זה לא תמונה, זה אמיתי
אפשר לראות. קודם כל הוא מדבר על DISPLACEMENTS ולפי דעתי הוא מתכוון לאותה טכניקה ש TARON משתמש בימים אלו על ידי בנייה מודל מאד בסיסי ואז פשוט ליצור BLENDSHAPE או MORPH TARGET עם כל הקמטים והדקויות של המודל. ואז ליצור העתקים נוספים של פוזות שונות. זה פשוט בהרבה יותר קל ומהיר מאשר למדל הכל עשרות פעמים כדי ליצור BLENDSHAPES בשביל FACIAL EXPRESSIONS. השער כולו MAYA HAIR אפשר לראות כי אין הצללה על הפנים מהזקן. אבל בכל זאת השער יצא לו מאד מאד טוב, במיוחד הגבות. כדי ליצור את האפקט של העור זה יותר ה SHADER שלו, הוא משתמש ב MISS ואין לו בכלל SPECULARITY זה הכל השתקפות רחבה ממפת ה- HDRI שלו. עבודה מאד מאד מוצלחת, ה BUMP שלו מושלם פשוט. זה רק אני או שהוא מזכיר לי את ססון גבאי? הייתי שמח לדבר איתו אם למשהוא יש את האימייל שלו בבקשה.