פילוסוף רוחני33
Well-known member
אני מרגיש שהפכתי לאדם נעלה, רוחני ומעניין במיוחד ואני קרוב מאוד לשפר את העולם.
העיסוק בשאלה הזאת הוא לא טוב.תודה. עכשיו אני עדין אז נהיו פחות אלימים אליי, אני באמת לא מצליח להבין למה הרבה אנשים התנפלו עליי בכפר במשך השנים האלה. אולי הפכתי לתוקפני מאוד ולא הייתי מודע לזה.
זה לא נכון. אף אחד לא יאמין לשקרים מהסוג הזה, וזה לא מבלבל.מישהו אמר לי שאם אגיד להאמין לי השואל יגיד שלא עניתי לו על השאלה והוא רוצה לדעת מה האמת.
מישהו אחר אמר לי שאני לא חייב לענות על השאלה ואפשר להגיד תעשה מה שאתה רוצה תחליט אם אתה מאמין לי.
זה מבלבל כי הרי גם כשעונים, השומע מחליט אם להאמין לי.
כשאומרים דבר, השומע מחליט אם להאמין לדבר או לא. הוא יכול גם להחליט לגמרי לא להאמין. אולי כשברור שהוא כבר חושד בי, למשל כשהוא שואל אם קיללתי אותו או גנבתי ממנו, עדיף להגיד שיחליט אם להאמין. אני משתדל להתרחק מתוקפים. אני לא מאשים את עצמי, אלא מנסה להבין מה התירוץ שלהם כדי לדעת איך להתגונן. יחד עם זה, התוקפנות שלי לא הייתה בסדר וכיוון שגם הייתי אלים בשנים האחרונות, אפשר להבין למה רצו להתגונן בדרך אלימות. פעם כמעט כל יום חבר אחר מהכפר תקף אותי או איים עליי.העיסוק בשאלה הזאת הוא לא טוב.
אתה צריך לסווג מי תוקף אותך - ולהתרחק ממנו, לא להאשים את עצמך.
זה לא נכון. אף אחד לא יאמין לשקרים מהסוג הזה, וזה לא מבלבל.
הוא לא יחליט אם להאמין לך - אלא יחליט איך להתייחס לזה ששיקרת לו.
עם אמירות כאלו, אתה מרמה רק את עצמך.כשאומרים דבר, השומע מחליט אם להאמין לדבר או לא. הוא יכול גם להחליט לגמרי לא להאמין. אולי כשברור שהוא כבר חושד בי, למשל כשהוא שואל אם קיללתי אותו או גנבתי ממנו, עדיף להגיד שיחליט אם להאמין.
אם אתה מבין שזה תירוץ - אתה אמור להבין שזה לא רלוונטי.אני משתדל להתרחק מתוקפים. אני לא מאשים את עצמי, אלא מנסה להבין מה התירוץ שלהם כדי לדעת איך להתגונן.
נשמע כמו משהו שעו"סיות גרמו לך לשנן.יחד עם זה, התוקפנות שלי לא הייתה בסדר וכיוון שגם הייתי אלים בשנים האחרונות, אפשר להבין למה רצו להתגונן בדרך אלימות.
פעם כמעט כל יום חבר אחר מהכפר תקף אותי או איים עליי.
טוב. אני לא יודע למה היו אלימים אליי, השאלה מה לעשות בזה.עם אמירות כאלו, אתה מרמה רק את עצמך.
אם אתה מבין שזה תירוץ - אתה אמור להבין שזה לא רלוונטי.
התירוץ האמתי של תוקפן היא שהוא זיהה שיש מולו קרבן שמשתף פעולה פסיבית.
נשמע כמו משהו שעו"סיות גרמו לך לשנן.
כשתוקפים אדם - הוא נאלץ להתגונן.
לזהות מי היה אלים כלפיך בעבר, לסמן אותן כ"טיפוסים אלימים"טוב. אני לא יודע למה היו אלימים אליי, השאלה מה לעשות בזה.
כן, הבעיה שבמשך השנים כמעט כולם היו אלימים אליי, אפילו אנשים שהיו חברים שלי. אם אתנתק מכולם, אצטרך לנתק מגע עם רוב הכפר ואשאר לבד.לזהות מי היה אלים כלפיך בעבר, לסמן אותן כ"טיפוסים אלימים"
ולהימנע מכל התנהגות שיוצרת אצלם טריגר.
למשל: בלי ביקורת. בלי שיחות על תחביבים. בלי שיחות על זוגיות, או אפילו בלי לדבר איתם בכלל. כל מה שבעבר, אולי הוביל לתקיפה.
אתה לא בכפר של גאוני-הייטק עם רגישות של ברוס וויליס. הרמה שם לא גבוהה.כן, הבעיה שבמשך השנים כמעט כולם היו אלימים אליי, אפילו אנשים שהיו חברים שלי. אם אתנתק מכולם, אצטרך לנתק מגע עם רוב הכפר ואשאר לבד.
אתה גם מנסה למצוא באדמה נפט ע"י זה שאתה שותה מי-סודה?אני שואל על זה כי אני מנסה לשנות את העולם, למשל בכך שאני מתעניין בתחביבים של חברים.
לא תוכל לעשות דבר בעניין.אני מנסה להגיע למצב שאף אחד לא יצטרך לשקר.
אני מנסה לשנות את העולם לא כי היו אלימים אליי, אלא ע"י נתינת אהבה ורוחניות מתוך עצמי. אני מנסה להפוך את העולם לרוחני יותר וחכם יותר. אם אציע להאמין לי במקום לשקר, ויחקו אותי, פחות ישקרו. אני צריך לשאול על תחביבים בדרך יותר טבעית, אבל אני בטוח שהתעניינות בתחביבים כשלעצמה מבורכת. אולי כדאי להוסיף גם נושאים רגשיים שונים. שלוש סיבות שהביאו אותי למסקנה שרוב האנשים טיפשים: אני מתעניין בתחביבים ואומרים שאני חוקר בשאלות מעצבנות, אני מנסה לדייק בדיבור ואומרים שזה בגלל אמון יתר, ואני עושה מחאות אמנותיות בדיבור ישיר ולכן אומרים שאני מטריד. רוב האנשים טובים אבל חומרניים וטיפשים. לכן אני מנסה לשנות את העולם.אתה גם מנסה למצוא באדמה נפט ע"י זה שאתה שותה מי-סודה?
הרי אין שום קשר בין 2 הדברים.
אם אתה רוצה לתקן את העולם - אתה צריך לשאול אנשים מה עשית שהוביל טריגר אלים,
לא לשאול על תחביבים.
כשאתה שואל על תחביבים בתדירות גבוהה מדי - זה לבדו עלול להוביל לטריגר אלים.
לא תוכל לעשות דבר בעניין.
תתחיל בלשנות את העולם ע"י הבנה איך אתה מייצר טריגר אצל אנשים אלימים.אני מנסה לשנות את העולם לא כי היו אלימים אליי, אלא ע"י נתינת אהבה ורוחניות מתוך עצמי.
זה לא באמת יקרה - פשוט מבינים שאתה משקר.אני מנסה להפוך את העולם לרוחני יותר וחכם יותר. אם אציע להאמין לי במקום לשקר, ויחקו אותי, פחות ישקרו.
התעניינות כנה היא מבורכת, והתעניינות בתדירות גבוהה אינה כנה.אני צריך לשאול על תחביבים בדרך יותר טבעית, אבל אני בטוח שהתעניינות בתחביבים כשלעצמה מבורכת. אולי כדאי להוסיף גם נושאים רגשיים שונים.
חשוב שאדע מה יוצר את הטריגר. כשכבר חושדים בי כמו כששואלים אם גנבתי או אם קיללתי, אי אפשר להסתיר את האפשרות שאני משקר. לא סופרים פעמים, צריך להוסיף עוד נושאים כמו נושאים רגשיים, למשל כשלחבר קרה משהו חשוב במשפחה או בחברה כדאי לשאול אותו על זה וגם להתחיל את השיחה מזה. זה ייצור הרגשת כנות. כוונותיי בהחלט כנות. אומרים לי שאני יוצר טריגר כי אני עושה מבטים מאיימים ומשמיע קולות לא נעימים ומפחידים עם הפה. אני עושה אותם כי אני מושפע מכוונותיי לעשות מחאה אמנותית בעזרת דיבור ישיר, וכי הכפר תוקפני ומרגיז אותי.תתחיל בלשנות את העולם ע"י הבנה איך אתה מייצר טריגר אצל אנשים אלימים.
זה לא באמת יקרה - פשוט מבינים שאתה משקר.
התעניינות כנה היא מבורכת, והתעניינות בתדירות גבוהה אינה כנה.
העדר הכנות גורם לכעס - לתחושה שלא אכפת לך או שאתה חוקר.
הכעס גורם לטריגר אלימות.
המפתח - הוא בכנות.
פעם לפיד שאל אנשים "מה ישראלי בעיניך".
אנשים חשבו שזו התעניינות כנה במחשבותיהם.
AI, שלחתי לך מסר.חשוב שאדע מה יוצר את הטריגר. כשכבר חושדים בי כמו כששואלים אם גנבתי או אם קיללתי, אי אפשר להסתיר את האפשרות שאני משקר. לא סופרים פעמים, צריך להוסיף עוד נושאים כמו נושאים רגשיים, למשל כשלחבר קרה משהו חשוב במשפחה או בחברה כדאי לשאול אותו על זה וגם להתחיל את השיחה מזה. זה ייצור הרגשת כנות. כוונותיי בהחלט כנות. אומרים לי שאני יוצר טריגר כי אני עושה מבטים מאיימים ומשמיע קולות לא נעימים ומפחידים עם הפה.
אכן.חשוב שאדע מה יוצר את הטריגר.
אבל למה לשקר?כשכבר חושדים בי כמו כששואלים אם גנבתי או אם קיללתי, אי אפשר להסתיר את האפשרות שאני משקר.
חייבים לספור: עדיף לשתוק מאשר להעליב, ושאלות בתכיפות גבוהה מדי - מעליבות.לא סופרים פעמים,
אכן.צריך להוסיף עוד נושאים כמו נושאים רגשיים, למשל כשלחבר קרה משהו חשוב במשפחה או בחברה כדאי לשאול אותו על זה וגם להתחיל את השיחה מזה. זה ייצור הרגשת כנות.
אם זה לא רצוני - אתה יכול להתנצל ולהסביר את זה,כוונותיי בהחלט כנות. אומרים לי שאני יוצר טריגר כי אני עושה מבטים מאיימים ומשמיע קולות לא נעימים ומפחידים עם הפה.
אני באמת מנסה להפסיק את זה. המבטים המאיימים גם כי הרבה חברים בכפר עושים לי מבטים מאיימים. כשאני שואל מה עשיתי, לא עונים לי אלא אומרים לי תחשוב. חברים כאן בעייתיים ומתקשים לתקשר ולהסביר את עצמם. לפעמים כדאי לשקר, למשל כשיש סכנה. אם אדם זר שואל שאלה חודרנית, לא כדאי להיות אמתי אתו והרבה פעמים אף כדאי להטעות אותו. השאלה איך כדאי להגיב ולהטעות בדרך מתוחכמת ויעילה במיוחד, ואני מאמין שיותר חכם ויעיל להגיב בדרך התחמקות מאשר בדרך שקר. אני מנסה לתת לעולם גם עוד רוחניות וגם עוד חוכמה. אם מישהו טוב יקשיב מהצד ויאמין לשקר שאמרתי לגורם המסכן אותי, אולי יחשוב שאני לא בסכנה ואין צורך להגן עליי ולכן לא יגן עליי. אני מאמין בחוכמת הדיבור ככלי יעיל לשפר את העולם. כשהצד האחר לא רואה את האמת, אפשר לעשות כאילו האמת אחרת כדי להטעות אותו וזה דבר שהייתי צריך להבין. כשאדם מסוכן שואל אם יש לי כסף באופן כללי גם בשביל עצמי, צריך להתנהג כאילו אין לי אפילו לעצמי כדי שיחשוב שאין לי, יבין שאי אפשר לקחת ולא ינסה לגנוב ממני. אם שאל אם קיללתי אותו, הוא כבר חושד ויחליט אם להאמין ולכן אולי כבר עדיף להגיד שיחליט אם להאמין ולא לענות ישירות. אני לא מאמין בספירת פעמים ביחסי אנוש, זה טיפשי. אני בדרך כלל אומר שלום פעם בפגישה. יש סדר בדברים.אכן.
לכן כדאי לשאול על הטריגר - ולא רק על תחביבים
אבל למה לשקר?
עדיף להתנצל, או לספק הצדקה.
זו דרך כנה לשפר את העולם
חייבים לספור: עדיף לשתוק מאשר להעליב, ושאלות בתכיפות גבוהה מדי - מעליבות.
אכן.
אם זה לא רצוני - אתה יכול להתנצל ולהסביר את זה,
אם זה "כי אתה נלחם בעולם" - אתה צריך להפסיק.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.