מממממ שגיעוט קטיו?

איתי1122

New member
מממממ שגיעוט קטיו?

קראתי את ההודעת פתיחה שלך בה אתה מבקש לא לכתוב עם שגיאות כתיב ואם אתה לא יודע לכתוב את השם של האומן בעברית - לכתוב אותו באנגלית. אז כבר יש לי תיקון בשבילך- מארק נופלר, לא קנופפלר. שעור אנגלית קצרצר: כשיש את האות K לפני N בתחילת מילה לא מבטאים אותה. כמו במילים KNOW ו KNIFE. כשיש דאבל P ב אמצע מילה, לא מבטאים את האות פעמיים, אלא רק פעם אחת. לתשומת ליבך......................
 

ganooov

New member
אז קבל שיעור בגרמנית: ../images/Emo13.gif

אני חוזר ואומר: השם קנופפלר הגיע מגרמנית, ושם הוגים את הK. וזה בכלל PF ולא דאבל P. אתה פשוט לא קראת את כל ההודעות שלי. דיברתי על הנושא עם אנשים שהיו בהופעות שלו, והם אמרו לי שהשם הוא: קנופ-פלר פ´ דגושה ואחריה פ´ רפויה. מאוד אין לי רצון להתווכח על זה עכשיו, אז עדיף שתכתוב את השם באנגלית. ביי, ותהנה!
 

ganooov

New member
אני חושש שתגובה כזאת היא לא ממש ../images/Emo13.gif

ראויה במדינה שבה יש ניצולי שואה... אני מעדיף שאנשים ישקלו את מילותיהם בקפידה, אפילו שזה לא איזה ´קללה´ או משהו... אפשר לומר: "יחי קנופפלר!", או - "קנופפלר רולז!" (איכסה
), אבל אם זה מה שאת יודע בגרמנית אז חבל... אני לא מתכוון למחוק הודעות, אבל אני מבקש לשקול מילים, כי אם לא - אני אשקול אשקול את שיני, כי תפוז ירביצו לי..
 

ganooov

New member
אגב, ראיתי מה שכתבת ../images/Emo13.gif

בפורום שנות השמונים, ואני לא אאמין לגבי הK האילמת עד שאני לא אראה את הראיון. ולגבי היומולדת של קנופ שהיה ב12 לחודש: ידעתי שזה אמור להיות בזמן הקרוב, אבל לא ידעתי בדיוק מתי. ואתה מוזמן להיות פעיל יותר בפורום.
 
למעלה