משהו שהבחנתי ותפס אותי

דומי

New member
משהו שהבחנתי ותפס אותי

זה לגמרי שולי בספר, ומענין למה הוא שם, אבל ב"חמסין וציפורים משוגעות" שהוא אחלה ספר יש לגיבורה לויה רומן "זעיר" עם אחת ברנדה. כלומר יש לה חיים כלשהם והיא מתנסה גם בסטרייט וגם בלסביות. מישהו יכול להביא איזה הארה מה מקום הרומן הזה בספר?
 
אני באמצע

הספר.... אל תגלו לי את הסוף
האמת היא שאני תקועה עם הקריאה כבר לא מעט זמן. משום מה לא זורמת לי הקריאה, אולי בגלל שכל דף הוא בעצם משפט אחד ארוך ארוך? (אני לא קוטלת את הספר, פשוט מתקשה איתו.). העפרון שלי כבר סימן בו לא מעט שורות שוות ציטוט.
אני.
 

דומי

New member
TAKE YOUR TIME

ספר מצוין אבל קשה לקריאה. האסוציאציות רצות כאילו בלי כיוון. אבל בסוף הם מתכנסות. ישר רצתי לקרוא את "מוצרט לא היה יהודי" של אותה סופרת. וכל הספור עם ברנדה די צדדי. אבל בתור בי- הוא תפס לי את העין. האמת - הוא לגמרי לא מחייב פיתוח בהתחשב בעלילה, אבל לי הוא נגע. אולי הסיפור שעף לי בראש כשקראתי את זה , זה הדבר הכי טוב שאביגור-רותם יכלה לתת לי. מה אם היא היתה מפרטת לי זה היה יותר טוב?
 

דומי

New member
אנחנו ישנים/ות

תראו איזה שרשור התפתח בפורום ספרים על "חמסין" אחרי ההערה שלי. וכאן -שממה! יאללה -תתעוררו.
 

קסנדרה*

New member
דומי - עוררת בי עניין לגבי הספר...

כבר רצה לקנות..... תודה על ההמלצה קסנדרה
 

דומי

New member
קסנדרה, קחי באותה הזדמנות

גם את "מוצרט לא היה יהודי" של אותה סופרת. אין לו ולא כלום על ספרות-גאווה אבל כולו יחסי אנוש מורכבים ומענינים עם קצת רוחניות אלכימיה ומטאפיזיקה. שיהיה לך בכיף.
 

דומי

New member
הגיון שבחולשה -נו?

עדיין ממתין לתגובתך על "חמסין". אגב, עפ"י מוספי הספרות של עיתוני סוף השבוע אביגור-רותם מקבלת את פרס נשיא המדינה לספרות על "חמסין". אז זו ההזדמנות לאחל לה כה לחי!
 

מורן א

New member
תודה על ההערה

למרות הביקורות הנלהבות טרם יצא לי לקרוא את הספר. אני מצטרפת לקסנדרה וכשאקרא את הספר אוכל להגיב. מורן
 
למעלה