הכוונה כולה שם: כוונת המשורר...
1. אתחיל בדבר הכי פחות ענייני - דווקא משום שהקרדיט הולך לkudzu. החלטתי להרחיב את השיר ולהפוך אותו לדבר גבולי (בין הפרוזה הפואטית לפואטיקה פרוזאית). אם התוצאה תהיה מעניינת מספיק אחליף (או אשדרג) את השיר הקיים. 2. מבחינתי כל בית הוא כרונולוגי (במעגל מחזורי) ולכן הקשר הראשוני הוא תודעתי-היסטורי. הקשר השני הוא בחיבור הביקורתי-עצמי כאשר כל בית מסיים בעקיצה עצמית - שמצביעה על החולשה שלו עצמו בזמן שהיא מגשרת אל העמדה הבאה. הקשר השלישי הוא בעצם אי היותו של הקשר קיים כדיאלוג אלא כוויכוח - ברגע שהשלושה מתווכחים (כפי שאוסקר ויילד אמר) יהיה זה אי-הגיוני להשתכנע מדברי השני ולשנות את ההיגיון שנקטת בו עד כה. מדובר בשיר שמתאר 1. הלך רוח רגשי (טיעון עקשני אצל הראשון, גירוד וזהירות אצל השני, כעס וטרוניה אצל השלישי), 2. טיעונים רציונליים בעד ונגד כל עמדה, 3. התייחסות יצירתית מחוץ-למסגרת לאחרים ואל העמדה העצמית... כמו בסיפור שכתבתי פה לא מזמן, הדינמיות של החיים אינה מסתיימת בנקודה שרק מספר אומניפוטנט או דרישה ספרותית לסגירת מעגל קובעים. וכפי שלכל יצירה יש מגבלה בלתי מודעת (תרבותית, לשונית, רעיונית, וכו'), כך המגבלה המודעת של העבודות שאני מציג כאן היא המגבלה החשיבתית: כיוצר אני רואה את עצמי כפורץ את המגבלה של סיפור סטטי, אך אני רואה כי אני יוצר אצל כמה אנשים מגבלה מודעת אחרת - של יצירת ציפיות או לפחות יצירת אכזבה בכך שאין סיומת ברורה. אך לצערי, דווקא פה אני אוהב את היצירות האלו יותר מהדברים האחרים שכתבתי פה ושם - דווקא משום שהן מאפשרות לכל אחד ואחת להיאחז ברמזים (התנהגותיים, רגשיים, וחשיבתיים, או סתם כאלה לא-קשורים הנובעים ממוחו\ה הקודח של הקורא\ת) ולדמיין את ההמשך... ומי יודע מה באמת ההמשך? החיים לא צפויים... ואני מוצא יופי ספרותי אדיר בכך שנדמה לי, גם אם רק לרגע, שלדמויות יש רוח-חיים באפן...