מפגש פורוםבאזור ירושלים

elod

New member
מפגש פורוםבאזור ירושלים ../images/Emo124.gif

יש מצב לארגן מפגש באזור ירושלים, במקום מיוחד בישוב כפרי. בית קפה שלא למטרות רווח. זה לא בית קפה רגיל. אין אוכל, אין מלצרים, אין חשבון. יש בעיקר מקום גדול יחסית, עם אווירה מיוחדת, במיוחד בליל ברקים ורעמים . זה בית מבודד כזה, עם אירוח לבבי של בעל המקום, שהחליט להפוך את המקום לבית קפה מאולתר סתם בשביל הכיף. הייתי שם בהופעה נחמדה ואכן היה כיף. אני בספק אם יש לשם תחבורה ציבורית. את הכיבוד אנחנו נביא, והמקום ידאג לנו לתה חם. ישיבה על כריות/מחצלות. המקום מבודד יחסית, כך שכנראה שהשכנים לא יתלוננו גם אם ננגן עד הבוקר
מי מוכן לעזור בהתארגנות ? (נא לשלוח לי מסר) - לתאם תאריך עם המקום ועם נגנים - לדאוג שכמה חבר'ה יגיעו קצת קודם כדי לעזור לסדר - לארגן רשימת ציוד כדי שהמשתתפים יביאו מי יגיע (בהנחה שהתאריך מסתדר וכו') ? שרשרו כאן.
 

elod

New member
זה חלק מהעניין - אפילו 70 יכולים להכנס !!

במקום כבר נערכו הופעות עם מספר כזה של משתתפים, ולא היתה שום בעיה. האמת היא שהמקום יתאים גם למפגשים של פורום מוזיקה ישראלית. אני רק מופתע כרגע מהעובדה שטרם ראיתי פה שרשורים של נוכחים פוטנציאליים. הייתי משוכנע שיקפצו על המציאה. אני טועה ??
 
אני חושב שצריך לציין תאריכים אפשריים,

ואז אנשים יוכלו להגיב באופן קונקרטי. זה אמור גם לגביי - תן תאריך (או כמה), ואדע יותר טוב לומר. כעקרון, לי זה קשה אך אפשרי.
 

elod

New member
הביצה והתרנגולת

תודה על ההבהרה, אבל... ברור לי שהתאריכים ישפיעו על ההשתתפות, ולכן ציינתי בהודעה שהשאלה היא לגבי עצם הנכונות להגיע למפגש בפורמט שהצעתי, בכפוף להנחה שהתאריך מסתדר. כדי לקדם את הנושא, אני צריך לתאם עם בעל המקום, אבל אני לא רוצה לטרוח סתם ובסוף לגלות שאנשים לא מתכוונים להגיע כי אין להם איך להגיע, או לא בא להם להגיע בגלל מרחק או בגלל שזה לא בית פרטי וכו'. אם אראה שיש התענינות מספקת - נתחיל לדבר על התאריך, ואז כמובן ננסה למצוא תאריך שמתאים לחברי הפורום. למשל - נשתדל מאוד שזה יהיה יום חמישי, כי זה היום המקובל והנפוץ למפגשי פורום.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
חמישי בערב זה סיכוי קלוש עד לא קיים עבורי ../images/Emo10.gif

אני עובדת תמיד בשישי בבוקר (ואין לי אפשרות לימי חופש בחודשיים הקרובים); אז אם זה משהו באזור שלי, אין בעיה; אבל כיוון שמדובר במיקום רחוק, בפרט שאין מנוס אלא להיות תלויה באנשים שיבואו ברכב, לא נראה לי שיהיה לי איך לחזור לחיפה. עבורי יום שישי (בערב) הוא אפשרות אידאלית (אני יכולה להיות בגבעתיים), וגם מוצ"ש אפשרי (כל עוד יש שביתה). חשוב לי להבהיר: אני לא מצפה שיזיזו את היום בשבילי, וברור לי שהמטרה היא להתחשב בכמה שיותר חברי פורום.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ירושלים זה קשה, קשה... אולי חיפה?

אני גרה, לומדת ועובדת (בחיפה) וזה לבדו משאיר מעט זמן פנוי (עכשיו טיפה יותר, כי בינתיים יש שביתה). אבל להגיע לאזור ירושלים (אין לי רכב) זה "פרוייקט". אני רוצה נורא מפגש פורום, בדיוק דיברתי על זה עם מישהו השבוע, ובפרט שלא הייתי בקודמים...
מקווה שאצליח להגיע. נדמה לי שיש קצת "צפונים" (אזור השרון וצפונה) בפורום, אז יש לי הצעה נוספת (שלא סותרת): מפגש בחיפה. יש לי ידיד חובב כספי שיסכים לארח, ככל הנראה (השאלה רק אם יהיה את מי...). יש לו דירה עם סלון לא ענקי, אבל גדול מספיק כדי להכיל את חברי הפורום (שזה לא הרבה בימינו) והוא (הסלון) כבר מצויד בקלידים ומגברים (יש גם גיטרות, אבל זה כל אחד יביא משלו, נראה לי). היתרון הוא שהוא יושב באחד הצירים הראשיים בעיר, כך שאין בעיה להגיע אליו בתחבורה ציבורית וגם לא ברכב (יש מצוקת חניה מסוימת, אבל חיפאית, לא תל אביבית... זה לא היסטרי). אם יש מצב, אפשר לתאם תאריך לאיזשהו חמישי בערב / שישי (אחה"צ ו/או ערב) שבת (אחה"צ / ערב) וכו' (אמצע השבוע זה מן הסתם לא נוח).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
שהתכוונתי לערוך בימים הקרובים בכל מקרה...

פשוט הקדמת אותי...
 

caspit

New member
נשמח להשתתף בכל מפגש שייערך בשבת אחה"צ

חיפה כמובן עדיפה על ירושלים בגלל המרחק. ירושלים כמובן עדיפה על חיפה בגלל האהבה. בכל מקרה, סביר להניח שרק בשבת אחה"צ נוכל להגיע (בגלל הגוזל).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הוא אמר *אזור* ירושלים... ../images/Emo190.gif

אם כי ייתכן שזה עדיין ברדיוס קדושתה של העיר.
 

elod

New member
הפגנה !

בעל המקום דתי, כך שאין לי אפשרות לבקש ממנו את המקום לשבת. מדובר בישוב בית זית. זה מאוד קרוב לירושלים. הפגנה !!! רוצים את הגוזל במפגש, גם אם זה ביום חמישי. מצידי שלא ילך לגן למחרת
 

caspit

New member
מתי? הגוזל?

אלעד התכוון לגוזל אחר
ומתי מן הסתם לא יהיה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מה לגבי מוצאי שבת? זה יוצא די מוקדם בימינו

 

trilliane

Well-known member
מנהל
שמע, הבעיה העיקרית היא שהפורום די שומם ../images/Emo10.gif

ורוב החברים שהיו מגיעים למפגשי עבר לא ממש פעילים בו, אני חוששת... אז אולי צריך להעביר מסרים גם בדרכים אחרות.
 

elod

New member
כספית/אביבית to the rescue

האם אפשר לשלוח אימייל לחברים המוכרים עם קישור לאשכול הזה, במטרה לקבל היענות יותר ברורה ? תודה
 
למעלה