מנגנון פנייה
שלום לכולם. במצנחי רחיפה, כאשר אנו מעוניינים לבצע פנייה, אנו יוצרים גרר מוגבר על הכנף הפנימית לפנייה ע"י הורדת שפת הזרימה. הכנף החיצונית לפנייה ממשיכה בטיסה רגילה ולכן התוצאה היא סבסוב. מכיוון שהחופה קלה מהטייס התלוי מתחתיה, היא מסבסבת מהר ממנו. הטייס אם כך ממשיך בכוון הטיסה שהיה לפני תחילת הסבסוב ועם תחילת הסבסוב "נזרק" אל מחוץ לו ולכן הכנף מגלגלת. אני מבין שאצלכם המנגנון והתהליכים שונים לגמרי. אני יודע שמטוס פונה ע"י הגדלת שפת ההתקפה בכנף אחת תוך כדי הקטנת שפת ההתקפה בכנף השנייה. כלומר, מטוס מתחיל פנייה בגלגול. מה הלאה....??
שלום לכולם. במצנחי רחיפה, כאשר אנו מעוניינים לבצע פנייה, אנו יוצרים גרר מוגבר על הכנף הפנימית לפנייה ע"י הורדת שפת הזרימה. הכנף החיצונית לפנייה ממשיכה בטיסה רגילה ולכן התוצאה היא סבסוב. מכיוון שהחופה קלה מהטייס התלוי מתחתיה, היא מסבסבת מהר ממנו. הטייס אם כך ממשיך בכוון הטיסה שהיה לפני תחילת הסבסוב ועם תחילת הסבסוב "נזרק" אל מחוץ לו ולכן הכנף מגלגלת. אני מבין שאצלכם המנגנון והתהליכים שונים לגמרי. אני יודע שמטוס פונה ע"י הגדלת שפת ההתקפה בכנף אחת תוך כדי הקטנת שפת ההתקפה בכנף השנייה. כלומר, מטוס מתחיל פנייה בגלגול. מה הלאה....??