מערכת הפעלה בבלקברי-os6.0 או QNX?

גיל ק 10

New member
בלקברי מול אייפון ואנדרואיד

אין ספק שמה שאתה מעלה היא סוגיה מעניינת מאוד... בלקברי אכן איבדה את המומנטום בשנה האחרונה מול המתחרות , אפל וגוגל מספקות היום מכשירים מדהימים ומולטימדיה זמינה ברמה גבוהה מאוד. נכון להיום אין ספק שמי שמחפש רק מולטימדיה ופחות עבודה יבחר כנראה במתחרות, אבל אני לא הייתי מספיד את חברת rim ובאופן אישי יודע שעומדים לצאת מכשירים מדהימים ומערכת הפעלה שעליה כבר דיברתי שתתן קרב לשאר היצרניות האחרות. דרך אגב, בתור משתמש שבדק את כל המכשירים אני יכול להגיד בלי להתבייש שנכון להיום בסופי שבוע שבא לי קצת לשחק ולהשתעשע עם המכשיר אני עובר לגלקסי שלי... אבל כשמגיע יום ראשון בבוקר-אין מצב שאני מתחיל לעבוד בלי הבלקברי שלי.
 

גיל ק 10

New member
בלקברי-כן או לא

ענן, אם ברצונך לרכוש מכשיר נוסף למשחקים פנה לשרות לקוחות אורנג.. יש מבצעים מדהימים עם החזר מלא על המכשיר כך שבסופו של דבר לא תשלם שקל על אייפון או גלקסי- משתלם.
 

Moty Pitusy

New member
למרות שיש עתיד

אחת האופציות המעניינות במערכת ההפעלה של הפלייבוק (וכנראה בעתיד גם בOS7) היא היכולת להתקין אפליקציות שנבנו עבור אנדואיד. זה גורם להיצע האפליקציות והמשחקים לגדול משמעותית ויכול להיות שכך רים תצליח לשלב את ה"עבודה" וה"כיף" ביחד, דבר שלדעתי- עדיין שום מכשיר לא עושה.
 

גיל ק 10

New member
מערכת הפעלה בבלקברי-os6.0 או QNX?

חברים, שימו לב טוב טוב למכשיר הplaybook של בלקברי אשר מתהדר במערכת הפעלה חדשה-QNX שבעתיד כנראה נפגוש במכשירי הבלקברי, ב-RIM קיים פרויקט המכונה Highlander ואשר פועל תחת הקונספט שנלקח מהסרטים: There can be only one. הכוונה בזה היא שכרגע קיימים שני נתיבים למערכות הפעלה, OS6.0 עבור הסמארטפונים (בקרוב OS6.1) ולעומת זאת, QNX עבור ה-PlayBook והמטרה כמובן ש-OS7 תאחד את שתיהן ובכך תחזור RIM למסלול של מערכת הפעלה אחת עבור הסמארטפונים והטאבלטים. בדומה ל-iOS אשר רצה על אייפון, אייפוד ואייפד. הפרויקט לוקח את התכונות הטובות ביותר של OS6.1 מחד ושל QNX מאידך על מנת להרכיב/ליצור את OS7. מכאן נוצרו השמועות ש-OS6.1 תכיל ליבה של QNX. RIM מרוצה מאוד מ-OS6.1 אך נאנקת תחת העובדה כי כמה תכונות שמשתמשים אוהבים תאבדנה בגירסה זו. OS6.1 למעשה כבר בת 10 עוד לפני שהושקה (בנויה על גירסאות קודמות של מערכות ההפעלה לבלאקברי) ולכן מתוחה כבר לקצה גבול היכולת שלה. יחד עם זאת, RIM מרוצה מתכונת ה-Liquid Graphics ב-OS6.1, דבר שיוסיף את אפקט ה"וואו" לבלאקברי OS7 תהיה בהמשך גם מערכת ההפעלה עבור ה-PlayBook (זיכרו כי המוטו הוא: There can be only one). OS7 נמצאת עדיין בשלבי פיתוח ראשוניים, כך שיעד ההשקה הוא רק ב-2012. הולך להיות מעניין...
 
למעלה