משהו מסריח ביורוקום...

oleg_kh

New member
משהו מסריח ביורוקום... ../images/Emo18.gif

שוקולד חלב אמר שיש כבר גירסא חדשה ויש הכל. היום בבוקר התקשרתי לאורנג´ פעמיים (!), ב-2 הפעמים לא ידעו ולא שמעו על גירסא חדשה, אבל ידעו להגיד לי יפה ש"הם מודעים לתקלות" והתחילו לספר ולייעץ לי לשים נקודה במקום רווח... התקשרתי ליורוקום, אחרי מספר נסיונות סוף סוף הגעתי למחלקה הטכנית, שם הודיעו לי בשמחה רבה שיש גירסא חדשה ואני יכול לגשת לסניף יורוקום הקרוב לביתי (באר שבע) ולעדכן בחינם ללא כל תיאום מראש. וואלה? אמרתי.. וואלה! אמרה המוקדנית. משהו פה כבר נראה לי חשוד.. הכל הלך חלק מדי. רתמתי את חברי הטוב ושמנו פעמינו ליורוקום. בהתחלה הנציג בכלל לא הבין מה זה תוכנה ושאל אותי "תוכנה של מה???" תוך כדי שהוא מסובב את ה-3310 לכל הכיוונים ומסתכל עליו כאילו המכשיר נפל מהירח. אחרי שהסברתי לו איזה 3 דקות מה ומי הוא הואיל בטובו להרים טלפון למעבדה. בהתחלה אמרו לו משהו והוא אמר לי "אין לנו את הגירסא ולא יודעים על זה כלום". אז אמרתי שבאתי בתיאום עם המוקד בתל אביב, הוא התקשר שוב.. דיבר קצת ואמר "יש את הגירסא, יש את המכשור, אבל יש הוראה לא להעביר את התוכנה למכשירים" אז תהיתי למה הפנו אותי??? הוא כמובן לא ידע, ולא היה לי זמן להתווכח איתם. בכל מקרה, לי זה נראה כמו מקרה טיפוסי של עובד מעבדה עצלן.. סתם שתדעו. אולג
 

Nokia Fan

New member
באסה...

למה הם לא יכולים, פעם אחת, להיות החלטיים??? דרך אגב, בתור עובד של פלאפון, לא קרה לך שנתת מידע ואח"כ גילית שהוא שגוי? (לא שאני בא בטענות אליך... אחרי הכל, גם לי יש 3310...) בכל אופן, מישהו יודע אם בסניף רחובות יש עדכון?
 

פגעסוס

Well-known member
קרה לי פעם או פעמיים...

אבל במצב כזה מתקשרים ללקוח, מתנצלים, ומוסרים את המידע הנכון. לצערי אף אחד אינו חסין מטעויות אנוש... GYXOIO
 

Cellwiz

New member
דווקא לא

זה יותר נראה לי כמו חוסר תאום או משהו... לא פעם קורה שציוד הצריבה מגיע למעבדות אולם ישנה הוראה חד משמעית שלא לעשות בו שימוש עד מתן "אור ירוק". טכנאי לא יפר הוראה כזאת מכיוון שאם תתעורר בעיה זה על ראשו ולא על ראשך. במוקד של יורוקום כנראה חשבו שכבר ניתן לצרוב. אין ספק שתשובה מבוססת יותר יוכל לתת "שוקולד חלב" אבל זו דעתי.
 

oleg_kh

New member
אני מבין אותך..

אבל מה הקטע? שבהתחלה הם אמרו "לא יודעים כלום על התוכנה" ופתאום אחרי 2 דקות כבר יש להם "הוראה לא להעביר את זה למכשירים". ושאלתי בבירור ביורוקום אם ניתן להגיע למעבדה ולעדכן וכבר יש את כל הציוד כי אני לא דפוק שאומרים לי יש אז אני רץ בלי לבדוק. לגבי פלאפון,לפני שהורדתי מידע ללקוח בדקתי אותו 10 פעם כדי לא לצאת בלתי מהימן בעיניו כי זה מביא רג´קטים שלא רצוי לצבור אותם במהלך העבודה.
 

3310 4ever

New member
מה../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif?../images/Emo35.gif

שוקולד חלב- זה גם בשבילך! אני הייתי ביורוקום (צומת וולקן, חיפה) היום (25\03\02- התאריך יצא הפוך) וגם עלי הפקידה הסתכלה ואמרה "לא הבנתי על מה אתה מדבר?" אז סיפרתי לה על הבעיה שהזיכרון נתקע, אז היא אמרה "אני לא יודעת על מה אתה מדבר אבל אני ישים את זה במעבדה...". וכך היה. וכעבור 15 דקות, קיבלתי את ה3310 שלי בגרסה 5.13 (
). עכשיו מה שאני לא מבין, זה איך הפקידה לא יודעת על מה מדובר, והעובדים שבמעבדה יודעים- מה יש להם טלפתיה איתי?
 
בואו אני יסביר לכם הכל!

כל הקטע של הגרסאת תוכנה לא אמור לעניין אותנו הלוקחות. בחברת יורוקום באים בהנחה שהלקוחות לא יודעים, לא מודעים, לא צריכים כלל לדעת את הגרסא ולכן האנשים שבאים במגע עם הלקוחות ואלה אנשי שירות לקוחות, גם הם עצמם לא יודעים. אנשים המעבדה הם אלה שמתעסקים עם זה והם אלה שמבינים. אני כשאני מדיע ליורוקום או לאורנג´ אני מיד דורש לדבר עם הטכנאי, ולא נמרח סתם עם איש שירות הלקוחות.
 

מ ס ט י ק

New member
עכשיו הזיכרון לא נתקע לך?

כי לי יש את אותה הגרסה... והזיכרון נתקעלי..אמרו לי לשים נקודה במקום רווח ואז הזיכרון לא נתקע, זה נכון וזה עובד.. אבל השאלה שלי אם אצלך זה עובד בלי הנקודה.
 

oleg_kh

New member
אצלי שום דבר לא נתקע../images/Emo70.gif

אני רוצה את הגירסא החדשה כי שוקולד אמר זהגבירו את הרטט ותיקנו כמה באגים עם העברית. בזכרון אצלי גם כשאני שם נקודה זה עדיין מעלים אחד מהשמות (לדוגמא דני ודני.בית אז דני בית לא יופיע אבל בדפדוף אחורה פתאום יהיה אותו) בכל מקרה עם זה אני הסתדרתי, אבל אם באמת הרטט הוגבר אז אני אנג´ס להם עד שיעדכנו לי גרסא.
 

3310 4ever

New member
העדכון גירסה

"סידר" לי את הדברים הבאים(יכול מאוד להיות שיש עוד דברים אבל אני לא מחטט בכל התפריטים): 1. הרטט באמת הרבהיותר חזק 2. בתבניות- הכל תורגם לעברית 3. עוצמת הצלצול חזקה יותר (השעון מעורר ממש מעורר עכשיו!
) 4. (זה לא ממש נחשב, אבל כבר התחלתי לכתוב אז אין לי כוח למחוק) פעם בתפריט Applications היה כתוב Sim... עכשיו כתוב SIM CENTER... בעיקר זהו אבל יש עוד כל מיני פרטים קטנים. דרך אגב...שמתם לב שבאתר של יורוקום כתוב שב3310 ניתן לכתוב 460 תווים בהודעה ובעצם ניתן לכתוב 201...?
 

מ ס ט י ק

New member
לי יש את הגירסא החדשה

שמתי נקדוה במקום ווח וזה לא נתקע לי, גם לא שמדפדפים וגם אם יש שמות כמו אבא.אורנג, אבא.פאלפון, אבא.סלקום וכו´ (יש לי הרבה אבא משהו) לי שהזיכרון נתקע (שלא הייתה נקודה) זה לא נתן לי לדפדף אחורה, עכשיו עם הנקודה זה נותן. אולי כדאי פשוט שתעדכן את הגירסה. אגב - אתה יכוללעדכן ביורוקום, כי יש לך אחריות יצרן.
 

3310 4ever

New member
לא משנה מה מוסיפים

נקודה,מקף,פלוס,מינוס הכל עוזה כדי שהזכרונות לא יתקעו. אבל מה בנוגע לזה שמספרים מהזיכרון נעלמים (!!!) בדיפדוף למטה ופתאום חוזרים בדפדוף למעלה???
 

eranavni

New member
גם לי זה קרה

אבל רק בטלפון כשבאתי אלייהם הגנבים האלה דרשו 120 ש"ח להחליף לי גרסה
 
הגירסה אכן קיימת

אתם צריכים להבין משהו. המידע שאני מוסר לכם כאן מידי פעם ופעם הוא מידע טכני וחלק מהדברים הטכניים האלה אינם מגיעים לאוזני נציגי השירות הלקוחות. המידע הזה פשוט לא נוגע להם. בשביל זה יש לכם אותי כאן :) אם אתם רוצים לעדכן תוכנה אל תשאלו הרבה שאלות. פשוט תגיעו לנקודת השירות ושם ב"שירות טכני למכשיר" ישמחו לעזור לכם. בקשר לירוקום-צר לי על המקרה שארע לך. לפעמים באמת ערכות הצריבה ותוכנה מגיעות למעבדה אבל עד שלא מקבלים הרשאה "מלמעלה" אסור לנגוע בהם. אבל האמת אני ממליץ למי שיש את האפשרות הכלכלית והמכשיר שלו נתמך ברשת ונקנה בארץ-לעשות אחריות באורנג´. תאמינו או לא -זה מאוד שווה את הכסף(שירות,המתנה וכו´). ולך אני מציע אולג,אם המכשיר שלך עונה על הקריטריונים-לעשות אחריות אצלנו.
 
ממממ...

אני לא רוצה להגיד לך סתם אבל אני חושב שזה בסביבות 18 שקל שנה ראשונה ו29 שקל שנה שניה ואלך... עדיף שתבדוק את העניין בשרות לקוחות..(*054
 
למעלה