מעדנים צמחיים

  • פותח הנושא mamie
  • פורסם בתאריך

mamie

New member
גם אצלנו סיפור ארוך...

בכל פעם שהיה אוכל חלבי זה היה מלווה בהשפרצות של האוכל, פריחה ולפעמים אפטיות וגם אנחנו הגענו לבי"ח. עשינו לו טסטים שהראו שהוא לא אלרגי לחלב אבל בכל זאת שניסינו לתת שוב חלבי בגיל 9 חודשים (בהמלצת אחות טיפת חלב) שוב חזרו ההקאות והאפטיות ולכן העדפנו להפסיק לגמרי עם החלבי (נכון לעכשיו). זה היה ממש מתסכל והיינו אובדי עיצות אבל לא רציתי להתעלל יותר בילד ונשארנו עם צמחי. אני יודעת שהיום אני צריכה להעביר אותו לחלבי בהדרגה אך אני לא יודעת איך לעשות את זה ואני מאוד חוששת? אם יש לכם עיצות אשמח!
 

תאירעות

New member
אם את מדברת על להעביר אותו

לתמ"ל חלבי אז בהדרגה. למשל את מתחילה מחר אז בקבוק אחד יהיה חלבי,והיתר צמחי,תבדקי תגובה. אם הכל בסדר אחר כך 2 מנות חלביות היתר צמחיות וכו. אבל לכללי למה להעביר אותו לחלבי?
 

תאירעות

New member
הכוונה כל יום להוסיף בקבוק

חלבי אחד.במידה כמובן שאין תגובה לא טובה... בהצלחה.
 

mamie

New member
משגעים אותי בטיפת חלב ../images/Emo4.gif

בכל בדיקה שלנו האחות או הרופאה אומרות לי לנסות לתת לו חלבי כי יש מרכיבים בחלב שלא מקבל בצמחי. אתן לא חושבות שאם הוא לא אלרגי (לפי הטסטים) כדאי להעביר אותו לחלבי? זה לא צריך לקרות מתישהו?
 
ממש חוסר אחריות

מי שלא מבין מטעה. אחות הטיפה גם אמרה לי תנסי וזה היה חוסר אחריות, מומחית לאלרגיה הסבירה שמי שאלרגי צריך לעשות מבחן האכלה תחת השגחה אם חו"ח קורה משהו חריג. מה גם שלעולם לא נותנים כמות גדולה של חלב רק מעט מאד.
 

Bar072

New member
גם אותי רופא ט"ח שיגע . מסכן אסף

הקיא כל היום בגלל עצות "יודעים הכל" אני עושה מה שטוב לי . אני עוקבת אחרי האלרגיה דרך קופ"ח מכבי - אצל פרופ' כץ - אסף הרופא ( מומחה לאלרגיה - וראות ) אני מאד מרוצה ממנו יש מעקבים בגיל חצי שנה ותשעה חודשים ושנה . בנתיים אנחנו רק עם הצמחי ואני לא נותנת לאף אחד לבלבל לי את המוח .
 
../images/Emo45.gif מה שעצוב

זה שעד שאנחנו לא לומדים על גופנו, או על גוף התינוק שלנו לצערנו, אנחנו מקשיבים לאנשים שלא מבינים. וחבל שהם נותנים לנו עצות בלי להבין ולהיות בקיאים בעניין.
 

mamie

New member
גם אנחנו עשינו טסטים אצל

פרופסור כץ, והעניין הוא שכץ מתעקש שהילד לא אלרגי. אז אנחנו לא במעקב והילד בכל זאת מגיב לא טוב לחלבי
 

PikiMiki

New member
מוסיפה לך כמה

סויה - את צריכה לבדוק שהוא לא אלרגי גם לסויה. כי הרבה מהאלרגיים לחלב אלרגיים גם לסויה (אכלו אותה מכל הכיוונים) יש בבתי טבע מעדני אורז - קצת קשה להשיג, אבל קיים. אנחנו היינו נותנים דייסות קוואקר, אורז או סולת (בהכנה בייתית - לא אינסטנט) ע"ב חלב שקדים או חלב אורז עם סילאן או שקדייה או דבש (תלוי בגיל) ואפשר להכין לבד קומפוטים מבושלים (אצלנו זה לא תפס - הגנים המרוקאים השתלטו בעיניין הזה) - זה יותר מתוק ומשביע מסתם פירות מרוסקים. ג'לי אפפעם לא ניסיתי - נראה לי סתם קלוריות ריקות.
 

feline9

New member
עדיף אבל שתתני כמה שפחות

סויה בגיל כזה!! זה לא ממש בריא בגלל כמות הפיטואסטרוגנים.
 

mamie

New member
בדיוק בגלל זה אני מתלבטת

אני יודעת שהתפרסמו כתבות שרצוי לתת פחות סויה אבל מצד שני אי אפשר "להתעלל" בילד
 
למעלה