מרקו
אמא אמא !!!

Latina Si si

New member
מרקו../images/Emo124.gif../images/Emo124.gif אמא אמא !!!

שלום וחג שמח! מישהו יודע אם הספר "מרקו" יצא בגרסת וידאו ואיך הוא נקרא באנגלית? תודה!
 

א אוהל

New member
את מתכוונת ל-"הלב" של דה אמיציס?

זה נקרא באנגלית heart ושם הסופר:Edmondo De Amicis. שודרה סדרת טלוויזיה כזו בארץ באנימציה יפנית. הספר נחשב לקלאסיקה ואני בטוחה שנעשו על פיו סרטים אבל אני לא מכירה אישית.
 
הסיפור שכולם קוראים לו "מרקו" נקרא

במקור (בספרו של אמיצ'יס "הלב") - "בין האפנינים לאנדים", והוא רק סיפור אחד בספר שהוא בעצם יומן של תלמיד בי"ס בארגנטינה, כאשר מדי חודש (עד כמה שזכור לי), התלמידים קוראים סיפור שמפאר את הלאומיות הארגנטינאית. יש לי את הספר איפשהו (אני חושבת שאצל הורי), אם יש פרטים מסויימים שאת מבקשת לדעת.
 

Mנטה

New member
להיפך......

הספר "הלב" הוא איטלקי וכל מה שבו מפאר את הלאומיות האיטלקית. גם מסעו של מרקו לאנדים מפאר לאומיות איטלקית, מעצם זה שמרקו הוא נער איטלקי. אגב, זה אחד הסיפורים בספר ודוקא לדעתי הפחות מוצלח שבהם. ובכלל, סיפורי החודש הם חלק קטן מהספר הנפלא הזה.
 
Mנטה, לא הבנתי למה להפך...

כנראה שטעיתי ומדובר באיטליה ולא בארגנטינה, אבל עד כמה שאני זוכרת, הספר "הלב" הוא יומן שמשובצים בו סיפורים שונים (אני זוכרת למשל את הסיפור על הילד המתופף שבסופו של דבר נורה בליבו) - והם אכן חלק קטן ממנו. אני בהחלט מסכימה שהסיפור הזה הוא פחות מוצלח... אני זוכרת שהסיפורים היו נורא-נורא עצובים...
 

sagiberg

New member
הלב

קיבלתי את הספר בתור מתנת אפיקומן לגיל 12 - הייתי מאושרת. לעומת זאת כשניסיתי להעביר אותו לילדי ( בגירסה החדשה כמובן), הם עיקמו את האף.
 
למעלה