מדובר בעיקר ברציפים ישנים
כיום יש סטנדרט.
מדובר בעיקר ברציפים ישנים
כיום יש סטנדרט.
בארץ או בחו"ל הסטנדרט?מדובר בעיקר ברציפים ישנים
כיום יש סטנדרט.
ברסיה יש כרוז המכריזברוסיה לא תשמע נא להתקדם לקדמת הרכבת...
חבל שהרציפים בארץ קצרים , אני לא יודע לומר אם רובם כך .
כנראה תכננו שרוב הרכבות יהיו DD .
הכרוז כורז על כל רכבת שיוצאת מהתחנה ?...ברסיה יש כרוז המכריז
את מיספור הקרונות והאם הספירה מתחילה מראש הרכבת או מסופה.
הכריזה בעיקר ברכבות לטווח רחוק -הכרוז כורז על כל רכבת שיוצאת מהתחנה ?...
האם הקרונות ברוסיה לא ממוספרים ?
ברומניה למשל , אין כריזה כזו כמו כן חוסר הידיעה היכן הקרון שלך נמצא אם בהתחלה או אם בסוף
גורם לך קצת טרטור , כאשר הרכבת נכנסת לרציף ויש לך דקה , אז באין ברירה
אתה קופץ על הקרון שמולך ומתחיל לחפש בפנים את הכיוון .
כעת זה מובןהכריזה בעיקר ברכבות לטווח רחוק -
אלה שהמקומות בהן שמורים. לא רלוונטי לרכבות פרברים, כמובן.
הנה דוגמא מקייב דווקאהכרוז כורז על כל רכבת שיוצאת מהתחנה ?...
האם הקרונות ברוסיה לא ממוספרים ?
ברומניה למשל , אין כריזה כזו כמו כן חוסר הידיעה היכן הקרון שלך נמצא אם בהתחלה או אם בסוף
גורם לך קצת טרטור , כאשר הרכבת נכנסת לרציף ויש לך דקה , אז באין ברירה
אתה קופץ על הקרון שמולך ומתחיל לחפש בפנים את הכיוון .
הנה דוגמא מקייב דווקא
הכריזה באוקראינית.
"נוסעים נכבדים! החלה העלייה לרכבת מס' 343 ליעדים חרקוב, ז'יטומיר. שעת יציאת הרכבת: 19:27. הרכבת נמצאת ברציף מס' 3. מיספור הקרונות מתחיל מראש הרכבת. קרונות נוספים שיעדם מוסקבה-ז'יטומיר נמצאים בראש הרכבת".
http://www.youtube.com/watch?v=Wp3PMW62cT0
לא, היא אמרה Шановніשמעתי נכון , היא אמרה שלום בהתחלה ?
אני חושב שאתה תאהב את הסרטון הבא ...הנה דוגמא מקייב דווקא
הכריזה באוקראינית.
"נוסעים נכבדים! החלה העלייה לרכבת מס' 343 ליעדים חרקוב, ז'יטומיר. שעת יציאת הרכבת: 19:27. הרכבת נמצאת ברציף מס' 3. מיספור הקרונות מתחיל מראש הרכבת. קרונות נוספים שיעדם מוסקבה-ז'יטומיר נמצאים בראש הרכבת".
http://www.youtube.com/watch?v=Wp3PMW62cT0
יש גם רכבות עליזותמנחה לחג שמח
הגיעה העת לצאת למסע הגדול ואנחנו מתייצבים נרגשים בתחנת ירוסלבסקי. כמו תכניות רבות, גם בזו נאלצתי להתפשר. התכנית המקורית הייתה לעשות 9298 ק"מ מנקודה זו ועד ולדיווסטוק במזרח, אבל כשאשתי שאלה מה נראה שם, והבינה שהאטרקציה העיקרית היא בסיס צוללות גרעיניות, הוכנס שינוי מהיר בתוכניות. נוסעים לבייג'ינג. קצת יותר מ-7,550 ק"מ, ממחוזות הבורשט וה/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס אל מרק איטריות חריף בנוסח סצ'ואן וארטיק בטעם אפונה ירוקה לקינוח (כן, יש דבר כזה ואפילו טעים).
יחד עם זאת, התכנית למסע השלם לא נזנחה ועתה היא נראית קורצת מאי-פעם.
אני חושב ששם גם לרכבות אסור להיות עליזותיש גם רכבות עליזות
כמו זו.
אני חושב ששם גם לרכבות אסור להיות עליזות
או לפחות להפגין את זה בציבור.
כנראה הרכבת הזו עושה מחאה
אני חושב ששם גם לרכבות אסור להיות עליזות
או לפחות להפגין את זה בציבור.
כנראה הרכבת הזו עושה מחאה
זו רכבת פרברית של מוסקהיש גם רכבות עליזות
כמו זו.
וצבעוניותמנחה לחג שמח
הגיעה העת לצאת למסע הגדול ואנחנו מתייצבים נרגשים בתחנת ירוסלבסקי. כמו תכניות רבות, גם בזו נאלצתי להתפשר. התכנית המקורית הייתה לעשות 9298 ק"מ מנקודה זו ועד ולדיווסטוק במזרח, אבל כשאשתי שאלה מה נראה שם, והבינה שהאטרקציה העיקרית היא בסיס צוללות גרעיניות, הוכנס שינוי מהיר בתוכניות. נוסעים לבייג'ינג. קצת יותר מ-7,550 ק"מ, ממחוזות הבורשט וה/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס אל מרק איטריות חריף בנוסח סצ'ואן וארטיק בטעם אפונה ירוקה לקינוח (כן, יש דבר כזה ואפילו טעים).
יחד עם זאת, התכנית למסע השלם לא נזנחה ועתה היא נראית קורצת מאי-פעם.
תפוז ממשיך להתל ביוצבעוניות
זו מובילה נוסעים ל/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%91_" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%91_(%D7%A2%D7%99%D7%A8)" rel="nofollow" target="blank">קירוב, רק 958 ק"מ מתחנה זו, ממש מעבר לפינה.
על הרציף הפתוח הסמוך לרציפים הסגורים, תנועה ערה של עשרות אנשים ההולכים לקצהו המרוחק של הרציף, הרחק מעיני פקחי התחנה, קופצים אל המסילה וחוצים אל הרציפים הסגורים. התפלאתי לראות את ממדי ההתפלחות הזו.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.