בוקר טוב ! כל חברות התעופה עושות overbooking
כל יום, מאות ואולי אלפי אנשים, בשדות תעופה שונים בעולם, לא עולים על טיסות שאליהם הם היו אמורים לעלות, ושילמו עבורם, בגלל overbooking. ברוב המקרים הם מתנדבים לעשות את זה ומקבלים עבור זה כסף או ויויצ'רים לטיסות אחרות, אבל יש מקרים קיצוניים ומזעזעים כמו הדוקטור הסיני שהוכה ופונה מהטיסה ביוניטד שמגיעים לכותרות העיתונים. במקרה הזה, ההורים כועסים בגלל שהשאירו מאחור קטינים, וזה נכון, גם לי וגם לך ברור שזה היה חוסר אחריות מצד חברת התעופה להשאיר קטינים מאחור, אבל אני טוענת, בניגוד אליך, שאם ההורים היו רוצים שהחברה תתחשב בגילם של הנוסעים הצעירים, הם היו צריכים לשלם את המחיר על זה, ברגע שהם לא שילמו הם לא יכולים לדרוש התחשבות בגיל. בלי התחשבות בגיל הכתבה הייתה נקראת : 3 נוסעים לא עלו על הטיסה של איבריה לישראל והוטסו לישראל למחרת... האם גם מקרה כזה מגיע לכותרות העיתונים? וכן, אני מסכימה איתך שזה מרגיז בכל מקרה אבל זה 'מרגיז שיגרתי' וכולנו לוקחים בחשבון את האפשרות שדבר כזה יכול לקרות כשאנחנו קונים כרטיס טיסה. זה המצב בשוק הזה... ברוב הטיסות יש overbooking כי יש ביטולים של הרגע האחרון וברוב המקרים זה מתאזן, אבל כמו שאמרנו זאת בעיה שיגרתית ויומיומית.