מצפון לא נקי...

  • פותח הנושא 2807
  • פורסם בתאריך
תתעלמי!

זה מה שאני עושה! ואני מעשנת קצת יותר ממך...בערך 10-15 ליום...כשאנחנו בבית אני מעשנת במרפסת בלבד כך שהעשן אין לו דרך להגיע ללירי אבל בחוץ אם אני לבד איתה(בלי אמא נוספת שתשים עין רגע על העגלה או אמא שלי שתשגיח) אז קורה שאני מדליקה סיגריה ומשתדלת נורא שהעשן לא יגיע אליה... לא קרה ולא יקרה כלום!!!
 

lulyK

New member
בעיניי זה לא נורא (אני לא מעשנת

אבל אני כן גרה בת"א ומטיילת הרבה בחוץ).
 

אריקרום

New member
מבינה אותך מאוד

גם אני מעשנת בדיוק כמוך - 2 - 3 סיגריות ליום, בדרך כלל בעבודה, אבל לפעמים אני לוקחת סיגריה אחת כשאני מטיילת בפארק עם הילדים. ואז - פתאום - נראה כאילו כל העולם הם צדיקים גמורים: המבטים האלה, כאילו אני מרביצה לילדים של או משהו... אין מה לעשות, חוץ מלהתעלם ולהמשיך ליהנות מהסיגריה שלך.
 

galzil

New member
אני מהנועצים

זאת האמת, מפריע לי לראות אמהות שמעשנות על הילדים שלהם, אני לא מדבר על הורה ששומר מרחק מילד כשהוא מעשן אלה על הורים שפשוט בלי שום מחשבה מעשנים לילד בפרצוץ, או הורים שיושבים בג'ימבורי עם סיגריה. הרי כולם יודעים מה הנזקים שנגרמים מזה, אז תעשו לעצמכם מה שאתם רוצים אבל מה תינוק קטן יכול לעשות עם ריאות כאלה קטנות?
 
צודק!

זה נדבק דם לבגדים ומעביר את הרעלים והריח לתינוק...אותי זה מגעיל לא יעזור כלום.אבל תעשי מה בא לך! כל אחד שיעשה כראות עיניו אבל "אישור" לזה לצערי לא אוכל לתת לך.
 

נט ודות

New member
כל עוד זהבקרבתה או חפציה

את מזיקה לה מאוד! הידעת שילדים להורים שמעשנים רק במרפסת גם-כן חולים יותר מילדים אחרים באסטמה ומחלות ריאה?! חוץ מזה זה חיסכון כלכלי של עשרות אלפים כל שנה, אם תפסיקי לעשן!!!!! תעשי חישוב
 

הירוקה

New member
יפה מצידך

את יודעת אומרים שאם רואים משהו למטה, הכי טוב לדרוך עליו יפה לך, תמשיכי
 

sipor

New member
אסטמה זאת אלרגיה.

המקור שלה לא נובע מסיגריות. בכלל אין לזה קשר לא אם ההורה מעשן או לא. לכתוב כזה דבר בצורה כזאת נחרצת........
 
אסטמה זו לא אלרגיה

שמחה להפנות אותך לאתר עם המון מידע על אסטמה. אחד הביטויים של אלרגיה יכול להיות אסטמה, אבל זה לא בהכרח שווה זה. ואגב, הורים מעשנים אכן מגדילים את הסיכוי של ילדיהם לחלות באסטמה: שימי לב לסעיף "גורמים המעוררים התקפי אסטמה חריפים" הסעיף הראשון הוא "עשן סיגריות".
 

sipor

New member
התכוונתי גנטי.

משהו ללא רקע גנטי לא יכול לחלות במחלה הזאת, ללא קשר אם מעשנים או לא מעשנים בבית שלו. את זה הסבירה לי חברה רופאה שלי.. לצערי, לא כל כך זכרתי בדיוק מה היו הסיבות, אבל היא טענה בפרוש שלאסמה ולעישון אין שום קשר עם הופעה. מי שחולה באסמה ועוד מעשנים עליו סביר להניח שיחנק. בכל מקרה. לעשן זה לא בריא, אל זה אין ויכוח
 

ליאתיש

New member
בעניי - פיכסה מוחלט.

גם משאיר ריח רע בבגדים. איך עברת את ההריון?
 

2807

New member
בהריון לא עישנתי בכלל לא היה חשק

וגם פחדתי מזה, אבל מה אני אגיד ה 3 סגריות האלו מרגיעות אותי ובכיף שלי לעשן אותן, נכון דבילי היה לחזור לזה
 
אמא שלי עישנה 4 קופסאות כשהיתה

בהריון איתי!!!!!!!!!!! ומעשנת עד היום. סבי וסבתי שניהם עישנו ומתו בשיבה טובה. אני ואחי בריאים כשוורים (טפו טפו). אני לא טוענת שסגריות הן דבר טוב, ולא בעד עישון, אבל אם את לוקחת פה ושם סגריה לא ניראה לי שבעולם המזוהם שלנו(מים, אוויר, אוכל) את גורמת נזק בלתי- הפיך. כל הנשמות הטובות שנועצות בך מבטים אינם נקיות מחטאים בכלל וכלפי ילדיהן בפרט, לכולנו חולשות אנושיות כאלה ואחרות מעצם היותינו בני- אדם ולא מלאכי אלוהים ע"פ אדמות, ומן הסתם ילדינו נפגעים מהן . כל מה שביכולתינו לעשות הוא להכיר בחולשותינו, ולנסות למזער נזקים. למשל במקרה שלך- את מעשנת, אם את מוכנה לנסות להפסיק אז על- הכיפאק, אם לא מתאים לך להפסיק פשוט התרחקי מילדייך בעת העישון ככול שניתן.
 

ag 26

New member
כן זה נוראי כי הבייבי שלך מעשן פסיב

הבייבי שלך נושם את הרעל שאת מוציאה. הוא לא אשם שאת מסכנת את חייך, אבל למה לסכן גם אותו? אני לא מבינה אימהות שמעשנות ליד התינוק שלהם,למה? במה הם פשעו? שמעת על מחלה שנקראת סרטן?או אסמה?
 

TulyNY

New member
AG26 היא אמרה שהיא

מעשנת בחוץ היא לא מעשנת בבית,לא נראה לי שאם היא מעשנת מאחורי העגלה זה כל כך שונה מכל האנשים שעוברים לידה עם סיגריות ברחוב...
 

2807

New member
תרגיעי, לא צריך לתקוף אפשר להביע

דעה אבל למה ככה, יש לי שאלה את חושבת שהפיח וזיהום האוויר שאנחנו נושמים לא עושה נזק וכן אני שמעתי על סרטן ואסטמה ולכן כתבתי מצפון לא נקי אבל לא צריך להגזים
 

ag 26

New member
רצית לשמוע דעה אז קבלי את הדעה

שלי. ברור שיש באויר זיהום ופיח ואין מה לעשות אבל למה לגרום עוד נזק????. יש הרבה מחקרים שמראים קשר ישיר בין סרטן ועישון סיגריות. ובקשר לפשושה שלך היא "מקבלת" ממך את כל הרעילים שאת מוציאה מהסיגריה.(שאת מחבקת אותה מטפלת בה......). אישית אני לא נותנת שיתקרבו לפשוש שלי עם סיגריה.
 
למעלה