מקרה שהיה כך היה

רלי123

New member
מקרה שהיה כך היה

אנחנו לא בקשר כבר מס' חודשים עם משפחתו של בעלי (וזה סיפור בפני עצמו) לפני כחודש חמתי החלה לצלצל אלינו אבל אני בתמימותי לא הבנתי מה עומד מאחורי הטלפונים, לפני כשבוע היא הודיע לבעלי שהיא רוצה לבוא לראות את הגינה, בעלי הצליח להניע אותה מזה, בשבת היא מצלצלת להודיע שהיא עושה מסיבת הפתעה לחמי ונחשו איפה? כמובן אצלינו, הודענו לה שאנחנו לא מגיעים כי יש לנו סוף שבוע מהעבודה של בעלי. לאישה הזו אין גבולות, מוצאים אותה מהדלת היא חוזרת מהחלון. אחרי כל מה שעשו לנו אני לא מוכנה להיפגש איתם ובטח שלא לתת להם לעשות מסיבות אצלי בבית.
 

danielma3

New member
אני משערת שאתם גם הייתם האחרונים

שהוזמנו... התשובה שנתתם הייתה נכונה אני רק הייתי מבקשת שאת החגיגות הבאות לא יבצעו על חשבונכם.
 

רלי123

New member
המשך סיפורי חמות וגיסה

בעלי ואני נשואים 4 שנים עוד לפני שהתחתנו בעלי הזהיר אותי שהמשפחה שלו בלתי נסבלת אבל אני כזו נאיבית אמרתי שלא יכול להיות, וניסיתי כן לשמור על קשר. עוד לפני החתונה הגברת הודיע שאין לה כסף לשלם אבל היא תזמין 200 אורחים. הודענו לה שאין כזה דבר אין לך אז אל תזמיני, הפלא ופלא נמצא הכסף (כאשר היה ידוע לנו שהיא מכרה דירה שקיבלה בירושה). לאחר החתונה הם באו להתנחל, היו עוקבים אחרינו, האמא סיכסכה בין הילדים, ניסתה להביא אורחים שלה אלינו שנארח אותם. כשהיינו בהריון הודענו להם בשימחה מאחר וההריון לא הגיעה בקלות, ביקשנו לא לספר כמובן שתוך שבוע כל העולם ידע. לאחר זמן מה ההריון הפסיק ועברתי גרדה, גיסתי לא טרחה להרים טלפון (בנוסף לכך שכל פעם שפנינו אליה לעזרה הפנתה את הגב, הזמינה את כל המשפחה ליום ההולדת שלה חוץ מאיתנו אנחנו לא חלק מהמשפחה, והודיע על החתונה שלה) הודעתי לבעלי שמבחינתי היא לא קיימת. לא דיברנו איתה עד החתונה לפני החתונה היא הביאה הזמנה, החלטנו להופיע לחתונה, מיותר לציין שהתייחסו אלינו שם כמו לאנשים זרים, לא עשו הכרות עם משפחת החתן, ואין לבעלי אף תמונה מהחתונה, היתה שבת חתן ולא הוזמנו. עם גיסתי אנחנו לא מדברים מאז החתונה, מהחתונה עברו חודשיים עד שהוזמנו לחמתי לחג השני של פסח, הופענו והיינו נחמדים אבל למה שיתיחסו אלינו, בסוף קמנו והסתלקנו. הם מטריפים אותנו, לא נותנים לנו לחיות בשקט, כשאין קשר בעלי ואני רגועים איך שהם מתחילים המצב בבית מתוח, נמאס לי מהם.
 
קשה לי להבין למה אתם באמת בקשר

תעיפו אותם לכל הרוחות. אני לא מבינה למה לא עשיתם זאת קודם. עם כל הקושי שבעניין (עדיין מפשחה והכל) אבל את העצמך אומרת שהם ממררים לכם את החיים והזוגיות נפגעת. תבהירו את עצמכם פעם אחת ובצורה שלא משתמעת לשתי פנים. מי שירצה להשאר בקשר - מה טוב ומי שלא לכם יהיה רק טוב מזה.
 

רלי123

New member
הבעיה היא

שכבר מס' פעמים אמרתי להם את דעתי כולל אמירה מפורשת שאנחנו לא רוצים קשר אבל זה לא עוזר הם ממשיכים לצלצל ואחרי מס' חודשים מתחילים להופיע. כמו שאמרתי מוצאים אותם מהדלת הם חוזרים מהחלון, מוצאים מהחלון הם חוזרים מהסדק בבלטות.
 

ניני5

New member
רלי123 , את כזאת חמודה וטובה

ואת כל כך לא רוצה לריב, שאני יכולה להבין אותך. את מגיבה בניתוק רק כשאת כבר לא מסוגלת לסבול את ההתנהגות שלהם. אני חושבת שכך גם אני הייתי מתנהגת. לא יכולה להיות בברוגז לאורך זמן. כעבור כמה זמן, אני שוכחת וסולחת. אבל אני מגיבה בצורה אחרת. כשמגיעים לי עד הגרון, אני מגיבה באדישות. אני אומרת מילים כמו, נראה, אולי, אחר כך, נחליט, בעזרת השם, לא נהיה בבית, אני עסוקה, הילדים חולים, אמא שלי לא מרגישה טוב. בעלי עובד כלל היום, אין לי עזרה. הילדים מעצבנים. אין לי כוח. מנתקת טלפונים. מנתקת באמצע השיחה-יש בעיות בקו. לא עונה-לקנות טלפון עם שיחה מזוהה. יש המון דרכים להתחמק מבלי להיות ברוגז. באירועים משפחתיים, לחייך כל הזמן כאילו שום דבר לא פוגע בכם. בהחלט להיות צבועים. מומלץ בחום. לא להתייחס לחוסר השיוויון ביחס. בקיצור להיות אדישים בצורה מנומסת. תלמדו להיות פולנים, כדאי לכם. ככה תשיגו את המטרה מבלי להתכסח. ויכול להיות שבמשך הזמן אפילו יכבדו אותכם על זה שאתם לא רבים עם אף אחד. תתנהגו בצורה אלטיסטית. ויחשבו שאתם צפונים סנובים.
 
מה זהה?

אני לא מאמינה לכל מה שקורה פה איך בני משפחה כל כך מגעילים ועושים אפליות כשאני שומעת או קוראת דברים כאלה זה מעצבן אותי ,כי אני לא רגילה לדברים כאלה. חמודה שלי פשוט מאודדד:אל תנסי להיות נחמדה אליהם או להתקרב אליהם כי זה רק יכו להזיק לכם פשוט תתרחקו מהמשפחה הזאת.
 
חוצפנית האשהההה

את צןדקת ב100% על איך שניסית להתחמק מהאשה הזאת . מה זה?אין לה גבולות היא לא מבינה שאתם לא מעונינים לראות אותה??.
 
למעלה