מפגשים לפני תחילת השנה?!?

גילור

New member
מפגשים לפני תחילת השנה?!?

נדמה לי כאילו רק אצלנו אין שום התארגנות למפגשים של הילדים בינם לבין עצמם ועם המורה והצוות לפני פתיחת שנה"ל. רק ב- 31/8 הם יגיעו לביה"ס לשעה של פעילות משותפת. מחברות אני שומרת על המון מפגשים - טיול משותף, פעילויות משותפות, אסיפת הורים לפני פתיחת השנה, מפגש אישי עם המורה ועוד. איך זה אצלכם והאם זה נשמע סביר שרק ב- 31/8 נכיר וגם זה לשעה אחת בלבד?
 

sarit1271

New member
גם אצלנו אין ומנסיון

הם מתחברים מהר מאוד. ומארגנים מפגש בתחילת השנה. (ההורים) יהיה בסדר לא לדאוג. שרית
 

אגוזים1

New member
לנו יש מפגש מקדים

קודם להורים ב- 26/08 ואחר כך גם עם הילדים ב- 28/08.
 

פלגיה

New member
גם אצלינו תהיה רק שעה של היכרות

אבל כל הילדים מכירים עוד מהגן ומהשכונה, אז אני לא מוטרדת. הצוות? אני אפילו לא יודעת מי תהיה מנהלת בית הספר בשנה הבאה, ומי תהיה המורה.
 
היה מפגש ביוני

עשר דקות משותפות בכתה, ואז ההורים הלכו לאולם ההתעמלות לתצוגת תכלית של המנהלת. הילדים עשו פעילות בכתה (קישטו תגיות עם השם שלהם, עשו שיחת היכרות עם המורה) ואז חזרו לאולם לאיחוד משפחות. היו מעט ילדים שהכרנו, בין היתר כי התוכנית בבית הספר היא על אזורית וכאן בכל מקרה לא שמים דגש גדול במיוחד על המשכיות של הכיתות או גיבוש חברתי - כמעט לא עורכים מסיבות יום הולדת כיתתיות, למשל. אבל המעט שהכרנו היו מהנחמדים יותר, למזלנו, ואמא אחת מגן חובה שלא סבלתי עוברת לבי"ס אחר - מקוה שימשיך ברוח זו.
 
אצלנו יש מפגש אחד בסוף אוגוסט

מפגש לילדל ולמורה, ולהורים היה מפגש עם הצוות החינוכי (המנהלת, היועצת, הרכזת השכבה) באמצע השנה. את המורות לא פגשנו ושמן לא מופיע על ההזמנה, דבר שמאוד מוזר לי, לא תהיה ברירה אלא לחכות עד לפגישה האישית.
 

Kalla

New member
אצלנו כבר היה וצפויים עוד איזה שניים

אך למען האמת לא רואה שזה כל כך חשוב. ממילא יכירו כשיתחילו הלימודים.
 

חני ב

New member
גם אנו מקבלות את הילדים ביום חמישי ה- 30.8

לשעה אחת. לפני כן במהלך השנה ילדי הגן ביקרו בבי"ס כשלוש פעמים יחד עם הגננות.
 

הילהל

New member
/3018 לשעתיים בלבד בבוקר

ב 27 יהיה מפגש הורים בערב האמת? לא רואה צורך בשומדבר נוסף השנה הם ביקרו בביה"ס לפעילות וילדי כיתות א' ביקרו אותם בגן יונתן יודע איפה ביה"ס, מי תהיה המורה, יכיר הרבה מחבריו לכיתה כי הם מגיעים מאותו הגן. לא רואה בעייה.
 
אצלינו קבעו להורים מפגש עם המנהלת והמחנכת ב

ב 28.8 אבל פגישה של היילדים עם המורה אין לי מושג עדיין
 
למעלה