מרק עגבניות B-)

  • פותח הנושא sba
  • פורסם בתאריך

sba

New member
מרק עגבניות B-)



שלום לכולם! אני מחפשת מתכון טוב אך פשוט למרק עגבניות. תודה מראש ש.
 

bali

New member
מנהל
ביקשת? קיבלת... מרק עגבניות קל ומהיר.



מצרכים: 1 קופסה של עגבניות קלופות ללא חומר שימור או חמש-שש עגבניות טריות קלופות. 1 קופסה רסק עגבניות. 2-3 כוסות מים חמים. 2 שיני שום כתושות או קצוצות 1 בצל גדול קצוץ שמן זית לטיגון הבצל 2 גזרים קלופים ופרוסים לעיגולים או חצאי עיגולים (לא חובה) מלח ופלפל לתיבול 2 עלי דפנה. 1/2 כוס אורז מבורר ורחוץ לא מבושל. אופן ההכנה: מטגנים במעט שמן זית את הבצל עד שנהיה שקוף. מוסיפעים את השום וממשיכים לטגן מעט. מוסיפים את העגבניות קצוצות גס, את הגזרים ואת רסק העגבניות. מוסיפים את התבלינים ואת המים. כמות המים תלוייה במידת הסמיכות שרוצים. טועמים ואם צריך מוסיפים מלח ופלפל. אפשר להוסיף כף אבקת מרק עוף לחיזוק התיבול. מבשלים על אש קטנה תוך בעבוע עדין עד שהגזר מתרכך. כרבע שעה לפני ההגשה, מוסיפים את האורז הרחוץ וממשיכים לבשל את המרק בביעבוע עדין עד שהאורז מבושל. מגישים חם. זהו- די פשוט לא? בתאבון- ענבל.
 

אתיה

New member
מרק עגבניות



אני הייתי מוסיפה סלרי אמריקאי קצוץ, נאמר 3 מקלות ולא לשכוח כמובן את העלים. כמו כן אני מעבה את המרק ב50 גרם מרגריה במחבת עם 3 כפות קמח ךהמיס לערבב ולהוסיף לקראת סוף הבישול בתיאבון.
 

תמר ג

New member
מרק עגבניות - פשוט, פשוט



לסיר של 2.5 ליטר. בקבוק מיץ עגבניות (של טל) בצל 1/4 כוס אורז 5 כפות סוכר 2 כפות מלח פלפל שחור לפי הטעם מטגנים בצל מוסיפים את מיץ העגבניות ועוד כליטר וחצי מים מביאים לרתיחה, מוסיפים את הסוכר, המלח והפלפל וכן את האורז השטוף. מבשלים כחצי שעה עד 3/4 שעה. מגישים עם כף שמנת חמוצה. (דרך אגב המרק משתבח לדעתי כעבור יום במקרר). בתיאבון!
 
למעלה