מנגנון גניבת זהות

Fellowship

New member
הבנתי, תודה, ומה בנוגע ל Open Accounts?

אם ה hard inquiry הוא לא מדד טוב, אז מספר החשבונות הפתוחים המופיעים ב Credit Karma (לדוגמא), אמורים לשקף את המציאות?
&nbsp
אני פשוט מחפש להבין האם יש פרמטר וודאי שמעקב אחריו יביא לידיעתי שמשהו התרחש.
 

naf86

New member
זה והשימוש

לנו יש כרטיסי אשראי שיושבים בכספת. אנחנו לא משתמשים בהם. אם יום אחד פתאום יהיה חיוב, זה יכול למשוך תשומת לב.
 

Fellowship

New member
"זה" הכוונה למספר החשבונות הפתוחים?

אגב, מה נותן לכם כרטיסי אשראי שלא בשימוש כלל?
להבנתי 0% ניצול לא תורם לציון.
 

naf86

New member
כן. חשבונות פתוחים

כמה סיבות להשאיר כרטיסים ישנים:
1. זה כן מוסיף לחישוב הכללי של כמה בשימוש
2. זה מעלה את הגיל הממוצע של הכרטיסים. אם אסגור כרטיס ישן זה יפגע בממוצע
3. כמות החשבונות. מלווים אוהבים לראות הרבה חשבונות
4. זה עוד אשראי שנמצא שם, ואני יכול יום אחד לנצל אם יש צורך
5. אין לי כח לסגור אותם
 

randomwinds

New member
1 + 1 = 6

15.4 מיליון בשנה זה לא גבוה, זה עצום ומזעזע

מאידך כאו מציינים מספר אחר - 490,220 ב2015 של גנבת זהות, ומפרטים התפלגות לסוגים
http://www.iii.org/fact-statistic/facts-statistics-identity-theft-and-cybercrime

כמחציתם - קשורה להתנהלות מול הממשל ול'גנבת זכויות'

כאן נותנים דוגמאות למקרים הקשורים לעברות מס
https://www.irs.gov/compliance/crim...dentity-theft-investigations-fiscal-year-2016

בהקשר זה, אולי הוצאת IP PIN תקטין משמעותית את הסכנה
https://www.irs.gov/identity-theft-fraud-scams/get-an-identity-protection-pin
 

naf86

New member
המשפט הראשון בלינק הראשון

The 2017 Identity Fraud Study, released by Javelin Strategy & Research, found that $16 billion was stolen from 15.4 million U.S. consumers in 2016,
 

naf86

New member
אני התכוונתי לשניהם במהלך השרשור, לא רק גניבת זהות

 

Fellowship

New member
מעולה


קראתי את הכל, הוא כותב בהרחבה (יתרה) על כל התחום,
וזה מרגיש גם כמו חצי קורס של כיצד יש להתנהל מול בירוקרטיה בכלל והרשויות הרלוונטיות בפרט,
אבל לפחות הוא כותב מאוד משעשע

&nbsp
תודה.
 
למעלה