לכל מטבע יש כניראה שני צדדים או יותר
לפי מה שאני מבינה מהסיפור, ההורים כניראה הגיעו מאוחר לבורדינג של הטיסה הראשונה, וכבר שם, עוד לפני שהילדים עלו למטוס הייתה כניראה בעיה, כי כשעושים בורדינג לטיסה עם קונקשיין מקבלים את הבורדינג פס לשתי הטיסות זה שהעלו את הילדים לטיסה הראשונה בלי בורדינג פס לטיסה השניה מרמז שכניראה היה ידוע מראש שיש בעיה שקיוו שהיא תפתר בגייט של הטיסה השניה...
הם מתלוננים שהילדים לא קיבלו יחס מיוחד כי הם ילדים, אבל כולנו יודעים שליחס מיוחד לילדים יש מחיר... הטסתי לפני חודש ילד בן 16 ועל טיסה שעלתה 150$ שילמתי עוד 300$ בשביל unaccompanied minor ... אז כן, אפשר להאשים את חברת התעופה, וכן, ישב בגייט מישהו לא רגיש במיוחד... אבל לפי מה שאני קוראת ההורים הבינו בדיוק למה הם נכנסים, ועשו את זה כדאי לחסוך כסף, ואחר כך צרחו ורצו לתקשורת.
שוב, חברת התעופה התנהגה בחוסר רגישות, אבל ההורים יצרו את המצב גם בזה שהם אחרו לבורדינג של הטיסה הראשונה וגם בזה שהם לא שילמו את המחיר ליחס מיוחד לילדים ואח"כ הם כועסים שלא היה יחס כזה
אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה...