נתי...
בעקבות מה שקורה כאן ופורום השני , האמירות על עתיד הענף, ההתלהמות והכעס, על זה אכתוב בעתיד הקרוב. אבל אתה נתי, כאחד מאלה שמעורבים בכל אלה, וכותב ,ומתוך איכפתיות ואהבה ( ואני לא ציני) אני חייב לכתוב לך משהו. חשבתי לשלוח לך מסר אישי, אבל מצד שני זה מתייחס לעוד אנשים כאן. בכעס, ובאנרגיה שכזאת לא תשיג כלום, רק תגדיל את חוזקו של הקיר שבו אתה מנגח ונוגח. לא חוכמה לצרוח , לקלקל , ולהגיד את האמת, "המלך ערום" את זה כולם יודעים, למעשה המלך ערום כאן מאז ומתמיד... אז מה? האם בצעקה זו, ובמלחמה בתחנות רוח קידמת משהו? כדי לשנות (ויסלחו לי שונאי הפילוסופייה ) יש לשנות קודם כל משהו בעצמך, אם אתה רוצה להשפיע תלמד איך להכינס מהדלת של תחנת הרוח, תגיע לחדר המנועים, ושם יש כפתור... אתה רוצה שיקשיבו לך, אתה רוצה שיאזינו לכאבך? תגיע לכפתור של האנשים... ובכלל יש כאן נטייה להעלב ולהיפגע כל הזמן, זו הבחירה שלכם להעלב ולקחת אישית... אני יודע דבר אחד ענף האופניים עובר כאן שינוי, לא כולם שמים לב, אבל נקבעים כאן סטנדרטים חדשים, תפיסה חדשה, רוח חדשה. כתבתי בעבר הפסיקו להשמיץ את האיגוד כאילו הוא אשם בהכל!!! קחו מנהיגות ואחריות עצמית ופרצו את הדרך בעצמכם, אתם משולים לאותו רוכב שבכל התחרויות מפסיד כי הדומסטיק שלו גרוע, מי ביקש ממכם לשבת על הגלגל של הרוכב הזה?!?!?! תתקפו לבד או חברים , תהיו בחזית תתנפצו מול רוח הפנים, תלמדו שמותר להיכשל, האיגוד לא ינקה כבישים עבור אף אחד, האיגוד לא יסבסד פתאום אותנו, האיגוד לא יהיה בכנסת עבורנו, אנחנו צרכים להטוות את הדרך לאיגוד, לא במילים , במעשים!!! יש כאלה שמדברים ויש כאלה שעושים, אני אישית (ואם יקום עכשיו מישהו ויכתוב מה אתה עשית בשביל מדינה) לקחתי החלטה לעשות, לבנות קבוצה עם עוד אנשים שאכפת להם, להציב סטנדרטים חדשים, לתת לקבוצה ערך מוסף, חינוך, ערכים, וגם שהקבוצה תחזיר לרוכבים!!!! גלגלים רזרבים ברכבי ליווי מהקבוצה, נהגי ליווי בשכר, רכבי ליווי מטעם הקבוצה, ליצור מסה קריטית גדולה על הכביש שתראה למרחוק, בניית יחסי גומלין אמתיים בין הקבוצה, הרוכב, רשת החנויות כדי שכולם ירוויחו, וכן גם הגדלת המהירות הממוצעת, המקצועיות, החינוך והמסורת של רוכב ואדם, קבלת ביקורת, יכולת ללמוד ולהשתפר ולא לחשוב שאנחנו יודעים את הכל, פתיחות, סובלנות, אגרסביות איפה שצריך, ואהבה לענף המדהים הזה , יש לנו כאן במדינה את מזג האוויר הטוב בעולם, למה פלטון בלגי של כורי פחם ודייגים יכול לרכב 120 ק"מ (רולינג הילס) ב32 קמ"ש ממוצע ואנחנו לא? מה שם קר ובגלל זה הם רוכבים מהר? לא, זה עניין של החלטה, ידע , תשתית מאמנים ומדרכי אופניים, הכרה בערך העצמי שלנו ותאום ציפיות עם עצמנו. נכתבו כאן (בפורום אופניים) דברים קשים על שטייניץ, ואנטון... זו חוכמה קטנה לבעוט במי ששוכב על הריצפה, אולי היו דברים חמורים, אולי נשבר איזה קוד אתי אבל כאן אנחנו צרכים להימדד כמאמנים, כאנשי מקצוע, להושיט יד ולעזור, ל"העניש" אבל עם ערך מוסף ועם הבנה מלאה מדוע ולמה, וכל האמירות האלה על אימונים סתם בארץ ובחו"ל שבמילא יסתיימו בכשלון, הן אמירות קשות ושגויות, לולא אותם חברה שהם החלוצים ואלה שיהיו דור המדבר שלנו , לא נוכל למדוד את עצמנו ולראות מה חסר לנו כדי להשתפר,הם אותם חברה שהשקיעו ומשקיעים עשרות אלפי שקלים (ולא כולם בני עשירים שאבא משלם להם) שרוכבים בחו"ל ולנים באכסניות כפריות ולומדים על בשרם את המשמעות של להיות רוכב ומה מפריד ביננו לבין האירופאים, עלינו כקבוצות ליצור בסיס איתן באירופה לתקופות מרוצים, לדאוג שמזג האויר הטוב של ארצנו, יאפשר לנו כר דשא נוח לגידול רוכבים ברמה עולמית החל מכאן וביעד של 10 שנים קדימה, רק , אבל רק קבוצות יהוו בסיס רחב שממנו יצמחו מתי מעט שיהיו בעלי סיכוי להיות האחדים שיגיעו לאוליפידה או חוזה בקבוצה אירופית. אז מותר לדבר כאן על מותגי על ומחירים, זה לא מזיק וגם אם זו פלצנות , מה זה משנה? אני מכיר רוכבים שרוכבים על "מכונות" של 30 אלף ש"ח והם תותחים, ואני מכיר רוכבים שרוכבים על מכונות של 2500 ש"ח והם גרועים, מדברים הרבה, פלצנים ובכיינים... מה הקשר ? זה לא מה שמעכב אותנו כעם רוכב... אז קחו נשימה לפני שאתם ככה קוטלים, ומפתחים דיונים כל כך אמוציונליים , אישיים ופוגעניים. בברכת יום טוב שמח ומדהים לרכיבה ( אני כבר אחרי - נס הרים =נוף הרים מדהים). אילן