מסילות רכבת קלה ע"ג גשר קלטרוה בירושלים

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
כבלים לאורך דרך בר-לב
התקדמות במתיחת כבלי החשמולת לאורך "כביש מס' 1" (דרך חיים ברלב, רח' חיל ההנדסה). נראה שבקרוב הרכבות יוכלו לנסוע עד לצומת רח' שבטי ישראל.
וכנ"ל קטע 2
בשועפט.
 
חבל שאין כוונה להפעיל את קטע כביש 1 כקדימון.
נסיעות המבחן הופכות את ביאת הרק"ל לממשית יותר, אבל פתיחת קטע כלשהו לציבור יתן הרגשה של התנסות והתקדמות.
לא יעיל במיוחד לפתוח רכבת שלא מגיעה למרכז העי
גם אם הם יסיימו את הבדיקות בכביש מספר 1 . רכבת לא תהייה יעילה רק שם אלא אם היא תגיע למרכז העיר (לפחות עד כיכר ציון) רק אז יהיה שווה לפתוח חלק מהרכבת.
 

amit1270

New member
לא יעיל במיוחד לפתוח רכבת שלא מגיעה למרכז העי
גם אם הם יסיימו את הבדיקות בכביש מספר 1 . רכבת לא תהייה יעילה רק שם אלא אם היא תגיע למרכז העיר (לפחות עד כיכר ציון) רק אז יהיה שווה לפתוח חלק מהרכבת.
לא תהיה תחנה בכיכר ציון
 

Ccyclist

Well-known member
לא תהיה תחנה בכיכר ציון
קדימון זו חוויה / התנסות, לא יעילות.
המערכת בנויה ב4 קטעים והקטע הראשון שיהיה פעיל הוא הגבעה הצרפתית - העיר העתיקה. ירושלים רגילה לרכבות שהן "חוויה לילדים" כמו רכבת החאן בזמנו. אחרי עשור שבו חפרו את העיר פתיחת קטע להתנסות יתן אשראי ציבורי לכל הפרוייקט שנה לפני פתיחת הקו כולו, כאשר סוף סוף יתאפשר לציבור להשתמש בקטע כלשהו למטרות התנסות. אם זה כל-כך קשה אפשר לעשות את זה בימי שישי כחוויה תיירותית. יעילות לפני השלמת הקטע ברחוב יפו לא תהיה. השאלה היא אם לשחרר קצת קיטור בעיר שסובלת את תהליך הבנייה האיטי מזה עשור. חבל שאין דפו משני בהר-הרצל שבו אפשר היה לשים כמה מערכים לתפעל את הקטע בין הר הרצל לתחנה המרכזית. זה הקטע היחיד שאפשר לצפות ממנו ליעילות במערכת חלקית. כמו כן - בארועים כמו יום ירושלים או ארועים אחרים שנקווה שלא יהיו יתכן שיצטרכו לסגור את הקטע של רחוב יפו, כך שתפעול המערכת עד לתחנות התפעוליות שבקצה הקטע של רחוב יפו יכול ללמד את מפעילי הרכבת דבר או שניים.
 
כבלים לאורך דרך בר-לב
התקדמות במתיחת כבלי החשמולת לאורך "כביש מס' 1" (דרך חיים ברלב, רח' חיל ההנדסה). נראה שבקרוב הרכבות יוכלו לנסוע עד לצומת רח' שבטי ישראל.
עברתי בשעה 2:30 בלילה בבר-לב
עבדו שם במלוא המרץ על השלמת וגימור אבני שפה ופתחי ביוב וכו`. (את הכבלים מותחים כנראה רק ביום).
 
מסילות רכבת קלה ע"ג גשר קלטרוה בירושלים
הסתימו הנחחת המסילות על גבי הגשר וגם הוצבו עמודי חשמל (עדיין אין תמונה) מדוע הונחו תעלות ניקוז לאורך כל הגשר ( גם בגשר בפסגת זאב) ולא לרוחב עם צינור תת קרקעי. האם למישהו יש תשובה.
סרטון קצר
הרכבת הקלה בנסיעה
 
אתר עם וירוסים: זהירות לא להיכנס !
W32.DSS.Trojan זה מה יש בו ! והכתובת של החרא היא: http://www599.megaupload.com/files/4873bb8ffe8a7b97779c82574cc5032b/PsCS3%20KeyGen.exe חה-חה-חה ! ממש אתר לאידיוטים בע"מ...
הסבר פרט ונמק!
אני משתמש הרבה באתר הזה ומעולם לא ניזוקתי. הבעיה העיקרית של האתר הזה שהוא איטי להחריד.
 
הסבר פרט ונמק!
אני משתמש הרבה באתר הזה ומעולם לא ניזוקתי. הבעיה העיקרית של האתר הזה שהוא איטי להחריד.
כנראה שכבר הרבה זמן המחשב שלך נגוע
ולכן אתה אפילו לא יודע מכך. אם תתקין את תוכנת נורטון 360 גרסה 4 החדשה (רצוי פרמיום אדישן), תתחיל לראות עד כמה המחשב שלך פרוץ..... מומלץ לעשות לו טיפול.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה