מעדכנת בצער על י"מ3

27bubu

New member
../images/Emo84.gifתודה בנות

\בקשר לאנטיביוטיקה אסור להשתמש בה בהריון אבל כל תרופה שתהיה לא פוגעת בחודש הראשון כי אז עוד לא נוצרים האיברים (זה מתוך ספר-בדוק) ומאחר שאני רק יום 13 למחזור ונשאר לי עוד יום לאנטיביוטיקה אז זה לא בעייתי. אני מכירה את הסיבות לדלקת ואף פעם לא היתה לי, זה בגלל שהשתוללנו בשבת... נראה איך אני ארגיש יותר מאוחר, חבל לי לפספס, היתה לי היום הפרשה בצורת חלבון....
 
../images/Emo140.gif גם אני עם אנטיביוטיקה עכשיו...

בדיוק בגלל אותה דלקת שתן ארורה..שעכשיו בגלל המאמר אני יודעת למה חטפתי אותה....אררגגגגגגג אני חייבת להיות כזו רגישה?!
 

27bubu

New member
מוקסיפן מותר בהריון

אני לוקחת אנטי' שאסורה בהריון ונראה לי שהיום אפסיק עם הסדורל
 

חגיגוס

New member
בנות! דלקת שתן? מיץ חמוציות דחוף!!

מי שנוטה לדלקת, הולכת וקונה מיץ חמוציות טבעי (לא בטעם, הדבר האמיתי) ושותה כוס שלימה בבוקר ואמרת ביי ביי לדלקות. אני יודעת שזה אמור גם לעזור בזמן הדלקת עצמה, אבל בכל מקרה אסור להפסיק טיפול אנטיביוטי באמצע כי זה גורם למוטציות וכו'.
 
יש גם כמוסות של החמוציות ../images/Emo221.gif

אני לוקחת את הכמוסות וזה יעיל ומצויין ויותר נוח מאשר לסחוב בקבוקים כל יום מהסופר
 
../images/Emo207.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif כאבים בבטן תחתונה

חיפשתי שרשור שאני יכול להתקשר אליו, אני לא בטוחה שזה המתאים אבל מילא. אז ככה, יש לי כאבים מוזרים, נראה לי אולי מאזור השחלות. בבוקר זה היה מצד שמאל, ועכשיו מצד ימין. בטן תחתונה, בצדדים ממש, ממש בתחתית הבטן, לולה כתבה מתישהו משהו לגבי זה שאולי יש פעילות של השחלות, איך אפשר לדעת?? זה אומר משהו או שזה ככה תמיד אחרי ביוץ? אני ביום ביוץ 3 (נדמה לי). בכל מקרה, אם מישהי יודעת. אני חושבת שזה היה לי גם בחודש הקודם, העניין הוא שיש לי הרבה בלאגנים בבטן אז ייחסתי את זה לגזים. עכשיו זה כאבי מאד נקי וברור. מה דעתכן?
 

jinjit

New member
מאוד מזכיר את מה שיש לי..

גם אני סיב הביוץ מתחילה בכאבים בבטן תחתונה.. בד"כ יותר בצד ימין.
 
זה משהו שהתחיל אצלי רק לאחרונה

מה שמוזר זה שלאחרונה מאז שאני מנסה. המחזור השתנה, הוא לא מסודר, בעבר כל ביוץ הייתי מרגישה, הפעם זה הפסיק. וההפרשות אצלי השתנו. יכול להיות שזה מראה על איזשהיא בעיה?
 

jinjit

New member
מתי התחלת לנסות?

בד"כ המחזור משתגע אחרי שמפסיקים גלולות..
 
התחלתי לנסות לפני ארבעה חודשים

הייתי גם חודש אחד בלי לנסות להכנס אבל גם נקיה מגלולות. מה שמוזר לי זה הבלאגן של המחזור וזה למעשה כבר בערך חמישה חודשים שהוא לא עקבי.
 

27bubu

New member
אצלי גם השתגע לגמרי

אבל הרופא נשים שלי אמר שאחרי גלולות, יכול לקחת עד חצי שנה שהמחזור יסתדר לו
 
אז זהו, שבהריון הקודם זה לקח

שלושה חודשים. הפעם אני למעשה רק עכשיו בשלושה חודשים, אבל כל הגוף שלי מתנהג שונה. נראה לי שאני אלך לרופאת נשים שלי ואתייעץ איתה וזהו. גם לא הייתי כל הזמן על גלולות, עשיתי די הרבה הפסקות.
 
למעלה