אני מבין את כעסך בנוגע לביקורות
מסוג זה. תאמין לי שאני לא אוהב לכתוב את כל הביקורות האלה שיש בהן מעין ניבוי שחורות. ניסיון העבר מלמד אותנו שהכל מתחיל ונגמר בוועדות הללו, על אותו שולחן שמסביבו מתנהלים דיוני הוועדות. במקרה הטוב הוועדות מגיעות להחלטות שנקברות באיזו מגירה למשך שנים במקרה הרע הוועדה בכלל לא מגיעה למסקנות ושר התחבורה מתחלף ובא אחד אחר עם קריזה שונה לגמרי. אם נבחן את המקרה הטוב, היו אינסוף דיונים ובדיקות וועדות בנוגע לכדאיות הקו לאילת, גם לפני 30 שנה, הגיעו למסקנות ולהחלטות ולא יצא מזה קו לאילת בתקופת כהונתו של נתניהו גם כן עלה הנושא, הנושא נבדק מחדש כי מה שנבדק לפני 30 שנה לא היה מתאים, שפכו עוד כסף, מימנו וועדות, שרפו זמן עבודה של פקידים ועוד כמה קילוגרמים של עצים נכרתו בשביל הניירות עליהם כתבו חברי הוועדה ולא יצא מזה כלום לפני שנתיים שוב, סקר כדאיות, לקחו חברה, שילמו לה מיליונים, קיבלו מסקנות אבל זה לא מספיק, צריך וועדה, אז מימנו עוד ועדה ומה החליטה הוועדה? שמסקנות החברה הבודקת לא מתאימות אז לקחו עוד חברה ושילמו גם לה מיליונים וקיבלו מסקנה אחרת לגמרי וגם במקרה הזה לא קשה לנחש.....כלום לא קרה. אז עכשיו מגיע מופז, שכבודו במקומו מונח כי באמת נראה שהוא שר תחבורה שמזיז דברים ומקים עוד פורום (זה כנראה הפוליטיקלי קורקט של היום למילה "ועדה") שידון בנושא הקו לאילת.... בצבא אומרים "עד מתי?" אני מרשה לעצמי גם. גם אם ייצא לפועל, בסופו של דבר הפרוייקט ינוהל ויבוצע כמו חלטורה רק שמדובר בחלטורה שלא כל כך קל לטאטא מתחת לשולחן (לא שאת החלטורה של הקו לירושלים שחרג רק ב300 מיליון ש"ח מהתקציב הם מצליחים לטאטא) תהיה חריגה מלוחות זמנים, הקבלן הזה יפשוט רגל, וזה יבכה על עליית מחיר הסולר, ואז יגלו עצמות של איזה חמור מלפני 400 שנה ויעצרו את הכל למשך שנה עד שהחרדים יחליטו שזה חמור רגיל ולא החמור של המשיח שמת בדרך ואז שוב יקום הקבלן שהתבכיין על הסולר ויתבע מהמדינה פיצוי על העיכובים ועל התשלום לרשות העתיקות שמצאו כד מימי אנטיוכוס ואז במקום 800 מיליון דולר זה יהפוך ל1.6 מיליארד דולר ובמקום 6 שנים זה יקח 12 שנים ואחרי שיסיימו את הקו יגלו שהקטרים מתחממים בדרך לאילת ומתפגרים באמצע הדרך או שהקוטר של הסיבובים בעליות מנחל צין לא מתאימים לIC3 ובכלל צריך לקנות רכבות רוכנות או להשתמש ברכבות הרים כמו בלונה פארק בתל אביב תראה כמה זמן לוקח להם להכפיל קו של 70 ק"מ מב"ש ללוד. בעוד 5 חודשים הקו הזה היה צריך להיות כבר מוכפל לפי תאריך היעד הראשון...לאחרונה התבשרנו שלפי תחזית אופטימית למדיי הפרוייקט יסתיים בעוד כ3 שנים... קו העיירות....סוף 2008 היה תאריך היעד, אם יפתח לפני 2011 אל תקרא לי ערן. חריגות בתקציב?....נדע בסוף.