לא נכון! זה על שם אישיות חשובה וידועה
בהיסטוריה המקומית!
לא נכון! זה על שם אישיות חשובה וידועה
בהיסטוריה המקומית!
הנוף משתנה לאיטומנחה לחג
הנה פרק נוסף במסעי ממוסקבה לבייג'ינג ברכבת. הפעם מקאנסק-יניסייסקי ועד לגבול רוסיה-מונגוליה.
לא עצרנו בקאנסק, אבל היתרון הגדול ברכבת הטרנס-מונגולית הוא שהיא אינה מנסה לקבוע שיאי מהירות. היא מאיטה בכל חצר עיתוקים וכל תחנה גדולה, עוברת מפלג אחר מפלג בזהירות ומגבירה מהירות רק כאשר יצאה מאזור התחנה. כך התאפשר לי לצלם את תחנת קאנסק, שבה עוצרת הרכבת הטרנס-סיבירית לוולדיווסטוק ואף הרכבת הטרנס-מנצ'ורית. לפי המדריך שלי זוהי עיר של כ-100 אלף תושבים, חסרת כל יחוד, אשר הייתה בעבר תחנת מעבר חשובה למתיישבים שנשלחו מזרחה לסיביר. אנטון צ'כוב, מספר סיפורים מן המעלה הראשונה, ביקר כאן בשלהי המאה ה-19 ומצא רק בתי מרזח.
לא אגזים אם אעריך שראיתי אלפי קרונות מיכל כאלה ברחבי סיביר, נראה לי שזהו סוג הקרון הנפוץ ביותר באזורים האלה.
אולן אודהמנחה לחג
הנה פרק נוסף במסעי ממוסקבה לבייג'ינג ברכבת. הפעם מקאנסק-יניסייסקי ועד לגבול רוסיה-מונגוליה.
לא עצרנו בקאנסק, אבל היתרון הגדול ברכבת הטרנס-מונגולית הוא שהיא אינה מנסה לקבוע שיאי מהירות. היא מאיטה בכל חצר עיתוקים וכל תחנה גדולה, עוברת מפלג אחר מפלג בזהירות ומגבירה מהירות רק כאשר יצאה מאזור התחנה. כך התאפשר לי לצלם את תחנת קאנסק, שבה עוצרת הרכבת הטרנס-סיבירית לוולדיווסטוק ואף הרכבת הטרנס-מנצ'ורית. לפי המדריך שלי זוהי עיר של כ-100 אלף תושבים, חסרת כל יחוד, אשר הייתה בעבר תחנת מעבר חשובה למתיישבים שנשלחו מזרחה לסיביר. אנטון צ'כוב, מספר סיפורים מן המעלה הראשונה, ביקר כאן בשלהי המאה ה-19 ומצא רק בתי מרזח.
לא אגזים אם אעריך שראיתי אלפי קרונות מיכל כאלה ברחבי סיביר, נראה לי שזהו סוג הקרון הנפוץ ביותר באזורים האלה.
אולן אודהמנחה לחג
הנה פרק נוסף במסעי ממוסקבה לבייג'ינג ברכבת. הפעם מקאנסק-יניסייסקי ועד לגבול רוסיה-מונגוליה.
לא עצרנו בקאנסק, אבל היתרון הגדול ברכבת הטרנס-מונגולית הוא שהיא אינה מנסה לקבוע שיאי מהירות. היא מאיטה בכל חצר עיתוקים וכל תחנה גדולה, עוברת מפלג אחר מפלג בזהירות ומגבירה מהירות רק כאשר יצאה מאזור התחנה. כך התאפשר לי לצלם את תחנת קאנסק, שבה עוצרת הרכבת הטרנס-סיבירית לוולדיווסטוק ואף הרכבת הטרנס-מנצ'ורית. לפי המדריך שלי זוהי עיר של כ-100 אלף תושבים, חסרת כל יחוד, אשר הייתה בעבר תחנת מעבר חשובה למתיישבים שנשלחו מזרחה לסיביר. אנטון צ'כוב, מספר סיפורים מן המעלה הראשונה, ביקר כאן בשלהי המאה ה-19 ומצא רק בתי מרזח.
לא אגזים אם אעריך שראיתי אלפי קרונות מיכל כאלה ברחבי סיביר, נראה לי שזהו סוג הקרון הנפוץ ביותר באזורים האלה.
קטר בתצוגה באולן אודהמנחה לחג
הנה פרק נוסף במסעי ממוסקבה לבייג'ינג ברכבת. הפעם מקאנסק-יניסייסקי ועד לגבול רוסיה-מונגוליה.
לא עצרנו בקאנסק, אבל היתרון הגדול ברכבת הטרנס-מונגולית הוא שהיא אינה מנסה לקבוע שיאי מהירות. היא מאיטה בכל חצר עיתוקים וכל תחנה גדולה, עוברת מפלג אחר מפלג בזהירות ומגבירה מהירות רק כאשר יצאה מאזור התחנה. כך התאפשר לי לצלם את תחנת קאנסק, שבה עוצרת הרכבת הטרנס-סיבירית לוולדיווסטוק ואף הרכבת הטרנס-מנצ'ורית. לפי המדריך שלי זוהי עיר של כ-100 אלף תושבים, חסרת כל יחוד, אשר הייתה בעבר תחנת מעבר חשובה למתיישבים שנשלחו מזרחה לסיביר. אנטון צ'כוב, מספר סיפורים מן המעלה הראשונה, ביקר כאן בשלהי המאה ה-19 ומצא רק בתי מרזח.
לא אגזים אם אעריך שראיתי אלפי קרונות מיכל כאלה ברחבי סיביר, נראה לי שזהו סוג הקרון הנפוץ ביותר באזורים האלה.
תחנת אולן אודהמנחה לחג
הנה פרק נוסף במסעי ממוסקבה לבייג'ינג ברכבת. הפעם מקאנסק-יניסייסקי ועד לגבול רוסיה-מונגוליה.
לא עצרנו בקאנסק, אבל היתרון הגדול ברכבת הטרנס-מונגולית הוא שהיא אינה מנסה לקבוע שיאי מהירות. היא מאיטה בכל חצר עיתוקים וכל תחנה גדולה, עוברת מפלג אחר מפלג בזהירות ומגבירה מהירות רק כאשר יצאה מאזור התחנה. כך התאפשר לי לצלם את תחנת קאנסק, שבה עוצרת הרכבת הטרנס-סיבירית לוולדיווסטוק ואף הרכבת הטרנס-מנצ'ורית. לפי המדריך שלי זוהי עיר של כ-100 אלף תושבים, חסרת כל יחוד, אשר הייתה בעבר תחנת מעבר חשובה למתיישבים שנשלחו מזרחה לסיביר. אנטון צ'כוב, מספר סיפורים מן המעלה הראשונה, ביקר כאן בשלהי המאה ה-19 ומצא רק בתי מרזח.
לא אגזים אם אעריך שראיתי אלפי קרונות מיכל כאלה ברחבי סיביר, נראה לי שזהו סוג הקרון הנפוץ ביותר באזורים האלה.
בתחנת אולן אודהמנחה לחג
הנה פרק נוסף במסעי ממוסקבה לבייג'ינג ברכבת. הפעם מקאנסק-יניסייסקי ועד לגבול רוסיה-מונגוליה.
לא עצרנו בקאנסק, אבל היתרון הגדול ברכבת הטרנס-מונגולית הוא שהיא אינה מנסה לקבוע שיאי מהירות. היא מאיטה בכל חצר עיתוקים וכל תחנה גדולה, עוברת מפלג אחר מפלג בזהירות ומגבירה מהירות רק כאשר יצאה מאזור התחנה. כך התאפשר לי לצלם את תחנת קאנסק, שבה עוצרת הרכבת הטרנס-סיבירית לוולדיווסטוק ואף הרכבת הטרנס-מנצ'ורית. לפי המדריך שלי זוהי עיר של כ-100 אלף תושבים, חסרת כל יחוד, אשר הייתה בעבר תחנת מעבר חשובה למתיישבים שנשלחו מזרחה לסיביר. אנטון צ'כוב, מספר סיפורים מן המעלה הראשונה, ביקר כאן בשלהי המאה ה-19 ומצא רק בתי מרזח.
לא אגזים אם אעריך שראיתי אלפי קרונות מיכל כאלה ברחבי סיביר, נראה לי שזהו סוג הקרון הנפוץ ביותר באזורים האלה.
הנוף ממשיך להשתנותמנחה לחג
הנה פרק נוסף במסעי ממוסקבה לבייג'ינג ברכבת. הפעם מקאנסק-יניסייסקי ועד לגבול רוסיה-מונגוליה.
לא עצרנו בקאנסק, אבל היתרון הגדול ברכבת הטרנס-מונגולית הוא שהיא אינה מנסה לקבוע שיאי מהירות. היא מאיטה בכל חצר עיתוקים וכל תחנה גדולה, עוברת מפלג אחר מפלג בזהירות ומגבירה מהירות רק כאשר יצאה מאזור התחנה. כך התאפשר לי לצלם את תחנת קאנסק, שבה עוצרת הרכבת הטרנס-סיבירית לוולדיווסטוק ואף הרכבת הטרנס-מנצ'ורית. לפי המדריך שלי זוהי עיר של כ-100 אלף תושבים, חסרת כל יחוד, אשר הייתה בעבר תחנת מעבר חשובה למתיישבים שנשלחו מזרחה לסיביר. אנטון צ'כוב, מספר סיפורים מן המעלה הראשונה, ביקר כאן בשלהי המאה ה-19 ומצא רק בתי מרזח.
לא אגזים אם אעריך שראיתי אלפי קרונות מיכל כאלה ברחבי סיביר, נראה לי שזהו סוג הקרון הנפוץ ביותר באזורים האלה.
משהו שקשור לגופרית (כתוב שם סולפט)הנוף ממשיך להשתנות
ככל שמדרימים מאולן אודה על גדת נהר סלנגה אדיר המימדים, הנוף לובש צורה של אזור ספר, מוזנח, נידח. התיש הרובץ בשטח מתקן הרכבת הזה, משגיח על עזיו, מסמל יותר מכל את אווירת המקום.
זהו שם התחנה. כנראה תפעולית.משהו שקשור לגופרית (כתוב שם סולפט)
דיזלמנחה לחג
הנה פרק נוסף במסעי ממוסקבה לבייג'ינג ברכבת. הפעם מקאנסק-יניסייסקי ועד לגבול רוסיה-מונגוליה.
לא עצרנו בקאנסק, אבל היתרון הגדול ברכבת הטרנס-מונגולית הוא שהיא אינה מנסה לקבוע שיאי מהירות. היא מאיטה בכל חצר עיתוקים וכל תחנה גדולה, עוברת מפלג אחר מפלג בזהירות ומגבירה מהירות רק כאשר יצאה מאזור התחנה. כך התאפשר לי לצלם את תחנת קאנסק, שבה עוצרת הרכבת הטרנס-סיבירית לוולדיווסטוק ואף הרכבת הטרנס-מנצ'ורית. לפי המדריך שלי זוהי עיר של כ-100 אלף תושבים, חסרת כל יחוד, אשר הייתה בעבר תחנת מעבר חשובה למתיישבים שנשלחו מזרחה לסיביר. אנטון צ'כוב, מספר סיפורים מן המעלה הראשונה, ביקר כאן בשלהי המאה ה-19 ומצא רק בתי מרזח.
לא אגזים אם אעריך שראיתי אלפי קרונות מיכל כאלה ברחבי סיביר, נראה לי שזהו סוג הקרון הנפוץ ביותר באזורים האלה.
כמו רוב צלמי הרכבות...דיזל
הקטר הרוסי האחרון שגרר את הרכבת שלנו. האמת היא שאני אוהב יותר את מראה המסילה ללא רשת הכבלים שמעליה. להערכתי, למעלה מ-10 קטרים גררו את הרכבת עד לנקודה זו.
לא רק צלמי רכבות.כמו רוב צלמי הרכבות...
אבל טובתם של הנוסעים, יעילות ושאר שיקולים כלכליים ותפעוליים מכריעים בעניין הזה.
חישמולת של מס"ב מתגמדת ונעלמת לגמרילא רק צלמי רכבות.
ניסית מתישהו לצלם נוף בארץ בלי שיידחף לך לתמונה איזה קו מתח גבוה מכוער?
אני מדבר רק על ההפרעה הוויזואלית, לא שום דבר מעבר.
דיזל ועוד דיזלמנחה לחג
הנה פרק נוסף במסעי ממוסקבה לבייג'ינג ברכבת. הפעם מקאנסק-יניסייסקי ועד לגבול רוסיה-מונגוליה.
לא עצרנו בקאנסק, אבל היתרון הגדול ברכבת הטרנס-מונגולית הוא שהיא אינה מנסה לקבוע שיאי מהירות. היא מאיטה בכל חצר עיתוקים וכל תחנה גדולה, עוברת מפלג אחר מפלג בזהירות ומגבירה מהירות רק כאשר יצאה מאזור התחנה. כך התאפשר לי לצלם את תחנת קאנסק, שבה עוצרת הרכבת הטרנס-סיבירית לוולדיווסטוק ואף הרכבת הטרנס-מנצ'ורית. לפי המדריך שלי זוהי עיר של כ-100 אלף תושבים, חסרת כל יחוד, אשר הייתה בעבר תחנת מעבר חשובה למתיישבים שנשלחו מזרחה לסיביר. אנטון צ'כוב, מספר סיפורים מן המעלה הראשונה, ביקר כאן בשלהי המאה ה-19 ומצא רק בתי מרזח.
לא אגזים אם אעריך שראיתי אלפי קרונות מיכל כאלה ברחבי סיביר, נראה לי שזהו סוג הקרון הנפוץ ביותר באזורים האלה.
קטרי העיתוק האלה יוצרו בעיר מולדתידיזל ועוד דיזל
לאורך המסילה דרומה למונגוליה
מה שתופס את העיןקטרי העיתוק האלה יוצרו בעיר מולדתי
בכלל, ברוסיה קטרים בעלי חזות "אמריקאית" שמזכירים את ה-G12 שלנו, משמשים אך ורק כקטרי עיתוק שלא יוצאים בדרך כלל עם רכבות לקו הראשי (אלא רק בשלוחות משניות ותעשייתיות). בגלל זה רוסים שרואים תמונות מהארץ, בטוחים שה-G12 הוא קטר עיתוק.
התקשורת הרכבתית ברוסיה לא מבוססת עלמה שתופס את העין
זה מערך האנטנות על הגג. עם אנטנה כזו לגלים קצרים אפשר לדבר עם מוסקבה.
כמו חצי מהנייד ברוסיה...קטרי העיתוק האלה יוצרו בעיר מולדתי
בכלל, ברוסיה קטרים בעלי חזות "אמריקאית" שמזכירים את ה-G12 שלנו, משמשים אך ורק כקטרי עיתוק שלא יוצאים בדרך כלל עם רכבות לקו הראשי (אלא רק בשלוחות משניות ותעשייתיות). בגלל זה רוסים שרואים תמונות מהארץ, בטוחים שה-G12 הוא קטר עיתוק.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.