מספר שאלות "האם" מברמן מהשקית

מספר שאלות "האם" מברמן מהשקית

אהלן, אני דרור, בן 20 וסיימתי קורס ברמנים (חייל משוחרר). יש לי כמה שאלות "האם", ואני מקווה שתוכלו לעזור לי בבקשה. האם - בתור בעלי פאב, הייתם מקבלים ברמן טרי לעבוד אצלכם (אפילו אם רק בתור "מכונת בונים", במידה והוא מביע רצון). האם - מהנסיון שלכם, יש סיכוי מוצלח להתקבל לעבודה בתור ברמן בפאב, ולא בבר-קפה\בר-מסעדה עם הנתונים שלי? ושאלה אחרונה, יש לכם אולי טיפים לתת לי בנוגע לראיונות עבודה בלי נסיון? או אולי עצות בנוגע לעבודה מומלצת כדי לצבור נסיון? תודה מראש, אני רוצה רק להגיד שהפורום עזר לי מאוד בבחירה של קורס ברמנים (לאחר קריאה מעמיקה, בחרתי בקורס שיהיה לי קרוב, כלכלי, ולפי דעתי היה מצויין, אני נהנתי, מבחינת הידע אני משלים עצמאית [משר המשקים, אם זה מעניין מישהו] מה שאין לי.), ובכלליות נתן לי גישה קצת אחרת לגבי העבודה בתור ברמן, והגישה שבה ניגשים לנושא.
 

dimonj

New member
כנראה לא למדת במקום הנכון

כי לפחות אני יצאתי מהב"ס שלי מודרך עם כל התשובות ועבודה -קצת צעיר אבל יש מקומות שלא יסתכלו על הגיל -בעלי הפאבים והברים בד"כ לא מתערבים בהעסקת העובדים,בתור אחראי בר לפעמים עדיף לקחת מישהו מהשקית וללמד אותו בתנאי שיש לו נתונים כמובן -אין סיבה לא לעבוד בפאב או יותר נכון אין סיבה לעבוד בבית קפה כי לא נראה לי שמישהו עשה קורס ברמנים כדי לעבוד בארומה -הכי הרבה אתה תמיד יכול להתחיל עם בר אירועים(מעניק לך ניסיון,ביטחון וזריזות בעבודה ויש מקומות שזה דיי כיף) -טיפים לראיון עבודה?! איפה למדת ומה לימדו אותך שם-תתחיל מזה שתגיע בזמן מגולח ומסודר,תשדר בטחון אבל לא שחצנות, ענה על השאלות בלי התחמקות ובכנות,ונושא השכר עדיף שתדחה לפחות לפעם הבאה אם לא יגידו לך ישירות ובכלל עצה חשובה תמיד תזכור שאתה נותן שרות(אני יודע שזה עבודה כיפית ולפעמים שוכחים את העיקר) הלקוחות באים להינות ולבלות הם אלו שמפרנסים אותך ובזכותם יש לך עבודה אז אנא קבל אותם כאילו הם אורחים אצלך בבית ועשה ככול יכולתך להנעים את זמנם בהצלחה
 

obbb

New member
shaved?

is it just me or most of the bartenders dont know what a razor is?
 

dimonj

New member
אף פעם לא הכרתי...

תמיד הייתה לי מכונה
יש הבדל אם קורות חיים שלך או השם שלך מדבר בעדו או אתה מגיע טרי מהקורס וצריך להשאיר רושם ראשוני ובטח שלא תבוא לראיון עבודה מרושל אם אתה מתכנן להתקבל
 

obbb

New member
צודק, אבל מצד שני

תסכים איתי שכל עוד אתה לא הולך לעבוד במלון יוקרה או מסעדת יוקרה, לפחות לדעתי, לברמן צריך להיות מראה "מחוספס" ולא יותר מדי נקי ו"מחוייט". כמובן זה עניין של דעה, אבל דווקא ברמן צעיר ולחוץ צריך לעשות רושם טיפה משוחרר וזורם. זה לפחות מה שאני חושב, ובכל אופן אנחנו ברמנים לא מנכ"לים. אחת הפריבילגיות היא להזכר פעם בשבוע שצריך להתגלח או משהו כזה.
 

maxfain

New member
כמה תשובות..

א. לפעמים כן ולפעמים לא. היו לי ברמנים ללא נסיון, רובם היו נפילה, חלקם הקטן היה שווה את זה. בחצי שנה האחרונה נמאס לי להסתכן ונסיון נדרש אצלי בעבודה. ברמנים ללא נסיון שהתקבלו היו אנשים שבהחלט הרשימו אותי בראיון. ב. כן, יש סיכוי.
 
למעלה