מלכת היופי של ירושלים עונה 2 פרק 22 לצפייה ישירה

mdyhnwr82

Member
מלכת היופי של ירושלים 2 פרק 22 לצפייה ישירה, מלכת היופי של ירושלים עונה 2 פרק 22 להורדה מלכת היופי של ירושלים עונה 2 פרק 22 שידור חי, מלכת היופי של ירושלים עונה 2 פרק 22 שידור ישיר, מלכת היופי של ירושלים 2223 פרק 222 לצפייה ישירה או להורדה – הפרק המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית.

לצפייה בפרק המלא לחצו כאן!

מלכת היופי של ירושלים היא סדרת טלוויזיה ישראלית המבוססת על ספר באותו שם מאת שרית ישי לוי, שעלתה לשידור ב-6 ביוני 2021 בערוץ yes Drama. אף על פי כן, שני פרקיה הראשונים של הסדרה היו זמינים בשירות Yes VOD כבר מ-3 ביוני 2021.

באירוע שהתקיים תל אביב בדצמבר, חשפה yes את הפקות המקור החדשות שלה ל-2022. שם בין היתר הוכרז רשמית שהסדרה חודשה לעונה שנייה אשר תעלה למסך לקראת סוף 2022. במאי 2022 עלתה הסדרה לנטפליקס וביוני באותה שנה, החלו צילומי העונה השנייה בצפת. בדצמבר, פורסם שהעונה השנייה תעלה לשידור ב-23 בינואר 2023.

עלילת הסדרה מגוללת את סיפורה של משפחת ארמוזה, השזור בסיפורה של ארץ ישראל בתקופות שונות: כיבוש, עצמאות ושגשוג, וגם תקופות שפל ומלחמה.

במרכז עלילת הסדרה, המתרחשת בו זמנית בשני צירי זמן וסיפורי ההווה והעבר מוצגים בה במקביל, עומדים גבריאל ארמוזה (מיכאל אלוני), אשתו רוזה (הילה סעדה), ושלוש בנותיהם: בקי, רחליקה, והבת הבכורה והמועדפת על ידי גבריאל: לונה (סוול אריאל אור). מערכת היחסים בין גבריאל לבין לונה, עומדת בניגוד מוחלט לחוסר אהבתו לאשתו. הקנאה שחשה רוזה כלפי בתה מביאה לסכסוכים קשים במשפחה.
 
למעלה