משהו מהרהוריי

seadiver

New member
משהו מהרהוריי../images/Emo4.gif

צהוריי היום כבר בשיאם ואני פה במשרד תוהה לעצמי מה יהיה עם הגברת , איפה בידיוק פספסתי , והמחשבות מתרוצצות להן. מדובר בבחורה העובדת איתי באותה חברה אך במחלקה אחרת , יום אחד ראיתיה לראשונה כשהעתקתי את משרדי לאיזור מחלקתה ומאז אנו נתקלים עלם בעלמתו , משוחחים יחדים ופותחים לבבות ומדברים על עינינים שותפים הכל התחיל במיילים ועד לשיחות במשרדים . אני שידרתי ועדין משדר שהנני מעונין בחברתה ולהתקרב ולהבין אותה יותר להכיר אותה יותר והיא , מצד אחד משדרת שהיא מעוניינת בקרבתי (רק לשם שיחות) ומשדרת רמזים שונים , אך מצד שני אני לפעמים מרגיש שהיא הולכת איתי צד קדימה וחוזרת שנים לאחור . לכן עמיתי היקרים ומנהלת פורום יקרה , כפי שנראה לי אין היא מעוניינת בי כאדם שהייתה רוצה בו כבן זוגה (לא ליחסי מין) וכן חוששת מקשר עם עמית לעבודה כפי שאני חששתי פעם . אז אם יש לכם מה להגיד או להוסיף אשמח לקרא את תגובותיכם.
 
לא יודעת

מה עובר לה בראש. אבל נראה שהיא חוששת מקשר עם עמית לעבודה- לא משהו שלא שמת ליבו אליו, אך לך תדע, אולי ישנם עוד דברים שנסתרים מעניך, קח את הזמן. אם היא ממש מוצאת חן בעיניך, המתן מעט, ואז כשתרגיש שהיא מפגינה מעט יותר פתיחות, גש אליה והצע לה להיפגש מחוץ לשעות העבודה. המתן עוד קצת. נטליה.
 

ליאן.

New member
אהלן seadiver ,

זוהי כבר הודעתך השנייה !! שמחה שאתה שב וחוזר לפורום למרות המעבר ועל כך מגיע לך
.. לגבי הבעייה שלך, אתה מדבר על תשדורות ורמזים ודברים שנראים או לא נראים, אבל אתה לא יודע שום דבר בוודאות מוחלטת ולא תדע עד שתשאל. (ת´אמת לא ממש הבנתי אם כבר שאלת אותה או לא, כי חרצת כל כך בוודאות מה במוחה מה שאומר לי שאולי אתה לא רק משער).. ביינתיים הנה קטע על פלרטטנות..
 

seadiver

New member
משהו מהירהוריי - חלק ב

הערב יורד והאויר נעשה לו קריר ואני יושב לבדי במשרד , עם הקפה השחור המסורתי שריחו ממלא את המשרד . מסתכל מבעד פתח הדלת אל המסדרון החשוך וחושב עליה , חושב על אותה עלמה שגורמת למחשבותי להתרוצץ ולרוץ ולאוץ להן והראש מתפוצץ , כן הראש כואב , לאחר יום לימודים מתיש וכן שעות העבודה הנוספות רק מחמירות על התחושות ולא מספיק שהראש עובד נון סטופ וכן עובד שעות נוספות רק מחמירות את תחושותי ומערפלות את החושים ורק ההירהורים עליה גורמים לא פחות למועקה הרובצת על ראשי. נכנסתי לכאן ורצוני להגיב לליאן ולנטליה. דברי נטליה: לא יודעת מה עובר לה בראש. אבל נראה שהיא חוששת מקשר עם עמית לעבודה- לא משהו שלא שמת ליבו אליו, אך לך תדע, אולי ישנם עוד דברים שנסתרים מעניך, קח את הזמן. אם היא ממש מוצאת חן בעיניך, המתן מעט, ואז כשתרגיש שהיא מפגינה מעט יותר פתיחות, גש אליה והצע לה להיפגש מחוץ לשעות העבודה. המתן עוד קצת. תגובתי לנטליה: תראי ביני לבינה ישנה פתיחות , בשיחות המתפתחות בינינו אנו מדברים על הכל על החיים האישיים על שאיפות על חברים שלשעבר על תחושות על המשפחה בקיצור כמעט על הכל . ואפילו שוכחנו על הנקודה שבה הצעתי לה להפגש והיא סרבה בנימוס ושיטחה לפני את סיבותיה (היו רק שניים) ולצורך העינין הם לא היו קשורים באופן חששה להיפגש עם עמית לעבודה. ולאחר חיזור מצידי היה יום אחד שהיא אמרה שלא אתפלא אם היא תתקשר אלי להפגש לכוס קפה . אבל היה יום שהיא התקשרה ולא יכולתי להפגש משום שכבר יצאתי עם חברים , והיו מספר נסיונות מצידי להפגש עימה אך הם לא צלחו. ולכן מה שנשאר הוא להתאזר בסבלנות ואין רצוני לכפות את עצמי עליה , אך אם תסכימי עימי גם לסבלנות יש את הגבול. דברי ליאן: לגבי הבעייה שלך, אתה מדבר על תשדורות ורמזים ודברים שנראים או לא נראים, אבל אתה לא יודע שום דבר בוודאות מוחלטת ולא תדע עד שתשאל. (ת´אמת לא ממש הבנתי אם כבר שאלת אותה או לא, כי חרצת כל כך בוודאות מה במוחה מה שאומר לי שאולי אתה לא רק משער).. תגובתי לליאן: תגובתי אליך היא כפי שהגבתי לנטליה , אני אינני יודע לשחק פוקר וכן לא אוהב לשחק פוקר ולכן שמדובר בחיזור או בהתקשרות בזוגיות הנני תמיד דואג שכל הקלפים יהיו על השולחן כך נמנעים מאי נעימות וכן לא פוגעים באף אחד ולכן דאגתי ועדין דואג שהיא תדע איפה היא עומדת אצלי וכן חוסך לה ספקות וגורם לה להיות בטוחה אך לגבי היא כפי שאמרתי שיטחה לפני את סיבותיה וגם יותר מאוחר הייתה הרגשה שהיא הולכת איתי צד קדימה ושנים לאחור. טוב אנשים אין הרבה מה לעשות חוץ מלהתאזר בסבלנות אך החשש הוא שהסבלנות יעבור לו וכל העינין יתחיל להימאס וזה חבל משום מהיכרותי עימה ישנה הרגשה טוב ושיחותיה מעניינות , בקיצור לא הלאה אתכם בפרטים. אז שיהיה לכם לילה טוב
 

ליאן.

New member
הממ..

ומה דעתך לגבי קשרים ממקום העבודה ? אתה חושב שתוכל להסתדר עם זה ?
 

seadiver

New member
לשאלתך ליאן

תראי תמיד דגלתי במוטו של עסקים לחוד והנאה וחיים פרטיים לחוד אך מה שקרה לי הוא איזשהו מהפך שנגרם מאותה עלמה וכתוצאה מכך אני חושב שאכן ניתן לגשר במקרה זה על מוטו שלי בכך שבמקום העבודה שומרים על פרופיל נמוך (המבין יבין) וכן לתת לאחד השני את המרחב הדרוש לו ולא להיות כמו קרציות ולהיות יחד כל היום אך תמיד אפשר להפגש בפינת קפה במהלך היום ומחוץ לעבודה ניתן לנהל אורח חיים של זוגיות במובן המילה . אז כמו שאמרתי כשרוצים תמיד ניתן למצא פתרונות על מנת לגשר על סוגיות ובעיות למיניהם . מקווה שעניתי לשאלתך בצורה ברורה
 
לי אישית,

יש נסיון ביציאה עם בחורים שעבדו איתי. הראשון- מישהו שלא הסתדר ביננו, ולהיות יחד באותו מקום העבודה לאחר שנפרדנו לא ממש עבד.הייתה חסרה לו בגרות לקבל את העובדה שזה לא הצליח, ולהתמודד עם העובדה שאני שם, אבל לא איתו. אולי יותר קשה לחוות את זה מהצד שנפגע, אולי קל יותר להתנהג כאילו כלום לא קרה כשאתה הצד שמקבל את החלטת הפרידה?! לגבי השני- יצאנו תקופה קצרה ואז אני בחרתי לפרוש מהעבודה, החלפתי עבודה והיינו יחד 4 שנים מדהימות. אני קצת מסתייגת מדייטים במקום העבודה. הנסיון מדבר, אבל זו אני ואולי אצלך זה יכול להיות שונה. נטליה.
 
למעלה