מסמך רפואי המהווה חוות דעת רפואית

La Folia

New member
מסמך רפואי המהווה חוות דעת רפואית

בטביעה של חברת ביטוח ישיר איי.די.איי, חברה לביטוח בע"מ, נגד המשיב----הוחלט ע"י כב' השופטת רות לבהר שרון, בית משפט מחוזי תל אביב-יפו כי ניתן להעביר לרופא מומחה מסמכים רפואיים אשר מהווים גם חוות דעת רפואית. זאת בניגוד לדרישת המבקשות אשר טוענות כי בניגוד לדין ולפסיקה צירף המשיב בין המסמכים הרפואיים שהעביר למומחים מסמכים אשר מהווים חוות דעת רפואיות האסורות בהמצאה. ---------------------------------- יתכן ולא הבנתי נכון את ההחלטה. מן ההחלטה ניתן אוליי להבין את חוסר הרצון של גופים כמו המל"ל להוציא מחזקתם את הועדות הרפואיות?
 
קראתי את ההחלטה של השופטת

קראתי את ההחלטה של השופטת בת.א 1568/02 שניתנה בתאריך 18.3.03: במקרה הספציפי היה מדובר בשני מסמכים - האחד היה דוח איבחון נוירופסיכולוגי שנערך על ידי פסיכולוגית שיקומית לצורך טיפול במשיב, והשני היה התיק הרפואי של הטיפול השיקומי שנעשה לתובע על ידי רופא במסגרת קופת החולים מכבי. בכל הצניעות והכבוד אני בהחלט מסכימה עם החלטתה של השופטת שאין לראות במסמכים הללו משום "חוות דעת" אלא הם בבחינת תיעוד של טיפול רפואי שניתן למשיב- התובע. לכן, לא היתה מניעה שהמסמכים הללו יוצגו למומחה שמונה מטעם בית המשפט. לא כל כך הבנתי איך זה קשור למל"ל, האם תוכל לפרט?
 

צחי24

New member
תביעה*

קראתי את ההחלטה וכל העניין הוא שהיא קבעה שהמסמכים אינם מהווים חוות דעת רפואית...כב' השופטת לא קבעה שניתן להציג מסמכים המהווים חוות דעת רפואית, עניין זה אסור על פי חוק (מפורשות).
 
למעלה