מעט ניסיון, אבל עם מוטיבציה

gimli30

New member
מעט ניסיון, אבל עם מוטיבציה

היי לכולם
אני בן 30, יש לי מעט ניסיון מיני...
אני מניח שכאן זה החלק שבו אומרים "אנחנו איתך" או משהו כזה...


מחפש מישהי להכיר, ואם היא תהיה חסרת ניסיון או עם מעט ניסיון, זה יהיה מאוד משמח.
אשמח למישהי שאוכל לחלוק איתה את החוויות שלי, והיא את שלה.
 

cancer3009

New member
ברוך הבא

אנחנו איתך! :)
מניסיוני האישי מצאתי שדווקא עדיף לי כחסר נסיון להיות עם מישהי מנוסה, דברים זורמים יותר ולא תקועים. אבל יש גם יתרונות וחסרונות לכאן ולכאן.
&nbsp
בהצלחה!
&nbsp
&nbsp
 

cancer3009

New member
חח בעיקרון כן

הייתה אפילו מישהי שיצאתי איתה והכרנו פה
אבל כרגע בפורום קצת בהאטה.
נסה בפורום הכרויות.
 

Berethor

New member
ששני הצדדים חסרי ניסיון/ביישנים זה יותר מסובך אבל יותר מיוחד

זה גם בכלל לא בעיה למצוא מישהי מנוסה בימנו, מישהי חסרת ניסיון הרבה יותר קשה למצוא.

"When two characters are attracted to one another, but are both so incredibly shy and awkward that neither one of them has the guts to do anything about it. In the end all it usually takes is for someone (or something) else to give them a gentle nudge in the right direction and they'll get together."

[URL]http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/TwiceShy[/URL]
 

קרמבו42

New member
שאלה

למה עדיף מישהי עם ניסיון? אני אסביר..
בד"כ אנשים ישר שואלים מתי הקשר האחרון כמה זמן? וזה כבר יוצר את המבוכה והקושי.. ומסגיר ישר אאת החוסר ניסיון..

בעברי בגיל 18 בבסיס של בנים ממש שאלו ישיות אם אני בתולה הייתי מסמיקה כי מי עונה לשאלות כאלו לבחורים.. בזמנו זה עוד היה נורמלי להיות בתולה ואגב היום אני יודעת שכל הבנים בבסיס הזה היו חנונים ובתולים בעצמם.
יש משהו במרה שלי היום אני יודעת.. שחושבים שיש לי ניסיון כי מתחילים איתי בטח מלא וכאלו אבל אני ילדה טובה.
אגב זה משך אליי בחוים מסוג מסויים כשהייתי יוצאת ת כל האלו שהם לא רציניים וישר שולחים ידיים את חסרי הבלנות ואת כל האלו שאם היו רואים שאני משדרת בתוליות והייתי אז בגיל 23 וכו' אז היו בורחים..
דבר שיצר מניעה מלהכיר ובושה.
לכן לא ברור לי למה האומץ לצאת עם כאלו שיש להן ניסיון..
 

Berethor

New member
זה גם תלוי במה מחפשים, כמובן שאם מחפשים סטוץ אז עדיף "מנוסה"

משום שמישהי "מנוסה" נוטה להיות הרבה יותר קלה להשגה, ויש סיכוי הרבה יותר גבוה שהיא תסכים לשכב כבר על היום הראשון, במיוחד אם היא כבר עשתה את בעבר, זה לא דבר חדש בשבילה. השאלה היא למה את מרגישה שהפסדת משהו בכך שבחורים שישר שולחים ידיים וחסרי סבלנות, וסביר להניח שמחפשים סטוץ, ברחו, מה הפסדת בכך שהם ברחו? למה שבחורה, במיוחד בחורה בתולה תרצה להיות עם מישהו כזה? ולמה שהיא תרצה לבזבז את הפעם הראשונה שלה על אחד כזה? לדעתי הם בדיעבד גם עשו לה טובה בכך שהם ברחו. מה במראה של בחורה גורם לאנשים לחשוב "שיש לה ניסיון", לבוש חושפני? הגיל שלה? שהם לא מאמינים במישהי בגיל מבוגר יחסית עדיין חסרת ניסיון, בין היתר משום שלבחורות בדרך כלל יותר קל למצוא סקס, משום שכל מה שבחורה צריכה לעשות בשביל זה, זה להראות מספיק טוב ולהגיד כן, להבדיל מבחור, שבדרך כלל הוא זה שצריך להתחיל, ולעשות את רוב "העבודה" גם ביחסים עצמם. יכול להיות שגם שיש לה מראה טוב, ואנשים מתקשים להאמין שמישהי עם מראה אטרקטיבי עדיין בתולה, או שיכול להיות שזה בגלל האופי שלה, אם היא משדרת הרבה ביטחון עצמי בהתחלה, ולא ביישנית, אז הרבה אנשים יחשבו שהיא לא בתולה, ורק שזה מגיע לסקס עצמו, ומתגלה כמה שהיא ביישנית בנושא או/ו לא בקטע, אז הם מבינים שהיא בתולה, ושזה לא ילך חלק כמו שהם חשבו. בכל מקרה יש גם בחורים שמוכנים לאתגר, בין אם זה משום שהם חושבים שבחורה יד ראשונה שווה את זה, ובין אם משום שהם מבינים שמישהי שיותר מדי קלה להשגה, סביר להניח שהיא תהיה ככה גם עם בחורים אחרים, מה שמעלה את הסיכוי שהיא תבגוד. זה הסיבות העיקריות לכך שיש בחורים שמעדיפים בתולות, ולא רק בקרב דתיים.
 
למעלה