מעוניין לדעת וחייב לומר...

Lonely_Angel

New member
מעוניין לדעת וחייב לומר...

חברה אתם מיושנים ??? מדברים על קרמגדון ועל סימס ??? המשחקים האלו מלפני שנתיים ! כדאי לכם להתחיל להיכנס קצת לעיניינים, אני ממליץ לכול אוהבי הrpg למיניהם ולאלו שאוהבים דיאבלו או משחקים קצת שקטים יותר ללכת לחנות ולקנות vampire - the masqurade redemption המשחק הזה פשוט מדהים... גם בגרפיקה וגם במירב האפשרויות והדברים שאפשר לעשות איתו... חרשתי אותו המון ועדיין לא נמאס לי כמו שנמאס לי כשהגעתי לחלק 3 של דיאבלו 2... לכול אלו שחושבים שסימס הוא משהוא הוא לא... הוא גם לא משקף מציאות או בכלל משהוא... 100 פעם ביום אתה צריך ללכת לשירותים לאכול ולישון ואתה לא מספיק לבוא ולתת נשיקה לאישתך בגלל שמצב הרוח שלך נמוך כי עשית בתחתונים... בקיצור משחק דפוק... יום אחד חרשתי, השתעממתי למוות... הלאה לכול אלו שמועדכנים בערך הייתי רוצה לשאול אם מישהוא במקרה נתקל במשחק שדומה ל Transportation Tycoon 1 או 2 ... כי אני מאוד מאוד רוצה לדעת אם יש המשך לזה או משהוא בגלל שהמשחק הזה הוא אחד היפים ביותר והנחמדים והשקטים שהכרתי לפני 6 שנים והייתי משחק בו ואני עדיין משחק בו במשך זמן רב, אני פשוט אוהב לבנות דברים... במיוחד רכבות ואני חושב שעם הגרפיקה שלו וכול הדברים הלא מזוהים שיש בו, הוא יותר !!! ואני מדגיש יותר יפה ויותר מעניין ויותר מגוון מSIM CITY! או מכול Sim אחר שקיים! תקנו אותי עם אתם חושבים שאני טועה... עוד משחק גדול זה הוקי 2000 לא בטוח בשם שלו אבל הוא כופל את כול משחקי ה nba וfifa וכ``ו והוא כול כך קל לשליטה ומדהים... כיף לשחק בו, אז לכול אוהדי הספורט כדאי תשיגו תצרבו תראו ותהנו ! זה הכול לבינתיים Have fun and Take care
 

ice-phoenix

New member
hmm...

maybe they are kinda old but carma3 is not old (and i have to admit it SUX) and vampire that you mentioned was dicussed a long time ago (like 3 months ago) and i heavt heard anything that mentions tychoon
 

Lonely_Angel

New member
you look on the past brother...

זאת הודעה של היום לא של העבר !!! tycoon wasn`t discuss in the past cause no one mentioned it! so i did cause i want to find his brothers and sisters... אף אחד לא דיבר על vampire כמו שצריך בגלל זה לא רואים שם אף אחד מהארץ... וחבל כי יש שם clan`s וכולם שונים אחד מהשני והכול מגניב ממש... ואי אפשר שלא לשחק את זה על הרשת או באינטרנט !!!
 

Lonely_Angel

New member
רציתי להוסיף...

לכול אלו שמעוניינים ב vampire הנה תמונה ממשחק רק משתתפים במפה ריקה עם דמות כול שהיא... כשאתם יכולים לבנות בה דברים ולשנות ולבנות מפלצות וכ``ו קשה לומר הכול... צריך לראות !!! רק חבל שהserver הוא של won ויש איתו קצת בעיות לפעמים בחיבור איטי אבל בדר``כ הכול טוב... והנה התמונה... תמונה זו חסרת מילים אבל רק שתדעו שיש אתר ממנו אפשר להוריד מקומות חדשים שנבנים ע``י אנשים בגילנו ואולי מבוגרים יותר בעזרת תוכנה מסובכת... בלי לפרט בקיצור ישנם מלא מלא דברים שלא ראיתם ולא תדעו אם לא תיראו בעצמכם, מה שיפה פה שיש במשחק גם דברים מהתקופה הישנה כמו חרבות גרזנים וכ``ו וגם נשקים כמו רובים אקדחים ומכונות יריה... רק חבל שהskin של הדמות לא משתנה תמיד כשאתה שם בגדים שונים וכ``ו... אבל זה לא משנה בגלל שהכול מסביב יפה וכמעט קשה למצוא פגמים למרות שיש הרבה אבל זה קצת לעומת המשחק... מומלץ למחשבים בעלי זיכרון גבוה 64 ומעלה ובעלי כרטיס תלת מימדי חזק voodoo 2 או 3 יספיקו... That`s All Byeeee!
 

kobi sitt

New member
NHL 2000

אני חושב שזה משחק הספורט הטוב ביותר שיצא אי פעם - זו ממש מהפכה גם מבחינה קרפית וסטטיסטית - פשוט מדהים. רק חבל שמשחקי הוקי קרח לא הולכים כל כךם טוב בארץ.
 
למעלה