אביתר 777777777
New member
כי המס' החיצוני הוא תעודת הזהות
של האוטובוס והמס' הפנימי הוא מס' כרטיס חבר במתנ"ס השכונתי. מבחינת המחקר ההסטורי אין שום חשיבות למספרים פנימיים. אנו החוקרים עובדים כמעט רק עם מספרים חיצוניים גם משום העובדה שבעבר הרחוק לא היו מספרים פנימיים ולכן קיים צורך במקשה אחת עבור כל האוטובוסים. על-פי המספר החיצוני תקבל במשרד הרישוי את מירב הפרטים על האוטובוס כולל מס' מנוע, מס' שלדה, מס' מרכב, שנת יצור, חודש יצור, תאריך פריקה בנמל, שם מרכיב בארץ, מס' אצווה, מספרי חלקים שונים, היתרים, הגבלות, עדויות שונות לתאונות, גניבת האוטובוס, ועוד המון פרמטרים חשובים.
כי המס' החיצוני הוא תעודת הזהותלא הבנתי שני דברים
א. הסבר "פושר" לעומת השאר. ב. מה מיוחד במזגן של 241 לעומת אלו שאחריו? ולמה המזגנים במפרקיות עד 240 נראו כיחידה וחצי (על הפרק הקדמי) + חצי (על הפרק האחורי), לעומת 241 ואלו שאחריו עם מזגן אחד בכל פרק על הגג? ועוד שתי שאלות: 1. למה המזגן הקדמי במפרקיות 241-312 מופנה באותו כיוון כמו זה האחורי, ולמה מ-313 ומעלה הקדמי הפוך לאחורי? 2. מה מספרה הפנימי של המפרקית האחרונה שדן קנו? וגם שאלה עבורך, אביתר: מדוע אתה כה להוט על מספרים חיצוניים? ומה החוקיות במספרים הפנימיים באגד? בדן אפשר לדעת כמעט הכל ע"פ מספר פנימי.
של האוטובוס והמס' הפנימי הוא מס' כרטיס חבר במתנ"ס השכונתי. מבחינת המחקר ההסטורי אין שום חשיבות למספרים פנימיים. אנו החוקרים עובדים כמעט רק עם מספרים חיצוניים גם משום העובדה שבעבר הרחוק לא היו מספרים פנימיים ולכן קיים צורך במקשה אחת עבור כל האוטובוסים. על-פי המספר החיצוני תקבל במשרד הרישוי את מירב הפרטים על האוטובוס כולל מס' מנוע, מס' שלדה, מס' מרכב, שנת יצור, חודש יצור, תאריך פריקה בנמל, שם מרכיב בארץ, מס' אצווה, מספרי חלקים שונים, היתרים, הגבלות, עדויות שונות לתאונות, גניבת האוטובוס, ועוד המון פרמטרים חשובים.