מקבלים מידע אקדמי ב-
אנשים

מקבלים מידע אקדמי ב-../images/Emo43.gif אנשים

מה אתם רוצים לדעת על מכללת נתניה? בין השעות 17:00- 18:00 יתארח רפי רפאלי - יועץ אקדמי במכללה האקדמית נתניה ויענה בפורום עשרים פלוס לשאלות הגולשים בנושא מידע לגבי המסלולים הנלמדים במכללה האקדמית נתניה, מידע כללי על לימודים אקדמאים, איך בוחרים מסלול לימודים ומהם הפרמטרים החשובים בבחירה זו - ועוד. מחכים לשאלותיכם! http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=100&MessageId=138317538
 

צונית

New member
../images/Emo207.gif מי כבר הספיקה לנסות את שיק 290?

אז התהלכתי לי אתמול בעירי הקטנה והחמודה וגיליתי לתדהמתי שיש לשיק לק חדש- 290! הוא כחול מהמם, הרבההה יותר יפה לדעתי מ275, אבל אני בטראומה מכחולים מאז 275 אז לא קניתי. מי הספיקה להתנסות שיכולה לחלוק איתנו חוויות (ותמונות)?
 

סקרמנטה

New member
כחול?! יותר כהה מ-275? יותר בהיר?

ולדעתי לק חדש הוא בהחלט סיבה טובה לשרשור חדש. למה לנצל"ש? :)
 

צונית

New member
כהה יותר, ופחות זוהר

ה275 הזה בתאורות מסויימות הוא ניאון פשוט. הכחול הזה פשוט נראה טוב! הוא במרקם שימרי אמנם, אבל יש בו איכות סולידית הרבה יותר מב275. מקווה שהצלחתי להסביר את זה, הסבר מתפתל ביותר הבאתי פה... ואני מנצל"שת בכדי לא לדחוק שרשורים אחרים לדפים קודמים. בכל דף יש מקום רק ל15 שרשורים, וכל אחד שנפתח דוחק אחד אחורה. מאחר וכבר יש בדף הזה מספר שרשורי שאלות + ההודעה המיותמת הזו של תפוז - לא חשבתי שזו סיבה מספיק טובה לפתוח שרשור חדש (שכנראה לא יתפתח למשהו ארוך יותר משתיים-שלוש הודעות).
 

RUTHIE1

New member
ראיתי אותו בס"פ היום ואהבתי מאוד...

אבל 16 ומשהו ש"ח נראה לי מוגזם לשיק, בהזדמנות אהיה במקום שמוכרים אותם ב-10 ואקנה אותו... (ואח"כ ייקח לי עוד איזה שנה עד שאשים אותו...)
 

the nail

New member
ראיתי אצל חברה אבל לא מצאתי בשום מקום!

באמת מהמם, למרות שאני דווקא מרוצה מאוד מה275 שלי הוא שונה בסגנון שלי לדעתי מה שאפי כתבה כשהיא השוותה אותו לmidnight cami נכון, הוא רוקיסטי ולמרות שהצבע במקור לא מאוד בולט הוא מעורר תגובות(לי בינתיים רק טובות=]) אני חושבת שההגדרה שלה למידנייט לעומת 275 יכולה להתאים גם ל290, כלומר שהוא אלגנטי יותר בקיצור למדנו שההתמכרות שלי לבלוג של אפי מדאיגה=]
 

חֵן

New member
רכשתי אותו היום

והוא ממש יפה (לטעמי יותר מה- 275 שרכשתי ותרמתי לחברה אחר כבוד). בטח אנסה אותו מתישהו במהלך הסופ"ש ואם אף אחת לא תקדים אותי אשמח לכתוב כאן ביקורת ואשתדל ללוות אותה בתמונות
 

חֵן

New member
צונית כבר הקדימה אותי ../images/Emo8.gif

וטוב שכך, התמונות שצילמתי יצאו פשוט איומות
 

סקרמנטה

New member
היום ראיתי אותו ב-2 חנויות בת"א

בתחנה המרכזית החדשה. באחת מהן היה רק בקבוק אחד והמוכרת טענה שזה מה שנשאר ממנו כי הם פשוט נחטפו... הצבע: כחול כהה עם תת-גוון ירוק אפור. הוא לא קרמי ויש בו איזה זוהר. אולי זה כחול כהה עם שימר ירוק? בעיניי הוא גם לא ממש סולידי. ראיתי את הדוגמא בגלגל הציפורניים (אין במקורי. המוכרת מרחה בעצמה) והוא אמנם יפה, אבל הרבה פחות אלגנטי מה-275. בעיניי 275 משדר יוקרה, ואילו 290 נראה ספורטיבי או עממי יותר. ועם כל זה - בל נשכח שזה רק רושם ראשוני מבקבוק וציפורן פלסטית... :) מצטערת שלא צילמתי. קצת היה לי לא נעים לצלם מול הפרצוף של המוכרת.
 

פנרה

New member
חצי ../images/Emo207.gif

טוב, אתן ממש מבאסות אותי! בתור אחת שגרה בבוסטון הקרירה, אני ממש מתחילה להתבאס שאני לא יכולה לקנות שיק! אני כל הזמן מנסה לשכנע את עצמי ש"יש פה מיליון חברות אחרות" אבל זה לא עוזר!! כל שרשור וחצי מלא בשיק שיק שיק, והצבעים כל כך יפים, שממש יש לי חשק. כשגרתי בארץ לא הייתי ממש בעניין הלקים ככה שפיספסתי! בכל מקרה, יש אור בקצה המנהרה.... עוד כשבועיים וחצי אני באה לביקורון, ככה שאני מקווה להספיק לקנות מספר לקים של שיק! מה ממש מומלץ? אין צבע ספציפי שמתחשק לי, מה שבא ברוך הבא (רק שיהיה יפה, כן?!)
קצת נראה כמו בקבוק לק לא? או אולי זה רק פרי מוחי....
 

RUTHIE1

New member
../images/Emo92.gif קבלי קישור לשרשור שלי עם המון לקים של

שיק. אם את אוהבת את הצבעים...חפשי את המספרים. בנוסף עשי חיפוש לפי "שיק" פה וב"יופי וטיפוח אישי" ותראי עוד...
 

פנרה

New member
הו!

נפלאה את:) תודה רבה! תגידי, האם לרוב הם נעימים למריחה או שהם מעט בעיתיים?
 

RUTHIE1

New member
מאוד נעימים למריחה ואחרי 2 שכבות יש כיסוי

מושלם - לפחות מנסיוני. האמת שלפני כמה שנים כשהייתי בקטע של לקים "החרמתי" אותם כי לא האמנתי שבמחיר כזה יכולה להיות איכות כזו אבל מה אגיד לך ? הופתעתי... דווקא אני מקנאה בך עם כל האיפורים שאת יכולה לקנות כ"כ בזול בארה"ב, ובחלק מהחברות שכ"כ זולות שם ובכלל לא נמכרות פה...)
 

פנרה

New member
מעולה!

כי האמת שגם לי היה זכור שהם ממש זולים ולכן גם אני פקפקתי באיכותם, אבל לאחרונה אני קוראת עליהם כל כך הרבה שממש נהייה לי חשק. עברתי לפה לפני שלוש שנים כמעט בכדי ללמוד, ולפני שעברתי הייתי עושה מלא הזמנות מהאינטרנט. אבל ככה זה תמיד. הדשא של השכן ירוק יותר.... האמת שאני קוראת מלא בפורום איפור ופורום טיפוח, ומדי פעם קוראת על מוצרים שאין פה (פופה למשל) ומתבאסת, שזה ממש טיפשי בגלל שיש פה כל כך הרבה מבחר. אני חושבת שזה פשוט געגוע כי בארץ זה היה כל כך זמין ודווקא פה בארצות הברית אין! (אם בכל זאת אפשר לארגן משו שיש בארץ ואין פה, הייתי בוחרת שיהיה במבה וקרמבו בכל סופר
)
 

RUTHIE1

New member
ואני הייתי מכניסה לארץ את המותגים

קאוור גירל, נארס ועוד הרבה...ומרידה מחירים של רבלון, קליניק ועוד...
 

סקרמנטה

New member
יפה זה ענין של טעם... ../images/Emo9.gif

לדעתי הכי טוב שתיכנסי לבלוגים שלנו, ובכל בלוג תבחרי בתווית Chic כך שתקבלי רק את הפוסטים על שיק. אח"כ תחליטי אם יש מאפיין מסויים ש"תלכי עליו" או להיפך, תפסלי אותו. אצלי לדוגמא הג'לים והנצנצים לא באים בחשבון. והקרמיים להיפך - הם כמעט כולם באופן אוטומטי אהובים. עוד מאפיין חשוב: שהצבע יתאים ויחמיא לאצבעות. לפעמים יש צבעים שהם מאוד מאוד יפים אבל נבלעים בצבע העור... ועוד עצה, מכיוון שאצלך מדובר כנראה בקניה חד-פעמית, כדאי שמראש תארגני רשימה לפי יעד. לדוגמא: 2 לקים מסויימים לאירועים, 5 אחרים לעבודה (במיוחד אם את עובדת מול לקוחות), עוד 3 ליום-יום וכד'. תיהני :)
 

פנרה

New member
תודה../images/Emo140.gif

זה רעיון מעולה. האמת היא שגם ככה אני עוקבת אחרי רוב הבלוגים שלכן, פשוט לא חשבת על עניין התווית. הלוואי שהיה איזשהו מאפיין שאני לא אוהבת כי אולי הייתי מצליחה לקנות פחות. אבל לא, אני אוהבת כמעט הכל, כל עוד זה מחמיא כמובן. אני מתכוונת לעשות רשימה, אבל איך שאני מכירה את עצמי, לצערי, זה לא ממש יעבוד. במיוחד לנוכח העובדה שאחרי שאסע חזרה זה כבר לא יהיה זמין. אני אשכנע את עצמי לקנות כי זה יחסית זול וגם כי אחר כך אני לא אוכל. זוועה מצידי.
 
למעלה