משו שמציק לי במשחק..

itamar argaman

New member
אויש נווו

כשמשחקים שני יוזרים, אז זה שני שחקנים משחקים. אבל אותו בנאדם?!?!? אתה לקחת שתי קבוצות אלופות עולם!! לא עושים כזה דבר!!! מילא לקחת אחת טובה, והשניה פחות. ככה, אתה לוקח את הטובים של הקטנה לקבוצה הגדולה, ומצרף שחקנים שאתה לא זקוק להם לקבוצה הקטנה. אבל יובנטוס וברצלונה, זה כזה טיפשי! הם יכולות להפגש אחת נגד השניה בליגת האלופות!!!!! מה הטעם?!?!
 

BarcaBoy2

New member
חח תראו משו מצחיק..דה רידר..

ישראלי אצלי במנגר חחחחחחחחחחחח.. וגם איתו ישראל מפסידה למלטה ואוזבקיסטן ואלבניה ועוד כל מיני כאלה.. פשוט בושה..
 

BarcaBoy2

New member
זוכרים תבעיה שלי..תראו איזה עצבים..

גמר ליגת האלופות בדקה ה93 עשו לי 1-1 אבל ניצחתי בפנדל בהערכה..איזה מזל.. ועוד משו מוזר.. תראו כמה קצת קהל היה..סעמק זה גמר מה 21 אלף..
 

alpy

New member
מאוד חשוב מי הקפטן

הדקות האחרונות הן הקריטיות וכאן בא לידי ביטוי תפקיד הקפטן. הקפטן צריך להיות שחקן מעל גיל 26 ועם לפחות 18 ב- influence. בנוסף מאוד חשוב באיזה תפקיד אתה שם את הקפטן. אם הקפטן שלך הוא בלם אז רוב הסיכויים שבדקות הקריטיות שחקני ההגנה יתפקדו יותר טוב. אם בקישור אז הקישור וכך הלאה. מומלץ לא לשים את הקפטן בתפקיד החלוץ משום שהוא רחוק מהשחקנים. יש עוד פרמטרים חשובים אצל הקפטן כמו: determination ו-work rate. מומלץ גם שהוא יהיה model professional. אתה יכול גם בדקות האחרונות לשחק התקפות מתפרצות יחד עם כדורים ארוכים ולהעלות קצת את בזבוז הזמן.
 

נועם40

New member
לא ידעתי את זה.

תודה רבה, לא ידעתי את זה תודה רבה על המידע!
 
למעלה