מצאתי תומכת הנקה נלהבת

טיפוטף

New member
אכן מקסים

ומקבל מטעם הכללית כרופא עצמאי ביחד עם ד"ר אריה רז בבית דור כ"ס.
 

lulyK

New member
רופאת ילדים

ד"ר חגית סגל כהן, מקבלת בסניף מכבי ברמת אביב ג' (כשיותם לא עלה במשקל, אמרה לי להמשיך רק בהנקה, ושאם הוא ימשיך לא לעלות שאפגש עם יועצת הנקה לגבי יעילות התפיסה שלו. לרגע לא דובר על תחליפים)
 

zimes

New member
../images/Emo45.gif יופי של יוזמה

ד"ר נטע יואלי - קופ"ח כללית, מרפאת משגב. בעצמה - מיניקה למרחקים ארוכים, תומכת בהנקה, ובכלל - מקבלת מאוד את הפצינטים (אפילו אותי
) על שגעונותיהם.
 

הילהל

New member
ד"ר אלי שחק

רופא ילדים, מרפאת "יסקי" של קופת חולים כללית בבאר שבע. האיש שלימד אותי שכמו בצבא, גם ההנקה מתחלקת לשלושה חלקים" תזונה, נחמה ותרופה! רופא שאומר שמצב צריך להיות מאוד נדיר כדי שהוא ימליץ על הפסקת הנקה.
 

א אוהל

New member
רופאים תומכי הנקה- קופ"ח כללית ת"א

רופאי ילדים: רופאי ילדים: ד"ר ודס וד"ר יוסי לקס, מרפאת הילדים, רמת אביב ג' - תומכים מאוד בהנקה לפחות עד גיל שנה וחצי (אח"כ הנושא לא עלה אז לא יודעת). קשה לי להמליץ עליהם בלב שלם כי שניהם פישלו בגדול בטיפול בבעיה רפואית לא נדירה שהיתה לבת שלי (בסוף שילמנו כמה מאות שקלים והלכנו למומחה באופן פרטי שהיה בשוק מהטיפול לו הילדה זכתה עד שהגענו אליו...
). רופא משפחה: ד"ר עמוסי, מרפאת רמת אביב ב', רח' גייגר. היה בעברו מנתח שהחליט להפוך לרופא משפחה כדי שיהיה לו יותר זמן עם המשפחה שלו (אני יודעת כי הוא מכר של חמותי). רופא נשים: ד"ר אייל דקל, קטוביץ' - רופא הנשים הכי מדהים שהיה לי אי פעם. גם אם אעבור לגור באילת אמשיך לבוא אליו. היחס למטופלות נהדר, איכפתי ומלא כבוד. תומך בהנקה לפחות עד גיל שנתיים.
 
ד"ר אנתוני לודר

מנהל מחלקת ילדים בבי"ח צפת ומקבל דרך קופ"ח ופרטי במרכז מרווה בחצור הגלילית. איש מקסים ובעל ידע רב אוד בהנקה (לא ניגש למבחן ה IBCLE אבל היה עובר אותו ללא קושי).
 

לאה_מ

New member
רופאי ילדים באיזור ת"א קופ"ח מכבי:

ד"ר צחי גרוסמן - שיכון ל' - רופא עדין ומקסים, עם גישה נפלאה לילדים, ורק מילים חמות בזכות ההנקה בגיל שנתיים. ד"ר יורם זנדהאוז - רמת חן - רופא ילדים עם יחס טוב לילדים ועם ידע גם בהומאופתיה.
 

Shellylove

New member
רופא ילדים: ד"ר יצחק לוי

מקבל פרטי/מכבי בפנקס 50, ת"א, 6055459. חמוד ואדיב ומאד מתלהב מכך ששלי עוד יונקת. רופא נשים: דר´ מיכאל שילון - מנהל את מרפאת נשים ב"קטוביץ". נפלא ומופלא. ברודצקי 43, כניסה 1, קומה 3. וגם מקבל פרטי. 03-5423888. 6421511
 

טלי12345

New member
רופאה כללית

ד"ר שרוני בקופ"ח כללית מרפאת הורוביץ. הניקה עד גיל שנה והבינה לליבי כשאמרתי שאני עייפה......... יש את אמא של ענתש איפושהו בצפון, אחות טיפ"ח ותומכת בהנקה. מה עם רופאים שלא תומכים בהנקה? לשרשר גם אותם?(שרשור אנטי הנקה?)
 
רופא נשים

ד"ר רון אוסלנדר מביה"ח כרמל בחיפה. (מרפאה פרטית בבי"ח אלישע). המליץ לי לקחת איתי את רועי כשאני יוצאת מהבית (לא לעבודה כמובן) כדי לא לפספס הנקות כי זה מאוד חשוב.
 
הוא רופא מ-ד-ה-י-ם!!

אף פעם לא לחוץ, תמיד מרגיע, חייכן, אדיב, מקצועי ביותר ונכון שגם יקר אבל לפחות יש תמורה בעד הכסף. ממליצה בחום רב!!!
לכל מי שחושבת על מעקב הריון באיזור חיפה.
 
למעלה