משהו לא מסתדר לי עם קולות החיילים

bee906

New member
משהו לא מסתדר לי עם קולות החיילים

כיצד ייתכן ש כמעט 20 אלף חיילים הצביעו לש"ס ויהדות התורה ?????????
 

בדנתמ

New member
לא ייתכן...

אני חושב שפשוט אחוז נמוך בצורה קיצונית של חיילים מימש את זכותו להצביע בכלל, ורבים מאלה שכן הצביעו שלשלו פתק לבן לקלפי. אחרת לא מסתדר לי שלא ירד ולו מנדט אחד למשל לסיעות הערביות, שברור שבקרב החיילים, לא היו מקבלות אפילו מנדט אחד.
 

wapy

New member
שבעים אלף נכים וסטודנטים ``נכים``. ...../images/Emo41.gif

שבעים אלף נכים וסטודנטים ``נכים``. לכן הפילוח בדפוסי ההצבעה יותר מסובך סטודנטים שהצביעו במעטפות כפולות -לא רצו לנסוע להצביע בבית. בגדול אני מסכים איתך בעניין החיילים הסבר בקישור ובשירשור
 

69הרצל69

New member
בגלל החולים

אני למשל הייתי בבחירות האלה בבית החולים, והצבעתי שם במעטפה כפולה למרצ.
 
מעטפה התוך מעטפה..

כדי שלא תצביע פעמיים.. אם רשום בקלפי המקורית שלך שהצבעת ההצבעה במעטפה הכפולה נפסלת..
 

wapy

New member
../images/Emo207.gif בנימין נתניהו: יש לנו ממשלה ביד...../images/Emo41.gif

בנימין נתניהו,: העם אמר את דברו והמחנה הלאומי הוא זה שירכיב ממשלה בהקדם. "אני מעריך שאנחנו נרכיב - יש לנו ממשלה ביד, אבל אנחנו רוצים ממשלה רחבה יותר. וזה הכיוון שאנחנו הולכים אליו", אמר בישיבת סיעת הליכוד. לאחר שנסגרו הדלתות, אמר נתניהו לחברי הליכוד: "השאיפה שלי להביא לממשלה יציבה שיכולה לתפקד, ממשלה רחבה יותר מהקואליציה הטבעית שלנו. אבל ההחלטה תהיה שלהם. הצעה הם יקבלו - הצבעה טובה - נדיבה. אבל ההחלטה תהיה שלהם. יש דבר אחד שהם עושים שאני מביא לתשומת לבכם: הם עושים דה-לגיטימציה לממשלה של המחנה הלאומי, צריך להדוף גם את זה". "אני לא מתכוון להשחית שום זמן", הדגיש נתניהו, ואמר שיפנה לשותפות הטבעיות של הליכוד, וגם לקדימה. גם יו"ר סיעת הליכוד גדעון סער התייחס למאמצים להרכבת הקואליציה בראשותו של נתניהו. "לנשיא פרס אין ברירה אלא להטיל על נתניהו את המלאכה. יש ארבע סיעות שמונות 45 חברי כנסת שהודיעו כי ימליצו על נתניהו, אנחנו כמובן מקווים שיהיו שתי סיעות נוספות". סער: "ללבני אין שום סיכוי להקים ממשלה" לדבריו, "מספר הממליצים על נתניהו יהיה גדול יותר ממספר הממליצים על לבני. בקדימה אומרים שלנתניהו אין 61 ואני רוצה להזכיר שלפני חמישה חודשים הטיל נשיא המדינה על לבני את הרכבת הממשלה על יסוד המלצתם של 37 חברי כנסת בלבד". כמו כן טען יו"ר הסיעה כי "ללבני אין שום סיכוי להקים ממשלה אבל לא אכפת לקדימה להכניס את המערכת הפוליטי לסחרור. הכל מגיע מרצונה של לבני לקבל רוטציה". בני בגין רמז במהלך הישיבה על האסטרטגיה שבה ינקוט נתניהו בהנהגת הממשלה. לדבריו, נתניהו יקים ממשלה צרה, אך ישאיר את קווי היסוד של הממשלה פתוחים ולא יחלק את כל התיקים.
 
למעלה