אישה שמתעלקת על ארנק הפרטנר בזויה בעיניי לא פחות מחזיית סמי-תחרה עוקצת שנקנתה במעות ספורות. הקמצן -קווים לדמותו: יש את הקמצן הסטנדרט ויש את הקמצן המשופר. האמת שניצני קמצנות ראשונים ניתן כבר לראות עוד טרם פגשת בו. הוא מתקשר אליך ולאחר שניות מועטות מוצא איזו אמתלה שתגרום לך להתקשר אליו חזרה.(אופס טאנל , אופס צ'ייניז פוד-ותודה לסיינפלד). איכשהו הגעתם למסעדה. הוא מנסה להרשים, בוחר מסעדה יוקרתית, מזמין כיד המלך, את צנועה מזמינה בקטן, הוא מתעקש :"בואי ננסה את זה" מצביע על המנה היקרה ביותר "אומנם זה לא כמו בצרפת אבל שמעתי שזה הכי קרוב", המרלו הצ'יליאני נשפך לגרונכם כאילו היה:"לא תודה. מהברז זה בסדר". שבעים, ראשכם סחרחר קלות מהצ'יליאני, טטאטאטאם החשבון מגיע. הוא מפשפש בכיסיו , את זזה באי נוחות בכיסא, את מציעה את כרטיס האשראי שלך הוא מסרב בתוקפנות מלאת שארם, המשופר אף הולך לחפש ברכב. אין ארנק. שתי בבקשה שתי כוסות סודה עם לימון למניעת הבחילה והתחילי בתרגול נשימות לאמאז'. אני יוצאת מנקודת הנחה שאת בחורה חכמה (מפרגנת, אחותי), בחורות חכמות לעולם, אבל לעולם לא מקיימות פגישה שניה עם גבר קמצן.(אפילו אם שמעת שיש לו בין הרגליים "משהו ששווה מיליונים") כך שאת יכולה להרגיש חופשי ולעשות כל מה שבא לך. תאמרי לו שמבחינתך הוא יכול לעמוד ולשטוף כלים כל הלילה, או שפשוט תגידי שאת הולכת רגע לשירותים ותבריזי כל עוד נפשך וכספך בך.אם הוא מהסוג המשופר הוא בעצמו ילך לשירותים בכדי שאולי את תשלמי בהעדרו. זה הזמן לעשות הזמנה בומבסטית מהתפריט לtake a way . על חשבונו כמובן! הקמצנים הם עם מסריח, בדיוק כמו ההוא ששירת איתך בצבא עם השיניים והאצבעות הצהובות מניקוטין למרות שמעולם לא קנה סיגריות. אני בכלל לא מבינה איך הגעת עם קמצן למיטה, דעי לך שקמצן יכול להיות פצצת מחלות מתקתקת כיוון שקונדומים הם בשבילו מותרות. לעומת זאת הוא יתעקש לראות אותך בולעת את הגלולה לידו כי זה רק מה שחסר לו...עוד פה להאכיל... במיטה את עלולה לגלות שהנ"ל לובש תחתונים בדיוק כפי שאמא שלך שמה לפני עשר שנים בשקית לנזקקים, אותה שקית שנשארה 3 חודשים בפתח ביתכם, כי לנזקקים אולי אין כסף אבל כבוד עצמי כן.
 
משגע../images/Emo13.gif

קמצנים אגב, הם ברשימה האסורה שלי, הם אפילו קיבלו את אחד המקומות הראשונים. איכס.
 
שקרים גבריים.......

"את דווקא בסדר ככה בלי איפור" האמת - מרחוק כמובן.... "לא, המכנס בסדר, הוא לא מגדיל לך ת'ישבן" האמת - הוא רק עושה לך אותו מרובע... "כשאת נאנחת ככה , זה עוזר לי לגמור" האמת - תשתקי, את מפריעה לי לדמיין את חברתך... "תזמיני את אחותך לארוחת ליל שבת" האמת - את אחותך הכוסית כמובן... רוצות שאמשיך??
 
השקרים של הצד הגברי בבלוג ההוא:

טוב, הגבר ינסה את כוחו, למרות היתרון הטבעי למין הנשי, כפי שאומר הפתגם העממי: "השקר לגבר - מפלט אחרון, לאשה - עזרה ראשונה". "זה לא את, זה אני" האמת: "אולי כבר אצליח להפטר ממך?" "בטח, הנעליים החדשות האלו מקסימות" האמת: "בהזדמנות הראשונה אני אבדוק אם הכלב נדלק על הצ'יז שלך" "מה פתאום, בכלל לא השמנת" האמת: "איזו דבה!" "זה בסדר, אני לא גומר ממציצות" האמת: "אוףףףףףףףףף! הצילו!" ***כל הזכויות שמורות לו. "כן, אני אוהב אחרי סקס לשכב במיטה ולדבר" האמת: "מתי היא כבר תלך הבייתה?" "בטח שאני רוצה שנעבור לגור ביחד" האמת: "שיט, איך יוצאים מזה עכשיו?" "בטח שאני אוהב אותך!" האמת: "תתפשטי כבר!"
 
שקר גברי שנתקלתי בו ממש לאחרונה

אני כל כך רוצה אהבה אמיתית" מת לזיין את האם אמא שלך..
 
למעלה