אני מסכימה איתך
אני עוברת כעת שוב על אתרי הזמנת מלונות, וקראתי שוב את ההתייחסויות לנושא ארוחת הבוקר.
עברתי אותו הדבר במלון וילה כרמל בחיפה. ארוחת הבוקר שם פתוחה למי שאינם אורחי המלון, ולנו כאורחים לא היתה שום קדימות. מצאנו יושבים רבע שעה, ליד שולחן מלוכלך, שלא נוקה למרות בקשות שלנו. אחר כך היינו צריכים לעמוד בתור ארוך למזנונים, רק כדי לגלות שחלק ניכר מהדברים נגמרו ואין כוונה לחדש אותם.
לא משהו שמצפים לו במלון בוטיק קטן שמתיימר לתת חוויה מפנקת. גם חדר ללא חלונות הוא לא משהו שציפינו לו שם, אבל זה מה שקיבלנו. ברור שלא נשוב לשם, ובנוסף אני מספרת על כך לכל מי ששואלים אותי על מלונות בחיפה.