מערכת הילוכים

flitzer

New member
מערכת הילוכים../images/Emo53.gif

שלום אני רוצה להחליף את ההילוכים שלי מ21 ל27 ורציתי לדעת מה אני צריך להחליף באופניים תודה רבה
 

לוק21

New member
עד כמה שאני יודע, אי אפשר.

אי אפשר לעבור מקסטה של 7 לקסטה של 9, אולי רק ל-8. וצריך להחליף ידיות הילוכים, מעביר אחורי, קסטה כמובן, ונראה לי שגם שרשרת.
 

oren_hershco

New member
גם זה לא

נבה אחורית ל 7 הילוכים שונה מנבה ל 8/9 הילוכים. קיימת אפשרות לטריק - שימוש בגלגלי 9 + ספייסרים צרים בינהם, שתאפשר להרכיב 9 גלג"שים על נאבה המיועדת ל 7. אף פעם לא ראיתי מישהו באמת עושה את זה, ועדיין תאלץ להחליף שרשרת, מעביר אחורי, מעביר קדמי, ידיות הילוכים וקראנקסט (קרנק המיועד ל 8 הילוכים איכשהו יעבוד עם 9, קרנק ל 7 - אין ממש סיכוי). השיטה הסטנדרטית היא לבנות גלגל אחורי חדש עם הנאבה הנכונה, + כל החלקים שציינתי קודם. בקיצור - יקר מאוד ולא משתלם, אלא אם כן מדובר על איזה שלדת כביש סופר יקרה שנבנתה במיוחד, ואתה לא רוצה בשום פנים ואופן לוותר עליה. אורן
 

flitzer

New member
אני עם אופני שטח וחשבתי שיותר עדיף

לי להחליף את הגלגלי שיניים מאשר ליקנות אופניים חדשים כי מה שאני רוצה מאופניים חדשים(אם אני קונה) זה רק 27 הילוכים או יותר(אם יש) ואולי בעתיד אני יוסיף בולם קידמי אבל לבנתיים אני רוצה 27 אפשר אולי מחיר (בערך) ?
 

voodoochild

New member
גם אם תצליח בכל מה שכתבו לפני

ואכן אלו דברים נכונים, זה לא יעבוד חלק, אם אתה לא מחליף את כל הקראנק הקדמי ועוד.... יהיה לך מה שקרוי "chain suck" דבר לא נעים בכלל ברכיבה. עדיף אופניים חדשים אפילו משומשים אבל מתקדמים יותר.
 

flitzer

New member
אז בקיצור

עדיף לי להשאר עם האופניים האלה עד שאני יזכה בלוטו
 
לא צריך לזכות בלוטו!../images/Emo62.gif

אופניים טובים עם 27 הילוכים ובולם קידמי מתחילים ב-1800 ש"ח. נכון! גם זה כסף אבל זה לא בשמיים. חוץ מזה אפשר להשיג מציאות נאות מאוד ביד שניה, כפי שהציע ידידנו לוק21. לך על זה - שווה כל אגורה!
 

flitzer

New member
אפשר דגמים שיש במחיר הזה ../images/Emo35.gif

ואם כבר אני מחליף את האופניים אני מחפש משהו שיהיה עמיד בקפיצות(או איך שרשמקול אומר "לעוף באויר") ובמחיר של נגיד 2000 יש משהו
 

voodoochild

New member
לא תמיד משיגים

מה שרוצים אבל לפעמים מה שמשיגים מספיק.... הייתי רוצה King Kikapu את הדגם 2003 של kona.... אבל אין לי 4000$ להוציא על אופניים, אז מסתפקים במה שיש.. וזה לא רע העיקר הרכיבה!!!
 

לוק21

New member
נראה לי שאלה שמות הרי געש בהוואי...

וגם עכשיו הוציאו אופני ילדים על שם בת של אחד מהמו"לים של עיתון mba שנהרגה בתאונה.
 

voodoochild

New member
חלקם זה של הרי געש

חלקם פרי דמיונם הקודח של יצרני קונה. בכל מקרה מי שרכב על קונה יודע שזו חוויה, קונה לא שווקו טוב בארץ בגלל המפיץ שלהם ולכן לא כל כך מוכרות בארץ. עכשיו אני חושב שהחנות סלאלום מיבאת אותם ונקווה שתעשה לשם "קונה רק טוב". היו לי 2 דגמים של קונה, לא התאכזבתי מאף אחד מהם. אני מחכה שיהיה לי כסף לקנות full suspension של קונה.... אין אתר שלא משבח אותם ב - www.mtbreview.com אין להם ציון מתחת ל4+ בכל הדגמים בדגמים הטובים הם מתקרבים תמיד ל 5 יותר מכל חברה אחרת. בקיצור (או שלא) ממליץ בחום !!!
 
למעלה