משהו שיחסית רק לאחרונה עלה בדעתי על באפי...

משהו שיחסית רק לאחרונה עלה בדעתי על באפי...

בעונה האחרונה. חזרו שם על המילה מתחתך זה בולע אותך, או משהו בסגנון. אז רק לאחרונה עלה בדעתי שזה אולי בכלל לא קשור לאותו "ראשון" אלא בכלל לעלילה שמתרחשת בסדרה אנג'ל בעונה 4 (שהזמנים שם זה במקביל אחד לשני) אז נחשו למי קראו שם הבולעת? ( זה תרגום חופשי בעברית)
 

MoGanC

New member
הכרתי מישהי בתיכון עם הכינוי הזה ../images/Emo12.gif

 
אני לא בטוח שהתרגום שלי הכי מדוייק...

אבל זה נשמע בערך ככה: דא-דיוואו'ר. וזה משהוא שאמרו הרבה בעונה השביעית של באפי וזה משהוא שאמרו גם על ג'סמין. ובמקרה זה מקביל בזמנים אחד לשני.
 

darthziv

New member
ראיתי את זה כמה פעמים

ואין קשר בין השניים, המשהו שאוכל זה הרוע הראשון העלילה של אנג'ל הייתה מנותקת לגמרי עד סוף העונה הרביעית שם הם קיבלו אישור להעביר דמויות מסדרה אחת לשניה
 
אבל בעונות הראשונות של אנג'ל גם היו דמויות

מבאפי שהופיעו בסדרה. ואם אין קשר, אז אני לא מבין איך הראשון קשור ל-"מלמטה זה אוכל אותך" היחידה שבאותה תקופה באמת אכלה/בלעה/טרפה זאת היתה ג'סמין. הראשון סתם היה עסוק בלהכין צבא ערפדים. ובראיה חיצונית, אחר כך דרך אנג'ל, לראשון גם לא היה שום סיכוי להצליח במזימה שלו, בגלל ש"וולפראם אנד הארט" לחלוטין היו מודעים לפעולות שהוא מבצע (בשונה מג'סמין, ששם לא היה להם מושג) וכמו שאתה מכיר אותם, הם לא יתנו לשום אפוקליפטה להתרחש, אם היא לא זאת שבתוכנית שלהם.
 

darthziv

New member
בעונות הראשונות הם היו שייכים לאותה רשת

וגם אז הדמויות הופיעו מעט מאוד בסה"כ מה שאוכל מלמטה זה פי השאול, שם הצבא התכונן להרוס את העולם כמו שראית באנג'ל לא ממש היה איכפת לווילפרהם והארט, הם לא ידעו יותר מדיי על זה, סך הכל קלסר קטן עם מידע ומחרוזת שקשורה לסוף לא הייתה להם דרך לעצור את זה, הם הניחו שבאפי תדאג לזה ברגע שהיא תקבל את השרשרת
 
אני רואה את זה אחרת. פי השאול מוכר עוד

מהעונה 1 של באפי. תמיד זחלו משם דברים, אבל אף פעם לא השתמשו בביטוי "מלמטה זה יבלע אותך. ואחרי שכל הקטע של ג'סמין נגמר, (שזה גם הדבר היחיד שהם לא יכלו לעשות שום דבר בשביל לעצור אותו) לא נראה לי שהם- וולפראם אנד הארט/ "השותפים הבכירים", ירצו עוד קטע חריג שיתרחש ויקלקל להם את התוכניות. זה שהם נתנו לאנג'ל להעביר לבאפי את התליון מראה שהם ידעו יפה מאוד שזה ישים סוף להשתוללות של הראשון. מה שהם אולי לא ידעו זה שבאפי תחליט בסוף שספייק הוא זה שילבש אותו.
 

OMRICH

New member
תראו,

אם מתייחסים לג'סמין כלטורפת, אז לא, אין שום קשר לעונה השביעית חוץ מלמילה עצמה. מצטער, חברה. עזבו את זה שג'סמין הציעה שלום עולמי והראשון חתר לסוף העולם ככה שבין השניים אין קשר. ואם תשימו לב, תראו שדרלה בכלל היא הראשון שמנסה למנוע את לידתה של ג'סמין. אז השניים לא קשורים אחד בשני.
 

darthziv

New member
דרלה הייתה שליחה של הכוחות שהינם

לא קשורה לרוע הראשון שהיה עסוק בעניינים אחרים
 

OMRICH

New member
מממ

זה דווקא היה נראה הגיוני שדרלה הייתה הראשון. הם הרי אף פעם לא אמרו במפורשות שדרלה הייתה שליחה של הכוחות.
 

darthziv

New member
כמו ששלחו את קורדליה בהמשך

אין סיבה להאמין שזה היה הרוע הראשון שלא ממש התערב בעניינים של אנג'ל מאז הפרק האחד ההוא לרוע הראשון היו עיסוקים משלו בסאנידייל (והוא לא יודע כל אחרי הכל, לקח לו קצת זמן אפילו לקלוט שאנדרו מקליט אותו, את התוכנית של באפי הוא לא הכיר וכן הלאה)
 
אז ככה../images/Emo22.gif...

הראשון למעשה בכלל לא חתר לסוף העולם. להיפך. שים לב שהמטרה שלו היתה שלבסוף הוא יוכל ללכת בעולם בצורה גישמית ולא רק רוחנית. וזה,לפי מה שהוא עצמו אמר, היה קורה אם היה מנצח במערכה שפתח. אז בשביל מה להתאמץ כל כך אם אחרי זה העולם יושמד? הראשון זה רוע. הוא לא היה מגיע בשביל לשכנע מישהו שלא יבצע רצח. גם קורדי (שהיא למעשה ג'סמין לפני שנולדה לעולם) לא זיהתה את דרלה בתור הראשון. ואחרון חביבי: ג'סמין הציעה שלום עולמי ? או עולם של עבדים? השני יותר מתאים.
 

darthziv

New member
כי בזמנו

הוא לא עמד לבלוע אף אחד, הרוע הראשון לא היה פעיל כי הייתה שמירה על חוקים (הוא פעל פעם אחת, רק בעניין אנג'ל כשהכוחות "עברו על החוק" והחזירו אותו מהמימד השני, רק שזה היה משהו קטן, עכשיו שהחוקים נשברו לגמרי, קוטלת חזרה לחיים, כבר לא מזיז לו מהחוקים יותר) עכשיו פי השאול עומד להביא חורבן על העולם הרוע הראשון בעצמו אומר שהוא הדבר שאוכל מלמטה ("no it, me") אז זה מבטל כל תיאוריה אחרת יותר מזה וולפראם והארט לא ממש ידעו מה הולך שם, נראה שמי שכן ידע זה לינדזי שדאג שהתליון יהיה מסוגל להחזיר את מי שהשתמש בו (הוא תכנן את זה עבור אנג'ל שיתקע בתור רוח) הרי אם הם ידעו מה התליון עושה הם לא היו נותנים אותו לאנג'ל, אחרי הכל זה היה כבונוס הצטרפות לחברה
 
שים לב מי נתן לאנג'ל את התליון

לילה, שכבר מתה. זאת אומרת שהיא פעלה ממש בתיאום עם הכי גבוהה שם. "אנשים" שרק לפני יום היו מנותקים מהעולם (בניגוד לרצונם) הזה ואלפי שנות תכנון הלכו להם לפח. הם ממש קיבלו מתנה שאנג'ל הצליח לנטרל את האחיזה של ג'סמין. אתה חושב שהם היו שוב מסכנים את התוכניות שלהם על אותו "ראשון" ? הם ידעו שהתליון יהרוס לראשון את התוכניות. וחוץ מזה מי שדאג שלובש התליון יחזור כרוח, דאג אחרי זה למצק אותו בחזרה. אז בסוף זה לא כל כך היה משנה אם זה גם היה אנג'ל. ובקשר למה שהראשון אומר, הראשון הוא חקיין. הוא מחקה אנשים שמתו. זה לא באמת כוח שיכול לשלוט בעולם. עובדה שאחרי כל המאמץ שלו, תליון קטן חיסל לו את כל הצבא.
 

darthziv

New member
מי שדאג למצק את ספייק

היה לינדזי שאיתר את התליון ושלח אותו לאנג'ל, כלומר לילה כנראה עבדה איתו, או שהיא לא ידעה מה התליון עושה בספק אם מישהו ידע, הם לא היו מסכנים את אנג'ל
 
למעלה