מפגש פורום - הודעה שניה!!!

באמת נעשה עוד מפגש בחיפה שמי

שיכול ורוצה שיבוא נעשה אותו בגרנד או בקניון חיפה..(לי זה שתי דקות לגרנד קניון..)קיצר לא אכפת לי באיזה קניון בחיפה... אבל לפחות נעשה שם!!
 
בואו קודם נעשה מפגש אחד

אחר כך נעשה את השני כאילו זה בסדר לתכנן טוב אני ויגאל חושבים עכשיו על תאריך עוד מעט נגיד לכם את התאריך
 

twiti2

New member
לא בעזריאלי

אני ממש רחוקה מעזריאלי אני לא יסע שעתיים בשביל זה תתנו מקום אחר בבקשה
 
סתם שאלה

אתם לא יכולים לקחת רכבת? כל מי שלא יכול להגיע גם לי זה רחוק אבל אני לוקח רכבת
 
../images/Emo41.gifיש לי שאלה-כנסו../images/Emo41.gif

אפשר להביא חברה איתי? היא הייתה בפורום אבל לפניי כמה שבועות היא כבר התחילה לא לבוא.. הכינוי שלה זה בטי בופ האחת בקיצור אפשר?????
 
טוב תשמעו...

סורי, זאת לא תוכנית לפי בקשתכם... יגאלסקי ויונושקה משקיעים מזמנם ומנסים לארגן לכולנו משו... גם לי זה רחוק עזריאלי, גם אני מעדיפה בחיפה... אבל בשביל זה אני אשתוק ואגיע לעזראלי, כי אני באמת רוצה להגיע! חבר'ה... פעם אחת, תעשו מאמץ ותגיעו! לכולם זה רחוק, לחלק יותר, לחלק פחות... אבל חייבים להתפשר! זה האמצע! זהו...! נרגעתי.
 
אמ..אני חושבת ככה

שקודם נעשה מפגש אחד ונראה אם בכלל באים למפגש ילדים והוא מצליח..ואם כן נתכנן עוד אחד במקום אחר וככה הלאה..אבל לפני שמתכננים מלא מפגשים צריכים לראות אם בכלל באים ילדים למפגש..ואם זה כדאי לעשות עוד..
 
צודקת..!

את ממש צודקתת..
 
נצל"ש

רציתי להגיד שמהיום (אתם כבר רואים תאריך ושעה) אני אכתוב בפורום הרבה יותר ממה שכתבתי קודם ו... גם רציתי להגיד שלכל הנשמות שהעלבתי אני מצטערת!!!!!!!!!!!!! ואל תכעסו!!!!!
 

yuviz

New member
תקשיבו.. לדעתי עזריאלי זה אמצע הארץ

והרוב יכולים להגיע לעזריאלי ולא למקום אחר. למשל אם נעשה את זה אינ אומרת רק למשל זו רק דוגמא, בחיפה אז אלו מהדרום לא יוכלו להגיע, ואם נעשה את זה בדרם אלו מהצפון כולל אני לא נוכל לגיע. ותאמינו שגם לי ולאדוה זה יהיה מאוד קשה להגיע אבל ניסע ברכבת וזה טוב בגלל שהרוב יכולים בעזריאלי אז עכשיו נשאלת השאלה, לא איפה אתם מעדיפים ומתי אלא: האם תוכלו להגיע לעזריאלי? מי שיוכל שיגיד
לעזריאלי
 
אבל...לך יש מי לבוא איתו..כאילו אדו

אדווה.. מה אני יסע לשם לבד ברכבת!! ונכון באמת אין לי בעיה שתעשו בעזיראלי ואני מקווה מאוד שתהנו ושיהיה לכם כיף!!! ובגלל זה אמרתי..שקודם כל(כאילו המפגש שיהיה בעזריאלי) נראה אם מפגש אחד מצליח אם כה נעשה עוד מפגשים גם אם נצטרך לעשות בדרום צפון מזרח ומערב..חחחחחחחחחחחחחחחחחח!!!!
 
מה בעיה בדיוק?

אני נסעתי לבד ברכבת ולא רק שנסעתי לבד גם נתקעתי בכפר סבא לבד וזה לא רע בכלל
 
למעלה