5
K kennedy New member 5/12/04 #13 בהמשך לסדרת המטוסים עם "כאב גב" ו"כאב בטן",לפניכם מטוס שסובל מ"כאבי בטן" חריפים...מה שגורם לו לשחרר.....
בהמשך לסדרת המטוסים עם "כאב גב" ו"כאב בטן",לפניכם מטוס שסובל מ"כאבי בטן" חריפים...מה שגורם לו לשחרר.....
A Aviation Addict New member 5/12/04 #17 זה זיוף חיברו בין תמונה של פיצוץ מבוקר שבוצע על 747 (כדי לנסות לראות מה יכול להיות התוצאה לפיצוץ נעלי נפץ כמו שריצ'ארד ריד נעל בזמן שהוא ניסה לפוצץ מטוס נוסעים כמה חודשים אחרי ה-11 לספטמבר) וחיבאו את התמונה הזאת לתמונה של המראה רגילה של 747.
זה זיוף חיברו בין תמונה של פיצוץ מבוקר שבוצע על 747 (כדי לנסות לראות מה יכול להיות התוצאה לפיצוץ נעלי נפץ כמו שריצ'ארד ריד נעל בזמן שהוא ניסה לפוצץ מטוס נוסעים כמה חודשים אחרי ה-11 לספטמבר) וחיבאו את התמונה הזאת לתמונה של המראה רגילה של 747.
J jasmine38 New member 5/12/04 #29 מדובר בהמראה לפי מצב המעצורים בכנפיים אגב, התמונה הופצה באימייל לפני כשנתיים כמטוס של אייר-קנדה.
נ נועם04 New member 5/12/04 #24 אתה בטוח? היום למטוסים יש אנטנת ADF שונה (בלילה פירקתי אחת) שמכילה את אנטנת הלופ והסנס ביחד , בכל מיקרה אני אתפוס את חבר שלי שעבד בארקיע ואשאל אותו
אתה בטוח? היום למטוסים יש אנטנת ADF שונה (בלילה פירקתי אחת) שמכילה את אנטנת הלופ והסנס ביחד , בכל מיקרה אני אתפוס את חבר שלי שעבד בארקיע ואשאל אותו
E eyalmnm New member 5/12/04 #26 לא ממש אבל יכול להיות שיש להם כזו יכול להיות שיש למטוסים הללו את האנטנות הישנות שהיו מורדות זו מזו כלומר הלופ והסנס לא במקום אחד.
לא ממש אבל יכול להיות שיש להם כזו יכול להיות שיש למטוסים הללו את האנטנות הישנות שהיו מורדות זו מזו כלומר הלופ והסנס לא במקום אחד.
נ נועם04 New member 5/12/04 #27 אם כך האנטנה צריכה לרדת מזנב המטוס לכיוון הגוף (בכל אופן כך למדתי בקורס טכנאי בדק כלי טייס) לכן יותר הגיוני שזוהי אנטנת LOC
אם כך האנטנה צריכה לרדת מזנב המטוס לכיוון הגוף (בכל אופן כך למדתי בקורס טכנאי בדק כלי טייס) לכן יותר הגיוני שזוהי אנטנת LOC