giraffelle
New member
מנסה גם פה - התלבטות בתי ספר
אפשרות א - יום קצר, כיתות בגודל רגיל. החטיבה הצעירה (א-ג), שהיא בעצם בית ספר נפרד, נראית מדהים מבחינת הגישה לילדים. נחיתה רכה מאד בבית הספר, למידה יחסית חווייתית.
אפשרות ב - יום ארוך, שכולו שיעורים "אמיתיים", כ-20 ילדים בכיתה. הרמה הלימודית נחשבת גבוהה יותר. עושה רושם טוב מבחינת היחס לילדים, אבל זה בית ספר רגיל שלומדים בו באופן רגיל.
הילדה - מבחינה לימודית היא מאד חזקה. קוראת היטב, מתקדמת בחשבון, ומבינה מהר.
מבחינת מוטוריקה והתארגנות - בינונית מינוס.
מבחינה רגשית - לא יודעת להגיד איך זה יחסית לממוצע, אבל עוד יש לה קטעים של סף תסכול נמוך, פרפקציוניזם ובריחה מהתמודדות, והיא לא מעט פעמים פורצת בבכי כשמשהו לא מוצא חן בעיניה או מעירים לה על משהו. נראה לי שבגן היא עושה את זה הרבה פחות מאשר בבית.
אנחנו מאד התלהבנו מאפשרות א, אבל הגננת (שאנחנו מעריכים את דעתה) טוענת שיהיה לה משעמם. היא אומרת שכשהיא עושה מפגש ברמה נמוכה, הילדה משתעממת ומראה את זה. לא מפריעה, אבל מפגינה שעמום ומתלוננת על שעמום. לדעתי היא תצטרך להתמודד עם מידה מסוימת של שעמום גם באפשרות ב, אם כי כמובן פחות.
באופן כללי אנחנו מעדיפים יום קצר, ויש לנו אפשרות להסתדר עם מעט מאד ימים בצהרון, אם בכלל.
חברות יהיו בשתי האפשרויות ככל הנראה.
יש תובנות?
איך מסתדרים ילדים חזקים בבית הספר?
אפשרות א - יום קצר, כיתות בגודל רגיל. החטיבה הצעירה (א-ג), שהיא בעצם בית ספר נפרד, נראית מדהים מבחינת הגישה לילדים. נחיתה רכה מאד בבית הספר, למידה יחסית חווייתית.
אפשרות ב - יום ארוך, שכולו שיעורים "אמיתיים", כ-20 ילדים בכיתה. הרמה הלימודית נחשבת גבוהה יותר. עושה רושם טוב מבחינת היחס לילדים, אבל זה בית ספר רגיל שלומדים בו באופן רגיל.
הילדה - מבחינה לימודית היא מאד חזקה. קוראת היטב, מתקדמת בחשבון, ומבינה מהר.
מבחינת מוטוריקה והתארגנות - בינונית מינוס.
מבחינה רגשית - לא יודעת להגיד איך זה יחסית לממוצע, אבל עוד יש לה קטעים של סף תסכול נמוך, פרפקציוניזם ובריחה מהתמודדות, והיא לא מעט פעמים פורצת בבכי כשמשהו לא מוצא חן בעיניה או מעירים לה על משהו. נראה לי שבגן היא עושה את זה הרבה פחות מאשר בבית.
אנחנו מאד התלהבנו מאפשרות א, אבל הגננת (שאנחנו מעריכים את דעתה) טוענת שיהיה לה משעמם. היא אומרת שכשהיא עושה מפגש ברמה נמוכה, הילדה משתעממת ומראה את זה. לא מפריעה, אבל מפגינה שעמום ומתלוננת על שעמום. לדעתי היא תצטרך להתמודד עם מידה מסוימת של שעמום גם באפשרות ב, אם כי כמובן פחות.
באופן כללי אנחנו מעדיפים יום קצר, ויש לנו אפשרות להסתדר עם מעט מאד ימים בצהרון, אם בכלל.
חברות יהיו בשתי האפשרויות ככל הנראה.
יש תובנות?
איך מסתדרים ילדים חזקים בבית הספר?