מסקנות קצרות מתוצאות משחקי הלילה

Krit123

Well-known member
|כסל| יאניס מדגיש למי ששכח - לבאקס יש את התקרה הגבוהה בליגה
בשתי המשחקים האחרונים קלע 82 נק' ב38-49 מהשדה, סופרים 5 ניצחונות רצופים במרחק משחק בודד מהפסגה. ברוק חזר לכיסוי דרופ, וביזלי לפחות קולע זריקות. אז נכון שמידלטון ודיים לא מבריקים בינתיים, לא משנה את העובדה שהם מרחק שומר סביר+ בקו האחורי מלאיים על התואר.

|כסל| למי שתהה, מיאמי עודנה קבוצה בלתי נלאית
באם משתפר ונראה לעיתים כמו two-way star, הרוקי האקז הוא בעצם לוק עתידי של ג'ימי ב-media day שנסע בזמן, ריצ'רדסון חזר לקבוצה היחידה בה באמת פרח ושאר הפרצופים המוכרים (והפחות מוכרים) נותנים עבודה. עלו לרקורד של 9-5 והתברגו בצמרת המזרח, למעשה מוכיחים כמה הוא top heavy.

|כסל| הפליקנס הקבוצה הכי דו-קוטבית בסביבה
מפתיחה של 4-1 הם גלשו לחמישה הפסדים רצופים וכעת הם 3-1 בסטרץ' האחרון, כאשר ההפסד היחיד הגיע מול הוולבס על הקשקש (אתמול הם הביסו את הקינגס בקרוב ל40). הכותרת היא שהקוטביות לא מתבטאת רק במאזן, אלא גם בתנודות רציניות ביכולת וברצון להופיע, כולל במהלך משחקים. אין לך מושג אם הם באו לפרק או להחתים כרטיס. לפעמים נוצר רושם שלא חסר שם כלום ובפעמים אחרות כאילו אין בכלל תשתית לבנות עליה.
האוהדים רוצים יותר פוינט זאיון ואני מבין לליבם, אני חושב שצוות האימון נמנע מלייצר בו תלות ששני הצדדים לא בשלים לשאת. בעונה שעברה שאלתי אם טרייד עבור סנטר בסגנון של מיילס טרנר הופך אותם לקונטדרית, השאלה עדיין רלוונטית? אה ו.. להוקינס יש את הג'אמפשוט היפה בליגה?

|כסל| הקליפרס במאזן 2-0 בעידן ראספסל
למרות שטרנס מאן מקבל יחס דומה מהיריבות, אין לו יומרות הובלת כדור/סקורינג כלשהן, מה שמאפשר להארדן להתמקד ביצירת מצבי קליעה לשחקנים משני צידי המתרס.

|כסל| פורטר הגיע לקו לפני יוקיץ'
תחילה מאלון קיבל טכנית בניסיון להטות את השיפוט, ואז יוקיץ' קיבל טכנית נמהרת מכיוון שכלום לא השתנה, מה שדחק במאלון לקבל טכנית שנייה והרחקה (לפני המחצית) כדי למנוע סנאריו דומה לכוכב שלו, little did he know שניהם נפגשו זמן קצר לאחר מכן בחדר ההלבשה לאחר שיוק גער בשופט בעקבות נו-קול נוסף. אפילו צוות השידור של הפיסטונס נכנס בשופטים בתגובה. לא מאשים אותם, אם כבר להפסיד אז בצבע. גירדנו ניצחון מכוער מנשוא בדטרויט, לפחות זה.
 

Rapgamer

Well-known member
לא יודע אם התקרה של הבאקס הכי גבוהה אבל כן, יאניס חוזר לעצמו אחרי פתיחת עונה חלשה והבאקס טופ 4 התקפית, במובן הזה הטרייד על דיים מביא את התוצאות. אלא שהגנתית הם נפגעו מאוד לא רק בdowngrade של הולידיי->לילארד אלא גם עם ביזלי שהוא אנדרסייז, ועם מידלטון ולופז שניכר עליהם הגיל ובמקרה של קריס הפציעות. מילווקי הגנה מחוררת בפרימטר כאשר שני הסותמים העיקריים בצבע (יאניס ולופז) פחות אפקטיביים משנים קודמות.

באם שחקן מעולה. אני לא נהנה לצפות במיאמי אז נמנע מהם בעונה הרגילה אבל השיפור של באם בהתקפה מאוד הדרגתי, רובנו לא היינו מנחשים שעוד בעונה הקודמת הוא קלע 20 למשחק.

הפליקנס באמת לא ברורים בעליל, לא ראיתי את המשחק מול הקינגס. האמת שטרנר השתפר בשנה האחרונה וכבר כן הייתי מתעניין בו במקומם. לא יודע אם הייתי הולך להגדרה של קונטנדרית- גם כי ציון as unreliable as they come וגם כי אני לא מאמין מספיק בגארדים שלהם.

הקליפרס לדעתי שינו את המיינדסט שלהם אחרי ההפסד הביתי לממפיס. הם הבינו שכדי לנצח משחקים אין ברירה אלא להתאמץ. המעבר של ראס לספסל הוא הגיוני, בסופו של דבר זו קבוצה מוכשרת אבל עדיין משחקת כדורסל בינוני.

אוסיף שמינסוטה ניצחה את הניקס בצורה משכנעת. ראיתי את המחצית השנייה, הרבע השלישי היה אחד הכי טובים שלנו העונה. הגנה אינטלגנטית שמתובלת במחסור של הניקס בקלעי שלשות, יחד עם הכישרון האדיר של אדוארדס בהתקפה והסינרגיה שהולכת ונבנית. טאונס הרבה יותר טוב במשחקים האחרונים מעמדה 4 בהשוואה לפתיחת העונה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
יאניס התחיל את העונה די חלש ואם אתה זוכר כתבתי לכם במקום אחר שהוא בעיקר מנסה לשלב את דיים ונותן לו להוביל.
כשדיים נםצע, יאניס לקח את המושכות בחזרה והכל השתנה. גם ביכולת המופלאה שלו בשמונת המשחקים האחרונים וגם בניצחונות של הבאקס.
לאצשחלילה אמי מזלזל בדיים אבל בסופו של דבר זאת הקבוצה של יאניס והוא בעל הבית שם, איך שהוא ישחק, יקבע גם איך יראו הבאקס העונה..

המשולש הזה של בוסטון, מילווקי פילדלפיה ישאר צמוד צמוד עד חרגע האחרון ובאופן אישי אני כבר מחכה לאפריל כי זה יהיה םלייאוף משוגע.
 
למעלה