מצב המים בישראל-סקר חדש

בועז ד

New member
מצב המים בישראל-סקר חדש

לחברי הפורום שלום: מצב המים בישראל הוא קטסטרופלי !! כול מאגרי המים בארץ נימצאים או מתחת לקו האדום או קרובים אליו התפלה..עדיין אין !! מפלס הכנרת עומד היום על מינוס 213.98 מטר מתחת לפני הים כ-5 מטר מתחת לרום המרבי !! המפלס נמוך ב-74 ס"מ מהשנה שעברה. לפני כשנה המפלס היה רחוק "רק" ב-423 ס"מ מהרום המרבי..והגרעון לעומת שנה לפני כן-109 ס"מ פחות !! תיזכורת: אחרי חורף 1991/2 הפלס הגיע לרום המרבי-מינוס 208.9 מטר מתחת לפני הים ונאלצו לפתוח את סכר דגניה. מאז עברו 10 שנים: 1. הקו האדום התחתון אז היה מינוס 212 מטר מתחת לפני הים 2. הקו האדום עודכן למינוס 213 מטר מתחת לפני הים 3. הקו האדום עודכן שוב..מינוס 214 מטר מתחת לפני הים 4. הקו האדום עודכן שוב..מינוס 214.3 מטר מתחת לפני הים 5. לפני שנה עודכן מחדש בקו האדום..מינוס 215.5 מטר מתחת לפני הים 10 שנים !! 3.5 מטר פחות.. נישאלת השאלה למה לא מתפילים מים?? בקישור הבא ניתן למצוא חומר לימוד מלא בנושא זה-לתשומת לב כול הנוגעים בדבר.. הערה: יש סקר חדש בנושא זה בועז
 
רק התחילו להוציא מכרזים

מעט מידי מאוחר מידי !!!! הפוליטיקאים אצלנו כ"כ קצרי אופק ולא נערכו מבעוד מועד למצב היום- הכל היה צפוי !!!! גם חורף גשום בעוד 60 אחוז לא היה מציל את המצב!!!! מחקר של המכון הלאומי הגרמני לחקר ימים ואגמים חוזה היעלמות הכינרת בעוד 8 שנים!!!!!!!(מחקר של אחד החוקרים שם-איני זוכר את שמו-פורסם גם בעיתון לפני מספר חודשים) יש למישהו מושג מה קורה כיום!!! עים אספקת המים לירדן מהכינרת כפי שהתחייבנו בהסכם השלום איתם????
 
עכשיו אולי תאמין לי....

שיש בזה איום ממשי על קיומנו. השאננות שלנו יכולה להיגמר רע מאוד. המדינה יכולה להיקלע למצב שבו רמת החיים יורדת מאוד מאוד. מה אם לא יהיו מים לחקלאות, למשל? אתה יכול לתאר לך לאיזה עוני יקלעו החקלאים, והעוני הזה יקרין הלאה, וכו´. בקיצור - לא לעולם חוסן, לצערי.
 

a r i e l ariel

New member
בישראל עד שאין אסון לא עושים כלום

במדינה שלנו לא עושים שום דבר עד שקורה אסון. גם במים, יחכו עד שהכנרת תעלם או תהיה מלוחה ואז ייזכרו להביא מים מטורקיה או להתפיל מים.
 
למעלה