ממתי התחלתם לאהוב את עברי?!?

ממתי התחלתם לאהוב את עברי?!?

אז אני אתחיל לספר, אני התחלתי לאהוב את השירים שלו בכלל מהשיר "חולצת פסים". שמעתי את זה הרבה ברדיו ובטלויזיה, ואז החלטתי שאני קונה את הדיסק שלו,"יותר טוב כלום מכמעט". ומשנת 99´, אני אוהב את השירים שלו. תחילה שמעתי רק את השיר הזה, שוב ושוב ושוב ושוב... המשפחה שלי לא הבינה מה אני מוצא בשירים שלו. אבל מרוב שכל כך הרבה שמעתי, גם באוטו, גם בבית, גם בבית ספר. גם כמה חברים שלי התלהבו מהשיר הזה, והמשפחה שלי התחילה להכיר אותו. ואז לאט לאט התחלתי לשמוע גם שירים אחרים שלו, לקח לי שנה לאהוב את כל השירים בדיסק הזה. כיום אני שומע את זה כל הזמן ללא הפסקה. לאחר מכן יצא הדיסק,"האנשים החדשים", דווקא את השירים בדיסק הזה ישר אהבתי את כולם !! לקח לי כמובן זמן, בערך 3 חודשיים בכדי שאני יאהב את כל הדיסק. שמעתי כל הזמן את הדיסק במשך 3 חודשיים, והתמכרתי כבר לדיסק הזה. וכמובן אחרי המשפחה שלי. עכשיו גם שאני לא נוסע באוטו ההורים שלי שומעים את הדיסקים שלו בדרך, ובבית בכלל. אני חוזר מבית הספר אני שומע את השירים שלו מתנגנים. מחכה כבר לדיסק הבא שלו בקוצר רוח.
 
אני התחלתי...

...לשמוע את עברי מאז שראיתי את הקליפ שלו תמיד אהבה בערוץ 3! זה היה לא מזמן כ"כ בערך באפריל האחרון! מאז אני אובססיבי לשירים שלו! אין שיר אחד שלו שאני לא אוהב
הוא פשוט הזמר שאני הכי מעריך והכי הרבה אוהב. השירים שלו עזרו לי מאוד ברגעים קשים, ואני חייב לו תודה... עברי אם אתה קורא את זה, אז
רבה
 
מממ מיאו..../images/Emo108.gif

יאו אני לא זוכרת
מממ אבל אבל האובססיה שלי כלפיו זה משו דיי חדש
אבל תמיד אהבתי את השירים שלו שכן הכרתי..יעני מה ששמעו הרדיו וכל זה את המשמעות אומנם לא הבנתי במיוחד..כאילו קטנטונת הייתי
אבל אבל שגדלתי נשאר לי הזכרון מהשירים ואז קניתי דיסקים וכל זה וכל השאר הסטוריה
אבל שוב-ממש ממש אובססיבית אליו וכל זה זה פחות מחצי שנה
 

Shani5

New member
אממ אני

בתכל´ס מאז הדיסק הראשון תמיד שמעו אצלי בבית עברי לידר... כי 2 האחיות שלי אוהבות אותו וזה... אבל לאהוב אותו מ-מ-ש זה היה רק בפברואר האחרון כשהייתי בהופעה שלו בצוללת בפעם הראשונה... אז באמת כבר התחלתי לאהוב אותו וגם קניתי את ´האנשים החדשים´ וזהו.... ד"א למישהו יש מעריב לנוער של השבוע? עשו ´בדיחה´ כזאת על השיר ´בתי קפה´... לא זוכרת בדיוק... משהו דפוק..
 

Shani5

New member
אממ אני

בתכל´ס מאז הדיסק הראשון תמיד שמעו אצלי בבית עברי לידר... כי 2 האחיות שלי אוהבות אותו וזה... אבל לאהוב אותו מ-מ-ש זה היה רק בפברואר האחרון כשהייתי בהופעה שלו בצוללת בפעם הראשונה... אז באמת כבר התחלתי לאהוב אותו וגם קניתי את ´האנשים החדשים´ וזהו.... ד"א למישהו יש מעריב לנוער של השבוע? עשו ´בדיחה´ כזאת על השיר ´בתי קפה´... לא זוכרת בדיוק... משהו דפוק..
 
לי יש מעריב לנוער...

איפה רשמו עליו? לא ראיתי שום דבר עליו... אהה אגב מעריב לנוער, לעברי היה לא מזמן פוסטר שם
 

Shani5

New member
כן כתבתי את זה פה

דוקא פוסטר יפה.... ובקשר לגליון האחרון- רשמו עליו במדור הזה של רן תלם... ויש גם תמונה של עברי....
 
אהה ממש לא!

לא הופיע כלום במדור של רן תלם... חיפשתי ולא מצאתי באיזה גיליון זה?
 

Shani5

New member
בגליון החדש חדש...

שיצא רק היום לחנויות... שיש את בון ג´ובי בשער... יש תמונה יפההה של עברי... רגע נראה לי יש לי אותה.. *אחרי חיפוש בתיקית עברי שלי* אין לי אותה... סורי... אם אתה מנוי היית אמור לקבל תגליון היום או אתמול..
 
וואלה...

היום (חמישי) קיבלתי את העיתון... וישר חיפשתי איפה שאמרת וראיתי אותו למי שאין מעריב לנוער אז זה מה שהיה כתוב! יום בחייו של עברי לידר יום ראשון, 09:00: קמתי, התלבשתי, הלכתי לבית קפה. יום שני, 09:00: קמתי, ציחצחתי שיניים והלכת לבית קפה. יום שלישי, 09:00: קמתי, דפקתי חולצה חדשה והלכתי לבית קפה. יום רביעי 09:00: קמתי, החלפתי עגיל והלכתי לבית קפה. יום חמישי, 09:00: קמתי , התקלחתי, החלטתי לעשות משהו שונה לגמרי, ובמקום ללכת לבית קפה, נסעתי באופניים לבית קפה. יום שישי, 09:00: לפעמים נדמה כאילו כל מה שאני עושה זה לשבת בבתי קפה. היתה מצורפת תמונה של עברי עם יד במכנסיים בטח מרי לנצח!
 

ל ב נ ד ר

New member
אז ככה....

מאחר ואני ילדה עם הצתה מאוד (מאוד) מאוחרת... נראה לי שנה שעברה לקחתי לחברה שלי את שני הדיסקים, שמעתי שמעתי שמעתי- לא עשה לי כלום. ואז ביום ש"האנשים החדשים" יצא- חבר שלי לשעבר קנה אותו- שמעתי, פה, שם, האנשים החדשים, 4 כרטיסי אשראי, פז´ו צבאית (אלו היו השירים שהוא כל הזמן שמע...)- לא עשה לי כלום! ואז הגיע הרגע הגדול!... חבר שלי נכון לעכשיו (עוד מעט 4 חודשים, מזל טוב לנוווו) פשוט אובססיבי כשזה מגיע לעברי לידר... ואז בפעם הראשונה שיצאנו שמענו את הדיסק "יותר טוב כלום מכמעט" כל הזמן... וגם, בפעם הראשונה שהתנשקנו שמענו את "כמה שאני אוהב"- וזהו!! לא יכולתי יותר! בהופעה שלו בניצנים כבר התחרפנתיייי לגמריייייי!!!!!
 

© Tweety ©

New member
עכשיו אני ../images/Emo70.gif ../images/Emo108.gif

את עברי התחלתי לשמוע בדיסק השני שלו יותר טוב כלום מכמעט כמה ימים אחרי שהדיסק יצא טסתי לחו"ל ונגסתי לאמא שלי בשדה תעופה שתבוא איתי לחנות של המוזיקה רציתי לקנות בכלל את הדיסק של בן ארצי קניתי אותו והסתכלתי על דיסקים אחרים ופתאום ראיתי את הדיסק של עברי ונזכרתי ששמעתי שיר שלו ברדיו אז קניתי גם את הדיסק שלו. ופשוט התאהבתי במוזיקה שלו הוא מקום שני אצלי אחרי אביב גפן.
 

סנטה

New member
אמממממ אני התחלתי

אח שלי נורא אהב אותו ואני התחלתי לשמוע את השירים שלו גם כן , ושפוט התאהבתי בו הוא זמר מוכשר ביותר ! זה היה בערך בצאת הדיסק הראשון שלו ... כל שיר שיוצא לו אני ממש אוהב ... השיר הראשון ששמעתי שלו היה תמיד אהבה ומאז ממש התאהבתי בדיסק ובשאר הדיסקים שלו ....
 
למעלה